CBOS się odkrywa - Duda wygra wybory prezydenckie

Data: 2015-05-21 16:54:44
Autor: Przedstawiciel_narodu
CBOS się odkrywa - Duda wygra wybory prezydenckie
Sondaż prezydencki: Duda 48 proc.; Komorowski 44 proc.
1 godz. 9 minut temu

W II turze wyborów prezydenckich, która odbędzie się w najbliższą niedzielę, na Andrzeja Dudę zamierza głosować 48 proc. zdeklarowanych uczestników głosowania; na Bronisława Komorowskiego - 44 proc. - wynika z najnowszego sondażu CBOS. 5 proc. badanych nie wie jeszcze, na kogo odda głos.

Jak podaje CBOS, udział w niedzielnym głosowaniu zapowiada 72 proc. ankietowanych, 15 proc. jeszcze się waha, czy głosować, a 13 proc. deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach.

Według deklaracji ankietowanych, na Andrzeja Dudę zamierza głosować 48 proc. zdeklarowanych uczestników głosowania, a na pełniącego urząd prezydenta Bronisława Komorowskiego - 44 proc.

Co dwudziesty zdeklarowany wyborca nadal się waha, na kogo głosować (5 proc.); co pięćdziesiąty zamierza oddać głos nieważny (2 proc.).

Sondaż CBOS przeprowadzono metodą wywiadów bezpośrednich w dniach 14-20 maja 2015 roku na liczącej 1048 osób reprezentatywnej próbie losowej dorosłych mieszkańców Polski.

http://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie-2015/aktualnosci/news-sondaz-prezydencki-duda-48-proc-komorowski-44-proc,nId,1801162

~kukizowiec - 59 min temu

Uważajcie, drodzy Państwo. To CEBOS. Chodzi o demobilizację elektoratu Dudy i Kukiza oraz o zagonienie spanikownych wyborców Komorowskiego do urn. Maksymalna mobilizacja, lecimy głosować na Dudę czy go kochamy czy nie, bo na jesień to już będzie pozamiatane z naszą rewolucją.

~HENRYK F. - 57 min temu

NIE CHCĘ POLSKI LISA , MICHNIKA , KRAŚKI , TADLI , KAROLAKA , POCHANKE , OLEJNIK , BALCEROWICZA , GIERTYCHA , KOPACZ , KOMOROWSKIEGO ! NIE CHCĘ POLSKI OKŁAMYWANEJ , OKRADANEJ , MANIPULOWANEJ ! NIE CHCĘ POLSKI ZDRAJCÓW , ŁAJDAKÓW , ZŁODZIEI , RESORTOWYCH BĘKARTÓW ! CHCĘ POLSKI NORMALNEJ , PRAWDZIWEJ , SPRAWIEDLIWEJ ! DLATEGO TEŻ , 24 MAJA BR. BĘDĘ GŁOSOWAŁ NA DR ANDRZEJA DUDĘ - BO TO ON JEST GWARANTEM ZMIAN OBECNEGO SYFU ! DODAM , ZE MOJA RODZINA I ZNAJOMI RÓWNIEŻ BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PANA DUDĘ - ONI MAJĄ TEŻ DOSYĆ TEGO SYFU !

Data: 2015-05-21 17:00:44
Autor: Budzik
CBOS się odkrywa - Duda wygra wybory prezydenckie
Użytkownik Przedstawiciel_narodu Przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

Jak podaje CBOS, udział w niedzielnym głosowaniu zapowiada 72 proc. ankietowanych,

ROTFL
72% frekwencji? U nas? hahahaha

CBOS się odkrywa - Duda wygra wybory prezydenckie