CBRADIO kanał 19 non stop

Data: 2012-04-01 21:48:55
Autor: slavo65
CBRADIO kanał 19 non stop
On 31 Mar, 19:22, "Arbiter" <nie...@hotmail.com> wrote:

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?
Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".
Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
anteną.

Data: 2012-04-03 07:38:43
Autor: huri_khan
CBRADIO kanał 19 non stop
Dnia Sun, 1 Apr 2012 21:48:55 -0700 (PDT), slavo65 napisał(a):

Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
anteną.

Bo na zachodzie mają DOBRZE rozwiniętą sieć dróg. Jadąc z jednego końca
kraju na drugi jedziesz autostradą. U nas jedziesz przez wioski gdzie jest
ograniczenie 50-70 km/h, a wysłańcy budżetu gminy/państwa próbują umilić
życie. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-04-03 17:08:27
Autor: Bydlę
CBRADIO kanał 19 non stop
On 2012-04-02 04:48:55 +0000, slavo65 <slavo65@gmail.com> said:

On 31 Mar, 19:22, "Arbiter" <nie...@hotmail.com> wrote:

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?

Bo to ten samechnizm, który powoduje, że wśród "cywilnych" aut bardzo popularne są: telefony, spodnie, termosy, radia, drobne, seks pozamałżeński, okulary...

Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby si
ę CB".

No i jak ci pomóc?

--
Bydlę

Data: 2012-04-03 23:35:57
Autor: J.F.
CBRADIO kanał 19 non stop
[...]

No widzisz - patrz na watek "wypadeczek". A ja tam jechalem, nie chcialo mi sie CB uruchomic, i utkwilem w tym korku.
dwa kilometry za zjazdem ..

Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
anteną.

Ktos to CB wymyslil, przeciez nie Polacy.
No tak, jeszcze dalej na zachodzie :-)

J.

Data: 2012-04-04 01:59:19
Autor: Tomasz Pyra
CBRADIO kanał 19 non stop
On Sun, 1 Apr 2012 21:48:55 -0700 (PDT), slavo65 wrote:

Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

Z CB jest podobnie jak ze zmywarką w kuchni, automatem w samochodzie, albo
klimatyzacją w domu czy samochodzie itp. rzeczami.
Dla kogoś kto tego nie zna wydają się być niepotrzebne, a nawet mające
więcej wad niż zalet.
Dla kogoś kto używał - stają się niezbędne.

Data: 2012-04-04 22:12:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-04 01:59, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Tu się z Tobą nie zgodzę ;)
Rzeczywiście, bez klimy, automatu,zmywarki - nic tylko harakiri popełnić.

Rok już prawie jeżdżę bez CB mimo, że jest na pokładzie, i za każdym razem jak wsiadam w trasę - nie mam ochoty podpinać :)

Ileż można "mobilki radio sprawdzam..." słuchać ?

Ba, przyjemnie na CB robi się dopiero koło północy ... ;)

Data: 2012-04-04 22:15:43
Autor: Artur Maśląg
CBRADIO kanał 19 non stop
(...)
Ileż można "mobilki radio sprawdzam..." słuchać ?

Bekaczy i innych ;)

Ba, przyjemnie na CB robi się dopiero koło północy ... ;)

Coś w tym jest - nocą ludzie nawet fajne kawały opowiadają :)

Data: 2012-04-06 10:18:57
Autor: Tomasz Pyra
CBRADIO kanał 19 non stop
On Wed, 04 Apr 2012 22:12:30 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

[...]

Eeee... Niby tak, ale  w jednym samochodzie też nie mam i niby mi też nie brakuje
jak jadę... Do chwili kiedy nie staję w korku na obwodnicy trójmiasta -
wtedy mam czas na przemyślenia, włąszcza widząc że wszyscy z antenami jadą
sobio rónoległą drogą.

Data: 2012-04-05 19:46:38
Autor: V-Tec
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-04 01:59, Tomasz Pyra pisze:
[..]

Dla kogoś kto używał - stają się niezbędne.

hmmm nie powiedziałbym, znam takich co znają CB, ale nie używają :)

pozdrawiam,
W.

Data: 2012-04-04 09:51:13
Autor: Artur Maśląg
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-02 06:48, slavo65 pisze:
On 31 Mar, 19:22, "Arbiter"<nie...@hotmail.com>  wrote:

Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?

Jak to skąd? W większości przyrząd do unikania odpowiedzialności,
pozwalający np. na bezkarne przekraczanie prędkości, bądź unikanie
patroli policji/ITD itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

Czasem się przydaje - np. na urlopie do komunikacji między samochodami
:)

Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
anteną.

Spotyka się, ale rzadko.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-04 22:32:15
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:jlguhm$fv7$1cyberdyne-t3.maslag.pl...

A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
"cywilnych" autach?

