CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana

Data: 2013-11-22 12:08:22
Autor: Bogdan Idzikowski
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana - podaje TOK FM. Zawiadomienia ma już prokuratura dotyczy oświadczeń majątkowych rzecznika PiS.
- CBA prowadziło kontrolę dotyczącą nieprawidłowości w oświadczeniach majątkowych Adama Hofmana. Zawiadomiło Prokuraturę Rejonową w Kaliszu o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Takie zawiadomienie trafiło także do prokuratury generalnej - rzecznik CBA Jacek Dobrzyński powiedział, że CBA kontroluje w ten sposób wszystkich posłów i senatorów.

Wcześniej RMF FM podało, że agenci CBA znaleźli niezgłoszone do urzędu skarbowego przelewy, które wpływały na konto Hofmana. Nieoficjalnie, chodzi o transakcje na kwotę około stu tysięcy złotych. Pieniądze miały pochodzić od innych osób niż rodzina.

http://tiny.pl/q76d3

==========================

Jakaś epidemia, czy cuś? Prawy i sprawiedliwy przestępcą? Niemożliwe! Jaruś ma rację, że nie ma konta. Jemu też ktoś przelałby pieniądze i katastrofa gotowa!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-22 12:59:47
Autor: xantiros
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez
Adama Hofmana - podaje TOK FM. Zawiadomienia ma juĹĽ prokuratura dotyczy
[...]

mnie już ciekawi jak będzie się wykręcał

Data: 2013-11-22 13:58:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l6ngvj$p1i$3node1.news.atman.pl...
[...]

Jak do tej pory jest nieuchwytny. Niewidzialny człowiek z Hofmana.

ubawiony

Data: 2013-11-22 23:54:44
Autor: Towarzysz GnĂłj
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana

| mnie już ciekawi jak będzie się wykręcał

Nie waĹĽne jak, waĹĽne czym!
Buuuuu-ha-ha!

Data: 2013-11-22 15:25:59
Autor: stevep
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu p opełnienia przestępstwa przez Adama Hofman a
Dnia 22-11-2013 o 12:08:22 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez  Adama Hofmana - podaje TOK FM. Zawiadomienia ma już prokuratura dotyczy  o¶wiadczeń maj±tkowych rzecznika PiS.
- CBA prowadziło kontrolę dotycz±c± nieprawidłowo¶ci w o¶wiadczeniach  maj±tkowych Adama Hofmana. Zawiadomiło Prokuraturę Rejonow± w Kaliszu o  podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Takie zawiadomienie trafiło także  do prokuratury generalnej - rzecznik CBA Jacek Dobrzyński powiedział, że  CBA kontroluje w ten sposób wszystkich posłów i senatorów.

Wcze¶niej RMF FM podało, że agenci CBA znaleĽli niezgłoszone do urzędu  skarbowego przelewy, które wpływały na konto Hofmana. Nieoficjalnie,  chodzi o transakcje na kwotę około stu tysięcy złotych. Pieni±dze miały  pochodzić od innych osób niż rodzina.

http://tiny.pl/q76d3

=========================>
Jaka¶ epidemia, czy cu¶? Prawy i sprawiedliwy przestępc±? Niemożliwe!  Jaru¶ ma rację, że nie ma konta. Jemu też kto¶ przelałby pieni±dze i  katastrofa gotowa!

ubawiony

To wierzchołek góry lodowej w PiS-ie, co on jeszcze ma na sumieniu, skaż±  go za podatki jak Al Capona.  ;)

--
stevep

Data: 2013-11-22 15:27:52
Autor: xantiros
napisał(a):

[...]

Nowak przy nim to zegarmistrz :D

Data: 2013-11-22 23:53:53
Autor: Towarzysz Gnój
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomo¶ci news:l6npl8$2jl$2node1.news.atman.pl...

| Nowak przy nim to zegarmistrz :D

Widzę obywatelu, że na ksywkach znacie się nieĽle..
Buu-ha-ha-ha-ha!

Data: 2013-11-23 09:09:36
Autor: stevep

=========================>>>
[...]

Drobny detalista przy mafiozo.  :D
--
stevep

Data: 2013-11-23 00:12:48
Autor: Towarzysz Gnój
CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana

napisał(a):

[...]

Racja towarzyszu Pietrzykowski!
Wy będziecie robić za tego - wicie... Eliota (nie mylic z idiot±).
-kolektyw

Data: 2013-11-23 09:10:47
Autor: stevep

=========================>>
[...]

Eeee, ja się nie znam na waszym partyjno-knajackim języku.
--
stevep

Data: 2013-11-22 23:50:08
Autor: Towarzysz GnĂłj

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:528f3b28$0$2285$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| ma rację, że nie ma konta. Jemu też ktoś przelałby pieniądze i katastrofa

No to... do roboty towarzyszu Idzikowski!
gru.pl

CBA zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Adama Hofmana