CBRADIO kanał 19 non stop

Data: 2012-03-31 19:22:10
Autor: Arbiter
CBRADIO kanał 19 non stop
CZy np President Johnny ma moażliwosć ustawienia kanału na stałe aby po wł±czeniu pr±du startowało od razu z 19 kanału? W starym radiu mam mechaniczny przeł±cznik na 9 i 19 kanał.

Chce podłaczyć radio pod stacyjkę tak abym nie musiał go wł±cać ani zmieniać kanałów.

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

Data: 2012-03-31 19:29:08
Autor: Krzysztof 45
CBRADIO kanał 19 non stop
Arbiter napisał(a):
CZy np President Johnny ma moażliwosć ustawienia kanału na stałe aby po wł±czeniu pr±du startowało od razu z 19 kanału? W starym radiu mam mechaniczny przeł±cznik na 9 i 19 kanał.
Nie wiem jak nowe, ale stare Johnny tak ma. Wł±cza się na tym kanale na którym go zostawiłe¶.
Myslicie ze warto brać presitent Johnny?
Tak warto, ale te stare Made in Philipines. Reszta to badziew.
--
Krzysiek

Data: 2012-03-31 19:39:26
Autor: adam
CBRADIO kanał 19 non stop

[...]

Ja mam Johnny III i dziala w taki sam sposob.
ASC dziala super, ja polecam.
Pzdr
Adam

Data: 2012-03-31 19:57:03
Autor: Krzysztof 45
CBRADIO kanał 19 non stop
adam napisał(a):
Ja mam Johnny III i dziala w taki sam sposob.
ASC dziala super, ja polecam.
Kolego, w dziedzinie 27 MHz i pasma obywatelskiego to jak ze skrzypcami. Nim starsze tym lepsze.
Używałe¶ kiedy¶ jakie¶ poczciwe stare CB nie made in hgw lub PRC?
--
Krzysiek

Data: 2012-03-31 20:25:49
Autor: adam
CBRADIO kanał 19 non stop

Kolego, w dziedzinie 27 MHz i pasma obywatelskiego to jak ze skrzypcami. Nim starsze tym lepsze.
Używałe¶ kiedy¶ jakie¶ poczciwe stare CB nie made in hgw lub PRC?

Kolego,
Pisalem o wlaczaniu na konkretnym kanale i jak dziala ASC.
I tyle

Data: 2012-03-31 20:38:18
Autor: Krzysztof 45
CBRADIO kanał 19 non stop
adam napisał(a):
Kolego,
Pisalem o wlaczaniu na konkretnym kanale i jak dziala ASC.
I tyle

OK. Nie zrozumiałem dla czego je polecasz :)
--
Krzysiek

Data: 2012-03-31 20:59:53
Autor: jerzu
CBRADIO kanał 19 non stop
On Sat, 31 Mar 2012 20:38:18 +0200, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl>
wrote:

dla czego

Pewnie "dla tego".

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-03-31 21:19:19
Autor: Krzysztof 45
CBRADIO kanał 19 non stop
jerzu napisał(a):
On Sat, 31 Mar 2012 20:38:18 +0200, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl>
wrote:

dla czego

Pewnie "dla tego".
O w mordę :/ Już kciuka opier....łem ;)
--
Krzysiek

Data: 2012-03-31 20:10:36
Autor: glang
CBRADIO kanał 19 non stop
CZy np President Johnny ma moażliwosć ustawienia kanału na stałe aby po wł±czeniu pr±du startowało od razu z 19 kanału? W starym radiu mam mechaniczny przeł±cznik na 9 i 19 kanał.

tak ma.

