CCC rozpatrywanie reklamacji

Data: 2016-05-17 00:02:45
Autor: Kris
CCC rozpatrywanie reklamacji
Mama kupiła buty w CCC
Po pierwszym użyciu okazało się że buty strasznie farbują/ niszczą rajstopy itp.
Zgłosiłem reklamację do CCC z tytułu niezgodności z umową.
Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę której adres i kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji.
15 dnia reklamacja miała ciągle status "w realizacji" więc napisałem do nich że skoro nie odpowiedzieli w terminie to uznali moje żądanie(zwrot kasy) i podałem nr konta do zwrotu kasy.
Odpisali że 13 dnia telefonicznie poinformowali że reklamacja rozpatrzona negatywnie.
Bzdura bo nie informowali. 13 dnia zadzwonili na mamy telefon i powiedzieli ze są opóźnienia w realizacji reklamacji że buty sa u producenta.
Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została odrzucona dopiero 17 dnia
Wysłałem więc ponownie pismo że proszę o zwrot kasy, dołączyłem, zrzuty z ich systemu reklamacyjnego a oni uparcie twierdzą że poinformowali w terminie.
Skontaktowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta która to Pani Rzecznik odpowiedziała że w przypadku CCC kieruje od razu sprawę do sądu konsumenta bo z jej praktyki wynika ze CCC uparcie odmawia spełnienia żądań.,
Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy najczęściej są rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC zwraca kasę.
Przećwiczę więc tę drogę.
Dziwi mnie takie postępowanie CCC ale widocznie klienci odpuszczają a ci co nie odpuszczą to jest ich tak mało ze opłaca się robić jak wyżej.
Dość dobrze mam przećwiczone procedury "niezgodności z umową" np. ostatnio Decathlon z powodu nieterminowej odpowiedzi dobrowolnie i bez żadnych problemów oddał mi za rower ok 2tys, wcześniej X-Com tez problemów nie robił.
A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje.

Data: 2016-05-17 13:56:19
Autor: WAM
CCC rozpatrywanie reklamacji
On Tue, 17 May 2016 00:02:45 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com>
wrote:

Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje.

A to w takim razie jestem w grupie nielicznych. Reklamację na pękniętą
podeszwę w zimowych butach (zakup w styczniu, używane miesiąc, potem
przerwa i w kwietniu założone na 1 śniegowy dzień) rozpatrzono
pozytywnie. Zwrócono mi gotówkę zgodnie z moim żądaniem (chociaż
bardzo chcieli mi dać talon na następne zakupy ale nie przyjąłem). W
ub. tygodniu odebrałem gotówkę w CCC Outlet Szczecin.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-05-18 11:23:27
Autor: rg
CCC rozpatrywanie reklamacji
Tue, 17 May 2016 13:56:19 +0200, w
<4m1mjbh2jr7n22f60d87fvajqip7uv9nff@4ax.com>, WAM <nospam@nowam.nopl.pl>

wrote:

> [...]

bardzo chcieli mi dać talon na następne zakupy ale nie przyjąłem). W
ub. tygodniu odebrałem gotówkę w CCC Outlet Szczecin.

Mnie uwzględnili po odwołaniu -- wcisnęli mi talon.
Po prostu tam się nie kupuje, tak samo w Deichmanie (oni zapłacili po nakazie
zapłaty, żadnych sprzeciwów, kasa doszła następnego dnia + odsetki których
żądałem w pozwie).

Czyli droga: opinia od rzeczoznawcy do żądania wydania w trybie nakazowym, sąd
przyklepał, Deichmann od razu kasę wysłał przekazem.

Weź adwokata to zapłacą więcej :)

I nie kupować ani w CCC, an w Deichmanie.

Data: 2016-05-18 02:38:37
Autor: Kris
W dniu środa, 18 maja 2016 11:26:20 UTC+2 użytkownik rg napisał:

I nie kupować ani w CCC, an w Deichmanie.
Akurat z Daichmannem ja problemow nigdy nie miałem a reklamowałem tam obuwie kilka razy. Najczęściej oddawali kasę raz chyba naprawili.
Jeden raz pracownik w sklepie powiedział ze reklamacja negatywna, napisałem meila do "centrali" na drugi dzień telefon ze jednak oddadzą kasę.

Data: 2016-05-18 15:01:38
Autor: Yakhub
Dnia Wed, 18 May 2016 11:23:27 +0200, rg napisał(a):

[...]

Nie potwierdzam. Trzykrotnie reklamowałem buty w Deichmannie, za każdym razem załatwiałem to "od ręki", bez problemu.

--
Yakhub

Data: 2016-05-18 18:44:40
Autor: m
On 18.05.2016 15:01, Yakhub wrote:
[...]

Kiedyś w Deichmanie, ale to będzie ze 2 dekady temu, chodziłem kilka lat
w jednych butach. Bo regularnie się tam wycierały podeszwy, regularnie
reklamowałem i wymieniali mi na nowe. I tak kilka lat aż trafił się
bardziej wytrzymały egzemplarz który się nie przetarł :).

p. m.

Data: 2016-05-18 20:42:33
Autor: rg
CCC rozpatrywanie reklamacji
Wed, 18 May 2016 15:01:38 +0200, w
<o9xe0ioeaea8$.1wikmajfvktwl$.dlg@40tude.net>, Yakhub <aa@aa.aa> napisał(-a):

> [...]

Nie potwierdzam. Trzykrotnie reklamowałem buty w Deichmannie, za każdym razem załatwiałem to "od ręki", bez problemu.

2-3 lata temu zmieniła się ich polityka reklamacyjna. Na gorsze.
Choć ostatnio wymienili od ręki.

Data: 2016-05-18 12:59:52
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości
[...]

No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla ....

[...]

Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-)

J.

Data: 2016-05-18 04:20:15
Autor: Kris
W dniu środa, 18 maja 2016 13:00:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla
Gdyby zadzwonili i zapytali o zdrowie to tez reakcja by była?
W ciągu 14 dni nie ustosunkowali się do moich żądań
Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-)
Widocznie się im oplaca

Data: 2016-05-18 13:23:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-18 o 13:20, Kris pisze:
[...]

Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-18 04:46:32
Autor: Kris
W dniu środa, 18 maja 2016 13:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.
Taki dupochron dla nich;)
Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy mogą decyzję przekazać telefonicznie?
Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy odpowiedzi(sms, pism, email)

Data: 2016-05-21 14:32:29
Autor: PlaMa
W dniu 2016-05-18 o 13:46, Kris pisze:

[...]

Moim zdaniem to formalnych spraw jest więcej. Zdaje się, że nikt się o to nie spytał do tej pory więc spytam się ja: Jakim cudem złożyłeś reklamację na podstawie niezgodności?! Jesteś pewien, że nie rękojmi (co napisałeś/podpisałeś na formularzu reklamacyjnym?)? Jeszcze się okaże że wszystko leci z gwarancji i cała ta dyskusja jest bez sensu.

Data: 2016-05-18 20:26:43
Autor: qwerty
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:854e1aa9-37e0-4ddb-af8e-954566e8e103@googlegroups.com...
A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje.

W CCC się nie kupuję. Nie chcę opisywać swoich przygód, bo będzie dużo wulgaryzmów.

CCC rozpatrywanie reklamacji