Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   CBR 900 SC33

CBR 900 SC33

Data: 2014-08-24 18:16:49
Autor: kopyt
CBR 900 SC33
Czesc!

Moze sie uda dostac jakies info o... motocyklach (jak za starych czasow). Otoz, nie znajac sie kompletnie zaczalem sprawdzac zawory w CBR900 '98. Mam szczelinomierz co 5 setek, wiec wyszlo mi to:

IN (limit 0.13-0.19): wchodzi 0.15, nie wchodzi 0.20 (wszystkie zawory IN) -- > moj wniosek: jest swietnie, nie ruszac plytek.
EX (limit 0.22-0.28): wchodzi 0.20 (dosc ciasno), 0.25 nie wchodzi (wszystke zawory) -- > wniosek: jest srednio, najpewniej na limicie, ale to zgadywanki

Pytanie do praktykow: kusi mnie zeby to zostawic i nie ruszac. Czy tak faktycznie zrobic? Czy tez skoro Japonczyk wymyslil, to tego sie trzymamy, a jak nie do swiat (czyt. CBR) sie skonczy?

Druga kwestia... nie znajac sie kompletnie zdjalem listwe od ssania zeby miec ciut wiecej miejsca na ruszanie deklem zaworowym. Na pierwszym gazniku jest sprezynka, ktora ulatwia wciskanie ssania. Ze sprezynka wspopracuje podkladka plastikowa. Oczywiscie podkladka podczas moich zabaw zaginala w akcji. Pytanie: co to za podkladka? W jaki sposob to sie trzyma na ciegle ssania gaznika ze w momencie wyciagniecia ssania ta podkladka nie spada? Moze ktos ma zdjecie? Sam nie wierze, ale co szkodzi zapytac...

Wielkie dzieki.

Pozdrawiam

Pawel

Data: 2014-08-24 20:10:31
Autor: Kuczu
CBR 900 SC33
W dniu 2014-08-24 18:16, kopyt pisze:> Czesc!
>
> Moze sie uda dostac jakies info o... motocyklach (jak za starych
> czasow). Otoz, nie znajac sie kompletnie zaczalem sprawdzac zawory w
> CBR900 '98. Mam szczelinomierz co 5 setek, wiec wyszlo mi to:
>
> IN (limit 0.13-0.19): wchodzi 0.15, nie wchodzi 0.20 (wszystkie zawory
> IN) -- > moj wniosek: jest swietnie, nie ruszac plytek.
> EX (limit 0.22-0.28): wchodzi 0.20 (dosc ciasno), 0.25 nie wchodzi
> (wszystke zawory) -- > wniosek: jest srednio, najpewniej na limicie, ale
> to zgadywanki
>
> Pytanie do praktykow: kusi mnie zeby to zostawic i nie ruszac. Czy tak
> faktycznie zrobic? Czy tez skoro Japonczyk wymyslil, to tego sie
> trzymamy, a jak nie do swiat (czyt. CBR) sie skonczy?


zostawic

>
> Druga kwestia... nie znajac sie kompletnie zdjalem listwe od ssania zeby
> miec ciut wiecej miejsca na ruszanie deklem zaworowym. Na pierwszym
> gazniku jest sprezynka, ktora ulatwia wciskanie ssania. Ze sprezynka
> wspopracuje podkladka plastikowa. Oczywiscie podkladka podczas moich
> zabaw zaginala w akcji. Pytanie: co to za podkladka? W jaki sposob to
> sie trzyma na ciegle ssania gaznika ze w momencie wyciagniecia ssania ta
> podkladka nie spada? Moze ktos ma zdjecie? Sam nie wierze, ale co
> szkodzi zapytac...

http://storage1.colony1.net/2195/Product_Photos/6-8-06%20019.jpg

ta pod sprezynka po prawej ? Ona musi byc zeby sie sprezynka trzymala na miejscu.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-24 22:36:22
Autor: kopyt
CBR 900 SC33
Czesc!

Użytkownik Kuczu napisał:

zostawic

I wielkie dzieki -- to bardzo pozadana wskazowka jest. Zakrecilem wiec dekiel i nie bede w tym dluzej grzebal. Sprawdze sobie znowu za 10kkm.
 

http://storage1.colony1.net/2195/Product_Photos/6-8-06%20019.jpg

ta pod sprezynka po prawej ? Ona musi byc zeby sie sprezynka trzymala na miejscu.



Dzieki. Dokladnie o te sprezyne-podkladke chodzi. Dokupic nie mozna (do zakupienia caly uklad listwa, sruby, podkladka, sprezynka -- numer w fiszkach: 16017-MAS-600, cena w USA 35,59 USD). Chcialbym raczej dotoczyc z teflonu, stad pytanie jak to dokladnie wyglada w oryginale. Zakladam (przed zgubieniem nie obejrzalem dokladnie, wiec teraz moge sobie tylko wyobrazac), ze to jest tuleja wchodzaca w sprezyne. Na drugim koncu tuleja sie rozszerza tworzac cienka podkladke (o nia opiera sie sprezyna). Otwor wewn. tulei dobrany (dosc luzno) do ciegla w gazniku nr 1. Czy myle sie?