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

oczywiscie że nie warto.
poszukaj Stabo 3003 i ciesz się fajnym radyjkiem za prawie pół ceny Johnego.
pzdr
GL

Data: 2012-03-31 20:26:44
Autor: Arbiter
CBRADIO kanał 19 non stop

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f7748ac$0$1307

poszukaj Stabo 3003 i ciesz się fajnym radyjkiem za prawie pół ceny Johnego.

za pół to chyba nie 325PLN.
http://allegro.pl/cb-radio-stabo-xm3001e-i2244612258.html

A Johny II 499PLN i wyglada dużo nowocze¶niej. Stabo wyglada jak Uniden 520XL

Data: 2012-03-31 23:32:20
Autor: megrims
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
W dniu 2012-03-31 20:26, Arbiter pisze:
Uďż˝ytkownik "glang"<glang@o2222222.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

poszukaj Stabo 3003 i ciesz siďż˝ fajnym radyjkiem za prawie pďż˝ ceny
Johnego.

za pďż˝ to chyba nie 325PLN.
http://allegro.pl/cb-radio-stabo-xm3001e-i2244612258.html

A Johny II 499PLN i wyglada du�o nowocze�niej. Stabo wyglada jak Uniden
520XL

Mam sztabo dokładnie takie. NAWET 2 sztuki w 2 autach i bardzo
dobrze działa.

Data: 2012-04-01 10:14:15
Autor: glang
CBRADIO kanał 19 non stop
[...]

Dlatego napisałem PRAWIE :)
A co do Johnegoto miałem na mysli wersję III a to już większy wydatek chyba że kto¶ ma ze starych zapasów.
No i ten wygl±d.... To ma działać a nie wygl±dać :)))
pzdr
GL

Data: 2012-04-02 00:07:03
Autor: Arbiter
CBRADIO kanał 19 non stop

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f7748ac$0$1307

poszukaj Stabo 3003 i ciesz się fajnym radyjkiem za prawie pół ceny Johnego.

jest jeszcze M-TECH LEGEND II, podobno to samo co STABO i stówe taniej

http://www.cb-forum.pl/viewtopic.php?t=13030

I rozważam różne opcje ale chyab Maxon CM70 lub CM10 - tez wygladaja dobrze i cena 225 i 180pln

Data: 2012-04-02 21:23:27
Autor: V-Tec
CBRADIO kanał 19 non stop

poszukaj Stabo 3003 i ciesz się fajnym radyjkiem za prawie pół ceny
Johnego.

jest jeszcze M-TECH LEGEND II, podobno to samo co STABO i stówe taniej

nie to samo, m-tech legend II nie ma ASC. IMHO warto dopłacić, ale pod warunkiem, że dobrze działa.

--
pozdr,
W.

Data: 2012-04-02 22:13:16
Autor: Arbiter
CBRADIO kanał 19 non stop

Użytkownik "V-Tec" <v_tec2@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

nie to samo, m-tech legend II nie ma ASC. IMHO warto dopłacić, ale pod warunkiem, że dobrze działa.

racja.

btw - zamówilem maxon cm70 za jakies 205PLN

Data: 2012-03-31 20:11:34
Autor: BartekK
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
W dniu 2012-03-31 19:22, Arbiter pisze:
CZy np President Johnny ma moa¿liwosæ ustawienia kana³u na sta³e aby po
w³±czeniu pr±du startowa³o od razu z 19 kana³u? W starym radiu mam
mechaniczny prze³±cznik na 9 i 19 kana³.
Chce pod³aczyæ radio pod stacyjkê tak abym nie musia³ go w³±caæ ani zmieniaæ
kana³ów.
Wszystkie sensowniejsze radia tak się zachowują. Wyjątkiem są śmiecie klasy alan/midland 199+ i inne Cobry, które startują gdzie chcą.

Myslicie ze warto braæ presitent Johnny?
Brać warto. Kupić - nie koniecznie :) Kwestia ceny i tego które to wykonanie Johnego. Brak FM - troche kiepsko. Za presidenta przepłacasz za firme president. To samo możesz kupić taniej pod nazwą np Stabo.

