Data: 2016-05-18 12:59:52 | |
Autor: J.F. | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę której adres i kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji. No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla .... Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została odrzucona dopiero 17 dnia Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy najczęściej są rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC zwraca kasę. Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-) J. |
|
Data: 2016-05-18 04:20:15 | |
Autor: Kris | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu środa, 18 maja 2016 13:00:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Gdyby zadzwonili i zapytali o zdrowie to tez reakcja by była? W ciągu 14 dni nie ustosunkowali się do moich żądań Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-)Widocznie się im oplaca |
|
Data: 2016-05-18 13:23:51 | |
Autor: Liwiusz | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu 2016-05-18 o 13:20, Kris pisze:
W dniu środa, 18 maja 2016 13:00:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał: Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna. -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-18 04:46:32 | |
Autor: Kris | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu środa, 18 maja 2016 13:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.Taki dupochron dla nich;) Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy mogą decyzję przekazać telefonicznie? Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca? wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy odpowiedzi(sms, pism, email) |
|
Data: 2016-05-21 14:32:29 | |
Autor: PlaMa | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu 2016-05-18 o 13:46, Kris pisze:
Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy mogą decyzję przekazać telefonicznie? Moim zdaniem to formalnych spraw jest więcej. Zdaje się, że nikt się o to nie spytał do tej pory więc spytam się ja: Jakim cudem złożyłeś reklamację na podstawie niezgodności?! Jesteś pewien, że nie rękojmi (co napisałeś/podpisałeś na formularzu reklamacyjnym?)? Jeszcze się okaże że wszystko leci z gwarancji i cała ta dyskusja jest bez sensu. |
|