Jak to skąd? W większości przyrząd do unikania odpowiedzialności,

Czyli znak przed fotoradarem to przyrzad do unikania odpowiedzialnosci? Bo zdaje sie, ze chodzi o to, zeby w miejscu niebezpiecznym (a przeciez w takim stawiaja radary!) zwolnic. I CB to wlasnie zapewnia...

itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

Jakies badania statystyczne przytoczysz? Bo to, ze tak Ci sie wydaje, zupelnie o niczym nie swiadczy...

--
Axel

Data: 2012-04-05 11:11:40
Autor: Artur Maśląg
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-04 22:32, Axel pisze:
[...]

Nie ma takiej implikacji.

Bo zdaje sie, ze chodzi o to, zeby w miejscu niebezpiecznym (a przeciez
w takim stawiaja radary!) zwolnic.

W miejscach niebezpiecznych to się stawia inne znaki.

I CB to wlasnie zapewnia...

Tak, tak :) Możesz zaklinać rzeczywistość. CB niczego nie zapewnia
- najwyżej może w pewnych przypadkach służyć do poprawienia
bezpieczeństwa.

itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

Jakies badania statystyczne przytoczysz?

W sumie :) Z obserwacji drogi i odsłuchu "eteru", czy z tego,
co w internecie od dawna ludzie wypisują?

Bo to, ze tak Ci sie wydaje, zupelnie o niczym nie swiadczy...

To, że Ty napisałeś, że tam mi się wydaje, "zupełnie o niczym nie
świadczy"...

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-05 12:15:49
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

[...]

Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

I CB to wlasnie zapewnia...
Tak, tak :) Możesz zaklinać rzeczywistość. CB niczego nie zapewnia
- najwyżej może w pewnych przypadkach służyć do poprawienia
bezpieczeństwa.

Dokladnie tak samo, jak tabliczka przed fotoradarem - wiekszosc zdejmie noge z gazu. A przeciez chyba o to chodzi, a nie o to, zeby pieniadze wyciagac?

itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.
Jakies badania statystyczne przytoczysz?
W sumie :) Z obserwacji drogi i odsłuchu "eteru",

Malo jezdzisz z CB.

czy z tego,
co w internecie od dawna ludzie wypisują?

To akurat zupelnie o niczym nie swiadczy.

Bo to, ze tak Ci sie wydaje, zupelnie o niczym nie swiadczy...
To, że Ty napisałeś, że tam mi się wydaje, "zupełnie o niczym nie
świadczy"...

Taaa... jak postawiles teze, ze CB sluzy prawie wylacznie do "unikania odpowiedzialnosci", to przytocz _dowody_ (to zdaje sie Twoj sposob dyskusji przeciez?)

--
Axel

Data: 2012-04-05 12:54:11
Autor: Artur Maśląg
CBRADIO kanał 19 non stop
W dniu 2012-04-05 12:15, Axel pisze:
(...)
Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

Niczego nie sugeruję, a Ty dryfujesz w kierunku Tobie wygodnym...

Ziew...

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-05 13:16:01
Autor: Bydlę
CBRADIO kanał 19 non stop
On 2012-04-05 10:15:49 +0000, "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> said:

[...]

Ja tak twierdzę. W miejscach niebezpiecznych nic się nie dzieje, bo tam jest niebezpiecznie. A fotoradary są głównie w tych miejscach, gdzie warunki pozwalają na normalną jazdę, więc stawia się tam ograniczenie i radar.

--
Bydlę

Data: 2012-04-05 22:44:19
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

"Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message news:jljuth$n9u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja tak twierdzę.

Ale Ciebie nikt nie pytal :-P

W miejscach niebezpiecznych nic się nie dzieje, bo tam jest niebezpiecznie. A fotoradary są głównie w tych miejscach, gdzie warunki pozwalają na normalną jazdę, więc stawia się tam ograniczenie i radar.

Przeciez wszyscy to wiedza. Poza Arturem M.

--
Axel

Data: 2012-04-04 22:49:01
Autor: Axel
CBRADIO kanał 19 non stop

"slavo65" <slavo65@gmail.com> wrote in message news:58d46cc1-94ca-4bae-bd6f-959a679ac11fh5g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Bo nie jezdziles z CB i nie wiesz, jakie ma zalety?
Ja kiedys jadac  w kilkudziesieciakilometrowa trase z moja siostra wzialem CB - efekt byl taki, ze wiedzialem, jaki prezent jej dac przy najblizszej okazji, bo byla zachwycona przydatnoscia. A nalezy do osob jezdzacych zgodnie z przepisami...

--
Axel

Data: 2012-04-05 11:59:47
Autor: INEAD
CBRADIO kanał 19 non stop
[...]

Panie na "zachodzie" to nie takie rzeczy mają... Oni to nawet drogi se pobudowali.

CBRADIO kanał 19 non stop