Data: 2012-03-31 20:21:08
Autor: Grejon
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
W dniu 2012-03-31 20:11, BartekK pisze:

Wszystkie sensowniejsze radia tak się zachowują. Wyjątkiem są śmiecie
klasy alan/midland 199+ i inne Cobry, ktĂłre startujÄ… gdzie chcÄ….

Startują by default na 9 bo nie mają podtrzymania pamięci.

--
Grzegorz JoĹ„ca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-03-31 22:44:33
Autor: huri_khan
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
Dnia Sat, 31 Mar 2012 20:11:34 +0200, BartekK napisał(a):

Brać warto. Kupić - nie koniecznie :) Kwestia ceny i tego które to wykonanie Johnego. Brak FM - troche kiepsko.

Gdzie chcesz wykorzystać ten FM  ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-04-01 00:32:41
Autor: BartekK
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
W dniu 2012-03-31 22:44, huri_khan pisze:
Brać warto. Kupić - nie koniecznie :) Kwestia ceny i tego które to
wykonanie Johnego. Brak FM - troche kiepsko.

Gdzie chcesz wykorzystać ten FM  ?
Gdzie tylko się da. W FM jednak jest dużo lepsza jakość dzwięku z powodów:
- w AM jak jest bardzo blisko, to w wielu radiach "zapycha odbiornik" i dzwięk robi się nieczytelny
- w AM zakłócenia impulsowe są dużo bardziej uciążliwe
- w FM jakość dzwiÄ™ku/poĹ‚Ä…czenia (aĹĽ do zerwania Ĺ‚Ä…cznoĹ›ci prawie) jest ciÄ…gle  taka sama

Jeśli mam robić łączność między dwoma/kilkoma autami jadącymi razem gdzieśtam - dużo lepiej rozmawia się w FM. No chyba że się na #19 ma siedzieć i nie odzywać, to wtedy AM.
Jeśli mam jechać poza PL - również z powodów formalno-zwyczajowych wypada używać FM (kraje z normami typu CEPT FM4W AM1W 12ch itp)

Zasadniczo - jak jest wybór, to lepiej mieć ten FM niż nie mieć. A tutaj wybór jest - to samo radio, ale z obecnym FM, pod nazwą Stabo 3003 jest nawet tańsze.

Data: 2012-04-01 16:06:49
Autor: huri_khan
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
Dnia Sun, 01 Apr 2012 00:32:41 +0200, BartekK napisał(a):

Zasadniczo - jak jest wybór, to lepiej mieć ten FM niż nie mieć. A tutaj wybór jest - to samo radio, ale z obecnym FM, pod nazw± Stabo 3003 jest nawet tańsze.

Kupowałem jakie¶ 5 lat temu radio i też my¶lałem sobie że FM się przyda.
Dwa lata temu zmieniłem samochód i musiałem także zmienić radio, stare się
nie mie¶ciło w nowym. Zastanawiałem się nad FM i doszedłem do wniosku, że
przez te 3 lata kiedy posiadałem radio z FM nie użyłem go nigdy, tak samo
jak raz tylko użyłem DW (słuchania na 2 kanałach jednocze¶nie). --

Data: 2012-04-01 00:33:07
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop

Powitanko,

Gdzie chcesz wykorzystać ten FM  ?

Za granica?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2012-04-01 10:11:06
Autor: masti
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
Dnia pięknego Sun, 01 Apr 2012 00:33:07 +0200 osobnik zwany Pawel
\"O'Pajak\" wystukał:

Powitanko,

Gdzie chcesz wykorzystać ten FM  ?

Za granica?

będziesz gadał z miejscowymi?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-01 16:08:06
Autor: huri_khan
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
Dnia Sun, 01 Apr 2012 00:33:07 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Powitanko,

Gdzie chcesz wykorzystać ten FM  ?

Za granica?