Niby moglbym zlozyc bez sprezyny -- ssanie tez wtedy dziala. Ale to druciarstwo jest, wiec chce to jednak zlozyc tak jak Japonczyk wydumal. Stad tak dociekam. W ostatecznosci wywale 35,59 USD:(( Nauka kosztuje.

Wiedzialem, ze jeszcze sie tu uda znalezc pomoc. Dzieki Kuczu.

Pawel

Data: 2014-08-25 07:35:05
Autor: Kuczu
CBR 900 SC33
W dniu 2014-08-24 22:36, kopyt pisze:
Czesc!

Użytkownik Kuczu napisał:

zostawic

I wielkie dzieki -- to bardzo pozadana wskazowka jest. Zakrecilem wiec
dekiel i nie bede w tym dluzej grzebal. Sprawdze sobie znowu za 10kkm.


tak zrob


Dzieki. Dokladnie o te sprezyne-podkladke chodzi. Dokupic nie mozna (do
zakupienia caly uklad listwa, sruby, podkladka, sprezynka -- numer w
fiszkach: 16017-MAS-600, cena w USA 35,59 USD). Chcialbym raczej
dotoczyc z teflonu, stad pytanie jak to dokladnie wyglada w oryginale.
Zakladam (przed zgubieniem nie obejrzalem dokladnie, wiec teraz moge
sobie tylko wyobrazac), ze to jest tuleja wchodzaca w sprezyne. Na
drugim koncu tuleja sie rozszerza tworzac cienka podkladke (o nia opiera
sie sprezyna). Otwor wewn. tulei dobrany (dosc luzno) do ciegla w
gazniku nr 1. Czy myle sie?

tak wlasnie jest. Jedna strona wchodzi w sprezynke a calosc na cycek od ssania. Zewnetrzna srednica ciut wieksza od srednicy sprezynki.


Niby moglbym zlozyc bez sprezyny -- ssanie tez wtedy dziala. Ale to
druciarstwo jest, wiec chce to jednak zlozyc tak jak Japonczyk wydumal.
Stad tak dociekam. W ostatecznosci wywale 35,59 USD:(( Nauka kosztuje.

mozna to wyjac z innych gaznikow. To standardowy element. Ostatnio z tym walczylem w RF600.


Wiedzialem, ze jeszcze sie tu uda znalezc pomoc. Dzieki Kuczu.

no problem

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-25 21:03:20
Autor: kopyt
CBR 900 SC33
Użytkownik Kuczu napisał:

mozna to wyjac z innych gaznikow. To standardowy element. Ostatnio z tym walczylem w RF600.

Dzieki. Pomyslalem, ze jesli juz mam zanabyc jakies kompletne gazniki to najlepiej do tej wlasnie cebry (zawsze moge to zmagazynowac i uzyc gdy wyrobia sie osie przepustnic. krocce dolotu, memberany podcisnieniowe itp.). Zanabylem kompletne gazniki... za dokladnie tyle ile kosztuje w Motoriscie sam zestaw listwy ssania (z bogactwem podkladeczek, srubek i sprezynek).

Jeszcze raz dzieki za pomoc

Pawel

Data: 2014-08-29 08:58:55
Autor: kopyt
CBR 900 SC33
Dla podsumowania:

Plastikowa podkladka oryginalna, o ktorej mowama zewnetrzne wymiary Fi8, czesc ktora wchodzi w sprezyne to Fi6, dlugosc tej czesci to ok. 1.5mm, a otwor wewnetrzny przez calosc to Fi4.

Pawel

Data: 2014-08-29 10:21:41
Autor: Kuczu
CBR 900 SC33
W dniu 2014-08-29 08:58, kopyt pisze:
Dla podsumowania:

Plastikowa podkladka oryginalna, o ktorej mowama zewnetrzne wymiary Fi8,
czesc ktora wchodzi w sprezyne to Fi6, dlugosc tej czesci to ok. 1.5mm,
a otwor wewnetrzny przez calosc to Fi4.

super informacja, szkoda tylko ze potrzebna absolutnie nikomu stad.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-29 16:51:12
Autor: kopyt
CBR 900 SC33


Użytkownik Kuczu napisał:
super informacja, szkoda tylko ze potrzebna absolutnie nikomu stad.

A to dzisiaj jest dzien Smurfa Marudy? Nie wiedzialem... dlatego nie obchodze tak hucznie jak niektorzy:)

Ad rem. Jakis tydzien temu wlasnie czegos takiego szukalem -- majac to pewnie od razu potoczylbym toto z kawalka teflonu i juz. Poniewaz teraz mam oryginal wiec to zmierzylem i sobie zaraz dorobie do kompletu. skoro zmierzylem to wpisalem -- niech wisi w archiwum obok innych niepotrzebnych dupereli.

P

CBR 900 SC33

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona