CBOS: 13 proc. Polaków uważa, że sytuacja polityczna jest dobra

Data: 2011-09-01 00:51:06
Autor: muto2100
CBOS: 13 proc. Polaków uważa, że sytuacja polityczna jest dobra
Data: 2011-09-01 10:04:33
Autor: Zahir
13 proc. Polaków uważa, że sytuacja polityczna jest dobra

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d52b7f8-f486-4bdf-b820-e56103cc7be8r21g2000yqr.googlegroups.com...
http://www.wprost.pl/ar/259755/CBOS-13-proc-Polakow-uwaza-ze-sytuacja-polityczna-jest-dobra/

Rozumiem, że te 13% to PO, a 87 to zwoennicy PiS? Jeżeli tak jest to jesienną wygrana macie w kieszeni. Co dalej? Mógłbys przedstawić scenariusz zaraz po wygranych przez PiS wyborach? Wciąż jestem niezdecydowany, a chciałbym właściwie się ustawić.

Zahir

Data: 2011-09-01 01:09:45
Autor: muto2100
On 1 Wrz, 10:04, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5d52b7f8-f486-4bdf-b820-e56103cc7be8r21g2000yqr.googlegroups.com...

> [...]

jesienną wygrana macie w kieszeni. Co dalej? Mógłbys przedstawić scenariusz
zaraz po wygranych przez PiS wyborach? Wciąż jestem niezdecydowany, a

niemow  macie bo niejestem  czlonkiem  PIS   ale    osobiscie  im
zycze   azeby  wygrali  z  taka  przewaga  azeby  mogli  samodzielnie
rzadzic!
czy  to   tak  duzo  azeby  zyczyc   Najlepszej   Partii  politycznej
w  Polsce     azeby    mogla  zaprowadzic   lad  i  porzadek,
kiedy    PO  w  przeciagu  3  lat   miala    grubo  ponad  500
afer    i   musiala   wyrzucic  okolo  20    ministrow  za   korupcjie!

Data: 2011-09-01 10:13:43
Autor: Zahir

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:9f64037a-973a-4fab-8ee4-e8c2d506a3act5g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

kiedy    PO  w  przeciagu  3  lat   miala    grubo  ponad  500
afer    i   musiala   wyrzucic  okolo  20    ministrow  za   korupcjie!

Prosiłbym jednak o odpowiedź na moje pytanie. Samo stwierdzenie, ze PiS to naj-naj nie jest wyczerpujące. Prosiłbym o twój scenariusz zaraz po wygranych przez PiS wyborach i główne zamierzenia na 2012.

Zahir

Data: 2011-09-01 10:10:15
Autor: zdumiony
CBOS: 13 proc. PolakĂłw uwaĹźa, Ĺźe sytuac ja polityczna jest dobra
W dniu 2011-09-01 09:51, muto2100 pisze:
http://www.wprost.pl/ar/259755/CBOS-13-proc-Polakow-uwaza-ze-sytuacja-polityczna-jest-dobra/

I co ma to niby znaczyć? Ja też uważam że sytuacja jest zła. ALe wolę PO i PSL od wściekłej opozycji.

CBOS: 13 proc. Polaków uważa, że sytuacja polityczna jest dobra