Za granic± rodacy słuchaj± na 28 w AM (niektórzy nie zmieniaj± i siedz± na
19)

Data: 2012-03-31 23:03:54
Autor: Krzysztof 45
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
BartekK napisał(a):
Brak FM - troche kiepsko.
No i SSB, ROGER BEEP, FILOUTPUT, SCAN, HILOW, CLARIFIER, SWR CAL, DYNAMIKE, DIMMER ( DIM ), MEMORY ( MEM ) itd, itp. Normalnie kicha :-D
--
Krzysiek

Data: 2012-03-31 23:26:55
Autor: J_K_K
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
W dniu 2012-03-31 23:03, Krzysztof 45 pisze:
BartekK napisał(a):
Brak FM - troche kiepsko.
No i SSB, ROGER BEEP, FILOUTPUT, SCAN, HILOW, CLARIFIER, SWR CAL,
DYNAMIKE, DIMMER ( DIM ), MEMORY ( MEM ) itd, itp. Normalnie kicha :-D

SzczegĂłlnie Roger Beep.
Koniecznie taki, żeby walił po uszach nawet wtedy,
gdy nadającego praktycznie w ogóle nie słychać ;)
--
Pzdr

JKK

Data: 2012-03-31 23:35:19
Autor: elmer radi radisson
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
On 2012-03-31 20:11, BartekK wrote:

Wszystkie sensowniejsze radia tak się zachowują. Wyjątkiem są śmiecie
klasy alan/midland 199+ i inne Cobry, ktĂłre startujÄ… gdzie chcÄ….

W co sie wlicza 90% klasycznej, dobrze dopracowanej i pracujacej
radiowej produkcji z przelomu lat 80 i 90 oraz z impulsowym,
nie mechanicznym przelacznikiem kroku syntezy ;) ?

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-04-01 00:26:56
Autor: BartekK
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
W dniu 2012-03-31 23:35, elmer radi radisson pisze:
On 2012-03-31 20:11, BartekK wrote:

[...]

Doprecyzujmy więc: z "impulsowym" przełączaniem kanałów, z lat 80-90 to są np:
- wszelka onwa, lafayette indianapolis (itp, z guzikami góra-dół), i inne na syntezie LC7185 (*) - traci nr kanału po wyłączeniu zasilania

- * z powyższych wyjątek - alan 28/28+ jest na LC7185, ale ma wyprowadzony 3ci przewód zasilania do akumulatora, i podtrzymuje nr kanału i zawartość pamięci.
- lincoln - przełącznik enkoderowy, a zapamiętuje gdzie był wyłączony
- lafayette apache (oraz inne jej nazwy) - ma wewnÄ…trz akumulatorek/bateriÄ™ 3v podtrzymujÄ…cÄ….
- inne bardziej nowoczesne konstrukcje (dragon, yosan itp) które zaczęły się pojawiać w latach 90

.... a cała reszta byłą praktycznie od zawsze robiona na przełączniku mechanicznym jak "programator z pralki", równocześnie sterującym wyświetlaczem, i czasem niekontaktującym. Tutaj jak gałkę nakręcisz i zostawisz, to tak będzie stała, niezależnie od zasilania.

Data: 2012-04-01 13:49:52
Autor: elmer radi radisson
CBRADIO kanaďż˝ 19 non stop
On 2012-04-01 00:26, BartekK wrote:

Doprecyzujmy więc: z "impulsowym" przełączaniem kanałów, z lat 80-90 to
sÄ… np:
- wszelka onwa, lafayette indianapolis (itp, z guzikami góra-dół), i
inne na syntezie LC7185 (*) - traci nr kanału po wyłączeniu zasilania

No i szereg szeroko popularnych odmian Cobry 19 plus (19 ultra, 20 etc. - nie mowa o tym badziewiu ktore sie pojawilo po roku 2000), ktora byla
bardzo przyzwoitym radiem.

- * z powyĹĽszych wyjÄ…tek - alan 28/28+ jest na LC7185, ale ma
wyprowadzony 3ci przewĂłd zasilania do akumulatora, i podtrzymuje nr
kanału i zawartość pamięci.

