CBRR i CBF - kupić niekupić?

Data: 2012-04-11 15:56:19
Autor: Yogi\(n\)
CBRR i CBF - kupić niekupić?

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jm24ud$g7s$1inews.gazeta.pl...
Chłopaki
zastanawiam się nad motorkiem do zabawy bo do jazd codziennych mam już skuter. I myslalem o CBF125 bo mozna to kupić teraz za 8700PLN, ale zobaczyłem CBR125R, jest fajniejsza i kosztuje 11900PLN.

CBF to sprzęt w całości z Indii, troche taka współczesna WSK, ale na wtrysku i użytkownicy raportują średnie spalanie nawet 1,7l/100. Chłodzony powietrzem, i dosyć mała owiewka - prawie jakby się jechało nakedem

CBR z kolei pozycja super - można się wyłozyć na zbiorniku, schować pod szybę. Obydwa hamulce tarczowe i chłodzony cieczą. Uzytkownicy również raportują zużycie na poziomie około 2l/100 - trochę więcej niż CBF

CBR 13,3KM, 10,4Nm przy 8krpm
CBF 11,3KM i 11,2Nm przy 6250rpm

Za CBF przemawia łatwość odsprzedaży (nauka jazdy), a za CBR "fajność". Sprzęt naprawdę super.

Co myslicie?

Do zabawy to coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=y_TqX61BLtM

A skoro masz już skuter z którego jesteś zawodolony, to nie kupuj czegoś o podobnej mocy czy pojemności, tylko przynajmniej 600. Poważnie. Jak pogrzebiesz, to znajdziesz coś w przyzwoitym stanie (ja szukałem motoru przez pół roku,dość aktywnie tj. jeżdżąc i oglądając, najpier oczywiście) - no chyba, że musi być nowy.

--
Yogi(n)

CBRR i CBF - kupić niekupić?