Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   CC900 grzeje się

CC900 grzeje się

Data: 2009-06-12 13:09:22
Autor: Marcin
CC900 grzeje się
CC900 -> wymienione : chłodnica, termostat, włącznik termiczny wentylatora. Podczas jazdy 80st. Wychładza się w momencie. Wczoraj zauważyłem, że nie załącza się tak jak powinien wentylator. Przy 95st pochodzi 10 sek wyłącza się, przy 100 st 10 sek wyłącza się. Kupiłem więc nowy włącznik wentylatora chłodnicy i to samo. Jaka według was diagnoza. UPG? Układ zapowietrzony, spaliny idą i nie załącza wentylatora ?

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-06-12 13:32:32
Autor: JKK
CC900 grzeje się

Użytkownik "Marcin" <m@m.pl> napisał w wiadomości news:h0t3n6$1k2$1node1.news.atman.pl...
chłodnicy i to samo. Jaka według was diagnoza. UPG? Układ zapowietrzony, spaliny idą i nie załącza wentylatora ?

Jesteś pewien, że wskaźnik dobrze pokazuje ?
(jest tam osobny czujnik od wskaźnika ?)

W układzie płyn, czy woda ?

Korek zbiorniczka w porządku ?

Uszczelka pod głowicą ?
(nie ubywa płynu ?)

Pzdr

JKK

Data: 2009-06-12 13:33:46
Autor: Marcin
CC900 grzeje się
Jesteś pewien, że wskaźnik dobrze pokazuje ?
(jest tam osobny czujnik od wskaźnika ?)

W układzie płyn, czy woda ?

Korek zbiorniczka w porządku ?

Uszczelka pod głowicą ?
(nie ubywa płynu ?)

Pzdr

JKK




Wskaźnik napewno OK, w układzie woda, korek w porządku, płynu ubywa minimalnie, oleju nie przybywa, nie kopci na biało

Data: 2009-06-12 20:47:45
Autor: kogutek
CC900 grzeje się
> Jesteś pewien, że wskaźnik dobrze pokazuje ?
> (jest tam osobny czujnik od wskaźnika ?)
>
> W układzie płyn, czy woda ?
>
> Korek zbiorniczka w porządku ?
>
> Uszczelka pod głowicą ?
> (nie ubywa płynu ?)
>
> Pzdr
>
> JKK
>
>
>

Wskaźnik napewno OK, w układzie woda, korek w porządku, płynu ubywa minimalnie, oleju nie przybywa, nie kopci na biało
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Włącz silnik, odkręć korek od zbiorniczka
wyrównawczego. Weź zapaloną zapałkę albo inne drewienko i wsadź do zbiorniczka.
Jak zgaśnie od razu to uszczelka pod głowicą. --


Data: 2009-06-12 20:58:53
Autor: Jacek
CC900 grzeje si
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000af6.4a32a2d1newsgate.onet.pl...
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Włącz silnik, odkręć korek od zbiorniczka
wyrównawczego. Weź zapaloną zapałkę albo inne drewienko i wsadź do zbiorniczka.
Jak zgaśnie od razu to uszczelka pod głowicą.

pierwszy raz słysze o takiej metodzie.
Kojarzy mi sie z szukaniem paliwa w zbiorniku za pomocą zapałki.
Mógłbys rozwinac temat? :)
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Lemm 900
służbowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145

Data: 2009-06-12 19:05:28
Autor: Robert Rędziak
CC900 grzeje si
On Fri, 12 Jun 2009 20:58:53 +0200, Jacek <stoout@wp.pl> wrote:

pierwszy raz słysze o takiej metodzie.
Kojarzy mi sie z szukaniem paliwa w zbiorniku za pomocą zapałki.
Mógłbys rozwinac temat? :)

 Profesjonalnie to się robi pomiar zawartości CO2 w płynie
 chłodzącym. Ale od biedy tak też można spróbować -- w spalinach
 dużo tlenu nie znajdziesz.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2009-06-12 21:14:59
Autor: kogutek
CC900 grzeje si
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000af6.4a32a2d1newsgate.onet.pl...
> Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Włącz silnik, odkręć korek od zbiorniczka
> wyrównawczego. Weź zapaloną zapałkę albo inne drewienko i wsadź do > zbiorniczka.
> Jak zgaśnie od razu to uszczelka pod głowicą.

pierwszy raz słysze o takiej metodzie.
Kojarzy mi sie z szukaniem paliwa w zbiorniku za pomocą zapałki.
Mógłbys rozwinac temat? :)
-- Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Lemm 900
służbowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145
Metoda znana od początków motoryzacji. Jak nieszczelność jest mała to nie wywala
płynu. Ale spaliny przedostają się do układu chłodzenia. Powodują jego
zapowietrzanie, chociaż zręczniej by było napisać zaspalinowanie. Muszą gdzieś
ujść. Jedyna droga to przez któryś korek z układu chłodzenia. Wypychają
powietrze ze zbiorniczka wyrównawczego. Ponieważ spaliny jak sama nazwa wskazuje
są produktem spalania to się drugi raz ich nie da spalić. A że nie ma tam tlenu
w takich ilościach żeby podtrzymał płomień to zapalona zapałka zgaśnie. Kiedyś
jak chłodnica miała swój korek to zakładało się na niego taki sprytny
przyrządzik. Był to kawałek elastycznej rurki z gumowym korkiem. Koniec rurki do
butelki z wodą. Jak leciały bąbelki gazu i na dodatek robiło się ich więcej jak
silnik miał większe obroty to wiadomo było co naprawiać. --


CC900 grzeje się

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona