CBR 600f - zdrowa sztuka?

Data: 2009-08-02 21:11:35
Autor: zinek
CBR 600f - zdrowa sztuka?

Użytkownik "ent_er" <email@konto.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000a1e.4a7450d5newsgate.onet.pl...
Czesc, od jakiegos miesiaca szukam CBRki 600f 2001/2002 w dobrym stanie, ale
poki co same wieksze i mniejsze miny ogladam :(
Od dłuższego czasu wisi na allegro jedno ogloszenie, a wiadomo, jak za dlugo to
cos musi byc nie tak, albo i nie, dlatego mam pytanie do Was, czy ktos
zna/ogladal to moto (Wawa)?

http://allegro.pl/show_item.php?item=693094894

tresc ogloszenia przpomina mi najgorsze ogloszenia samochodowe o bezwypadkach pospawanych z 4 - gosc stanowczo za mocno cukruje

CBR 600f - zdrowa sztuka?