CBR 900 SC33

Data: 2014-08-24 20:10:31
Autor: Kuczu
CBR 900 SC33
W dniu 2014-08-24 18:16, kopyt pisze:> Czesc!

> [...]
> CBR900 '98. Mam szczelinomierz co 5 setek, wiec wyszlo mi to:
>
> IN (limit 0.13-0.19): wchodzi 0.15, nie wchodzi 0.20 (wszystkie zawory
> IN) -- > moj wniosek: jest swietnie, nie ruszac plytek.
> EX (limit 0.22-0.28): wchodzi 0.20 (dosc ciasno), 0.25 nie wchodzi
> (wszystke zawory) -- > wniosek: jest srednio, najpewniej na limicie, ale
> to zgadywanki
>
> Pytanie do praktykow: kusi mnie zeby to zostawic i nie ruszac. Czy tak
> faktycznie zrobic? Czy tez skoro Japonczyk wymyslil, to tego sie
> trzymamy, a jak nie do swiat (czyt. CBR) sie skonczy?

zostawic

> Druga kwestia... nie znajac sie kompletnie zdjalem listwe od ssania zeby
> miec ciut wiecej miejsca na ruszanie deklem zaworowym. Na pierwszym
> gazniku jest sprezynka, ktora ulatwia wciskanie ssania. Ze sprezynka
> wspopracuje podkladka plastikowa. Oczywiscie podkladka podczas moich
> zabaw zaginala w akcji. Pytanie: co to za podkladka? W jaki sposob to
> sie trzyma na ciegle ssania gaznika ze w momencie wyciagniecia ssania ta
> podkladka nie spada? Moze ktos ma zdjecie? Sam nie wierze, ale co
> szkodzi zapytac...

http://storage1.colony1.net/2195/Product_Photos/6-8-06%20019.jpg

ta pod sprezynka po prawej ? Ona musi byc zeby sie sprezynka trzymala na miejscu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-24 22:36:22
Autor: kopyt
CBR 900 SC33
Czesc!

Użytkownik Kuczu napisał:

zostawic

I wielkie dzieki -- to bardzo pozadana wskazowka jest. Zakrecilem wiec dekiel i nie bede w tym dluzej grzebal. Sprawdze sobie znowu za 10kkm.

http://storage1.colony1.net/2195/Product_Photos/6-8-06%20019.jpg

ta pod sprezynka po prawej ? Ona musi byc zeby sie sprezynka trzymala na miejscu.

Dzieki. Dokladnie o te sprezyne-podkladke chodzi. Dokupic nie mozna (do zakupienia caly uklad listwa, sruby, podkladka, sprezynka -- numer w fiszkach: 16017-MAS-600, cena w USA 35,59 USD). Chcialbym raczej dotoczyc z teflonu, stad pytanie jak to dokladnie wyglada w oryginale. Zakladam (przed zgubieniem nie obejrzalem dokladnie, wiec teraz moge sobie tylko wyobrazac), ze to jest tuleja wchodzaca w sprezyne. Na drugim koncu tuleja sie rozszerza tworzac cienka podkladke (o nia opiera sie sprezyna). Otwor wewn. tulei dobrany (dosc luzno) do ciegla w gazniku nr 1. Czy myle sie?

Niby moglbym zlozyc bez sprezyny -- ssanie tez wtedy dziala. Ale to druciarstwo jest, wiec chce to jednak zlozyc tak jak Japonczyk wydumal. Stad tak dociekam. W ostatecznosci wywale 35,59 USD:(( Nauka kosztuje.

Wiedzialem, ze jeszcze sie tu uda znalezc pomoc. Dzieki Kuczu.

Pawel

Data: 2014-08-25 07:35:05
Autor: Kuczu
CBR 900 SC33
W dniu 2014-08-24 22:36, kopyt pisze:
Czesc!

Użytkownik Kuczu napisał:

zostawic

I wielkie dzieki -- to bardzo pozadana wskazowka jest. Zakrecilem wiec
dekiel i nie bede w tym dluzej grzebal. Sprawdze sobie znowu za 10kkm.

tak zrob

[...]

tak wlasnie jest. Jedna strona wchodzi w sprezynke a calosc na cycek od ssania. Zewnetrzna srednica ciut wieksza od srednicy sprezynki.

Niby moglbym zlozyc bez sprezyny -- ssanie tez wtedy dziala. Ale to
druciarstwo jest, wiec chce to jednak zlozyc tak jak Japonczyk wydumal.
Stad tak dociekam. W ostatecznosci wywale 35,59 USD:(( Nauka kosztuje.

mozna to wyjac z innych gaznikow. To standardowy element. Ostatnio z tym walczylem w RF600.

Wiedzialem, ze jeszcze sie tu uda znalezc pomoc. Dzieki Kuczu.

no problem

Data: 2014-08-25 21:03:20
Autor: kopyt
CBR 900 SC33
Użytkownik Kuczu napisał:

mozna to wyjac z innych gaznikow. To standardowy element. Ostatnio z tym walczylem w RF600.

Dzieki. Pomyslalem, ze jesli juz mam zanabyc jakies kompletne gazniki to najlepiej do tej wlasnie cebry (zawsze moge to zmagazynowac i uzyc gdy wyrobia sie osie przepustnic. krocce dolotu, memberany podcisnieniowe itp.). Zanabylem kompletne gazniki... za dokladnie tyle ile kosztuje w Motoriscie sam zestaw listwy ssania (z bogactwem podkladeczek, srubek i sprezynek).

Jeszcze raz dzieki za pomoc

Pawel

Data: 2014-08-29 08:58:55
Autor: kopyt
CBR 900 SC33
Dla podsumowania:

Plastikowa podkladka oryginalna, o ktorej mowama zewnetrzne wymiary Fi8, czesc ktora wchodzi w sprezyne to Fi6, dlugosc tej czesci to ok. 1.5mm, a otwor wewnetrzny przez calosc to Fi4.

Pawel

Data: 2014-08-29 10:21:41
Autor: Kuczu
CBR 900 SC33
W dniu 2014-08-29 08:58, kopyt pisze:
[...]

super informacja, szkoda tylko ze potrzebna absolutnie nikomu stad.

Data: 2014-08-29 16:51:12
Autor: kopyt
CBR 900 SC33

Użytkownik Kuczu napisał:
super informacja, szkoda tylko ze potrzebna absolutnie nikomu stad.

A to dzisiaj jest dzien Smurfa Marudy? Nie wiedzialem... dlatego nie obchodze tak hucznie jak niektorzy:)

Ad rem. Jakis tydzien temu wlasnie czegos takiego szukalem -- majac to pewnie od razu potoczylbym toto z kawalka teflonu i juz. Poniewaz teraz mam oryginal wiec to zmierzylem i sobie zaraz dorobie do kompletu. skoro zmierzylem to wpisalem -- niech wisi w archiwum obok innych niepotrzebnych dupereli.

CBR 900 SC33