O ile komus sie chcialo dociagac to zasilanie, albo nie wyjmuje radia z
samochodu :).

- lincoln - przełącznik enkoderowy, a zapamiętuje gdzie był wyłączony

Tak rozowo z nim do konca to nie jest - po jakims czasie jednak zeruje
sie i ustawia sie na 28,000Mhz.

[...]

Najbardziej "klasyczna" produkcja tkwiaca korzeniami w latach 70 i pewnie jeszcze wczesniej, to w istocie tak miala. No i przy okazji tak
sterowane modele zazwyczaj byly jeszcze bardziej 'niskoszumne'.

Niemniej jednak przyznasz ze zapis "wszystkie sensowniejsze radia
tak sie zachowuja" jest dosc posunieta generalizacja ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-04-01 21:48:55
Autor: slavo65
CBRADIO kanał 19 non stop
On 31 Mar, 19:22, "Arbiter" <nie...@hotmail.com> wrote:

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

A przy okazji wie kto¶ może, sk±d w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?
Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".
Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drug±)
anten±.

Data: 2012-04-03 07:38:43
Autor: huri_khan
CBRADIO kanał 19 non stop
Dnia Sun, 1 Apr 2012 21:48:55 -0700 (PDT), slavo65 napisał(a):

Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drug±)
anten±.

Bo na zachodzie maj± DOBRZE rozwinięt± sieć dróg. Jad±c z jednego końca
kraju na drugi jedziesz autostrad±. U nas jedziesz przez wioski gdzie jest
ograniczenie 50-70 km/h, a wysłańcy budżetu gminy/państwa próbuj± umilić
życie. --

Data: 2012-04-03 17:08:27
Autor: Bydlę
CBRADIO kanał 19 non stop
On 2012-04-02 04:48:55 +0000, slavo65 <slavo65@gmail.com> said:

On 31 Mar, 19:22, "Arbiter" <nie...@hotmail.com> wrote:

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

A przy okazji wie kto¶ może, sk±d w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?

Bo to ten samechnizm, który powoduje, że w¶ród "cywilnych" aut bardzo popularne s±: telefony, spodnie, termosy, radia, drobne, seks pozamałżeński, okulary...

Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby si
ę CB".

No i jak ci pomóc?

--
Bydlę

Data: 2012-04-03 23:35:57
Autor: J.F.
CBRADIO kanał 19 non stop
[...]

No widzisz - patrz na watek "wypadeczek". A ja tam jechalem, nie chcialo mi sie CB uruchomic, i utkwilem w tym korku.
dwa kilometry za zjazdem ..

Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drug±)
anten±.

Ktos to CB wymyslil, przeciez nie Polacy.
No tak, jeszcze dalej na zachodzie :-)

J.

Data: 2012-04-04 01:59:19
Autor: Tomasz Pyra
CBRADIO kanał 19 non stop
On Sun, 1 Apr 2012 21:48:55 -0700 (PDT), slavo65 wrote:

Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

Z CB jest podobnie jak ze zmywark± w kuchni, automatem w samochodzie, albo
klimatyzacj± w domu czy samochodzie itp. rzeczami.
Dla kogo¶ kto tego nie zna wydaj± się być niepotrzebne, a nawet maj±ce
więcej wad niż zalet.
Dla kogo¶ kto używał - staj± się niezbędne.

Data: 2012-04-04 22:12:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-04 01:59, Tomasz Pyra pisze:

Z CB jest podobnie jak ze zmywarkÄ… w kuchni, automatem w samochodzie, albo
klimatyzacjÄ… w domu czy samochodzie itp. rzeczami.
Dla kogoś kto tego nie zna wydają się być niepotrzebne, a nawet mające
więcej wad niż zalet.
Dla kogoś kto używał - stają się niezbędne.

Tu siÄ™ z TobÄ… nie zgodzÄ™ ;)
Rzeczywiście, bez klimy, automatu,zmywarki - nic tylko harakiri popełnić.

Rok już prawie jeżdżę bez CB mimo, że jest na pokładzie, i za każdym razem jak wsiadam w trasę - nie mam ochoty podpinać :)

Ileż można "mobilki radio sprawdzam..." słuchać ?

Ba, przyjemnie na CB robi się dopiero koło północy ... ;)

Data: 2012-04-04 22:15:43
Autor: Artur Maśląg
CBRADIO kanał 19 non stop
(...)
Ileż można "mobilki radio sprawdzam..." słuchać ?

Bekaczy i innych ;)

Ba, przyjemnie na CB robi się dopiero koło północy ... ;)

Coś w tym jest - nocą ludzie nawet fajne kawały opowiadają :)

Data: 2012-04-06 10:18:57
Autor: Tomasz Pyra
CBRADIO kanał 19 non stop
On Wed, 04 Apr 2012 22:12:30 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

[...]

Tu się z Tob± nie zgodzę ;)
Rzeczywi¶cie, bez klimy, automatu,zmywarki - nic tylko harakiri popełnić.

Rok już prawie jeżdżę bez CB mimo, że jest na pokładzie, i za każdym razem jak wsiadam w trasę - nie mam ochoty podpinać :)

Eeee... Niby tak, ale  w jednym samochodzie też nie mam i niby mi też nie brakuje
jak jadę... Do chwili kiedy nie staję w korku na obwodnicy trójmiasta -
wtedy mam czas na przemy¶lenia, wł±szcza widz±c że wszyscy z antenami jad±
sobio rónoległ± drog±.

Data: 2012-04-05 19:46:38
Autor: V-Tec
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-04 01:59, Tomasz Pyra pisze:
[..]

Dla kogo¶ kto używał - staj± się niezbędne.

hmmm nie powiedziałbym, znam takich co znaj± CB, ale nie używaj± :)

pozdrawiam,
W.

Data: 2012-04-04 09:51:13
Autor: Artur Ma¶l±g
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-02 06:48, slavo65 pisze:
On 31 Mar, 19:22, "Arbiter"<nie...@hotmail.com>  wrote:

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

A przy okazji wie kto¶ może, sk±d w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?

Jak to sk±d? W większo¶ci przyrz±d do unikania odpowiedzialno¶ci,
pozwalaj±cy np. na bezkarne przekraczanie prędko¶ci, b±dĽ unikanie
patroli policji/ITD itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

Czasem się przydaje - np. na urlopie do komunikacji między samochodami
:)

Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drug±)
anten±.

Spotyka się, ale rzadko.

--
Jutro to dzi¶, tyle że jutro.

Data: 2012-04-04 22:32:15
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

"Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:jlguhm$fv7$1cyberdyne-t3.maslag.pl...

A przy okazji wie kto¶ może, sk±d w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?

Jak to sk±d? W większo¶ci przyrz±d do unikania odpowiedzialno¶ci,

Czyli znak przed fotoradarem to przyrzad do unikania odpowiedzialnosci? Bo zdaje sie, ze chodzi o to, zeby w miejscu niebezpiecznym (a przeciez w takim stawiaja radary!) zwolnic. I CB to wlasnie zapewnia...

itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

Jakies badania statystyczne przytoczysz? Bo to, ze tak Ci sie wydaje, zupelnie o niczym nie swiadczy...

--
Axel

Data: 2012-04-05 11:11:40
Autor: Artur Ma¶l±g
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-04 22:32, Axel pisze:
[...]

Nie ma takiej implikacji.

Bo zdaje sie, ze chodzi o to, zeby w miejscu niebezpiecznym (a przeciez
w takim stawiaja radary!) zwolnic.

W miejscach niebezpiecznych to się stawia inne znaki.

I CB to wlasnie zapewnia...

Tak, tak :) Możesz zaklinać rzeczywisto¶ć. CB niczego nie zapewnia
- najwyżej może w pewnych przypadkach służyć do poprawienia
bezpieczeństwa.

itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

Jakies badania statystyczne przytoczysz?

W sumie :) Z obserwacji drogi i odsłuchu "eteru", czy z tego,
co w internecie od dawna ludzie wypisuj±?

Bo to, ze tak Ci sie wydaje, zupelnie o niczym nie swiadczy...

To, że Ty napisałe¶, że tam mi się wydaje, "zupełnie o niczym nie
¶wiadczy"...

--
Jutro to dzi¶, tyle że jutro.

Data: 2012-04-05 12:15:49
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

[...]

Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

I CB to wlasnie zapewnia...
Tak, tak :) Możesz zaklinać rzeczywisto¶ć. CB niczego nie zapewnia
- najwyżej może w pewnych przypadkach służyć do poprawienia
bezpieczeństwa.

Dokladnie tak samo, jak tabliczka przed fotoradarem - wiekszosc zdejmie noge z gazu. A przeciez chyba o to chodzi, a nie o to, zeby pieniadze wyciagac?

itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.
Jakies badania statystyczne przytoczysz?
W sumie :) Z obserwacji drogi i odsłuchu "eteru",

Malo jezdzisz z CB.

czy z tego,
co w internecie od dawna ludzie wypisuj±?

To akurat zupelnie o niczym nie swiadczy.

Bo to, ze tak Ci sie wydaje, zupelnie o niczym nie swiadczy...
To, że Ty napisałe¶, że tam mi się wydaje, "zupełnie o niczym nie
¶wiadczy"...

Taaa... jak postawiles teze, ze CB sluzy prawie wylacznie do "unikania odpowiedzialnosci", to przytocz _dowody_ (to zdaje sie Twoj sposob dyskusji przeciez?)

--
Axel

Data: 2012-04-05 12:54:11
Autor: Artur Ma¶l±g
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-05 12:15, Axel pisze:
(...)
Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

Niczego nie sugeruję, a Ty dryfujesz w kierunku Tobie wygodnym...

Ziew...

--
Jutro to dzi¶, tyle że jutro.

Data: 2012-04-05 13:16:01
Autor: Bydlę
CBRADIO kanał 19 non stop
On 2012-04-05 10:15:49 +0000, "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> said:

[...]

Ja tak twierdzę. W miejscach niebezpiecznych nic się nie dzieje, bo tam jest niebezpiecznie. A fotoradary s± głównie w tych miejscach, gdzie warunki pozwalaj± na normaln± jazdę, więc stawia się tam ograniczenie i radar.

--
Bydlę

Data: 2012-04-05 22:44:19
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

"Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message news:jljuth$n9u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja tak twierdzę.

Ale Ciebie nikt nie pytal :-P

W miejscach niebezpiecznych nic się nie dzieje, bo tam jest niebezpiecznie. A fotoradary s± głównie w tych miejscach, gdzie warunki pozwalaj± na normaln± jazdę, więc stawia się tam ograniczenie i radar.

Przeciez wszyscy to wiedza. Poza Arturem M.

--
Axel

Data: 2012-04-04 22:49:01
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

"slavo65" <slavo65@gmail.com> wrote in message news:58d46cc1-94ca-4bae-bd6f-959a679ac11fh5g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Bo nie jezdziles z CB i nie wiesz, jakie ma zalety?
Ja kiedys jadac  w kilkudziesieciakilometrowa trase z moja siostra wzialem CB - efekt byl taki, ze wiedzialem, jaki prezent jej dac przy najblizszej okazji, bo byla zachwycona przydatnoscia. A nalezy do osob jezdzacych zgodnie z przepisami...

--
Axel

Data: 2012-04-05 11:59:47
Autor: INEAD
CBRADIO kanał 19 non stop
[...]

Panie na "zachodzie" to nie takie rzeczy maj±... Oni to nawet drogi se pobudowali.

CBRADIO kanał 19 non stop