Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   CCC rozpatrywanie reklamacji

CCC rozpatrywanie reklamacji

Data: 2016-05-18 12:59:52
Autor: J.F.
CCC rozpatrywanie reklamacji
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości
Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę której adres i kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji.
15 dnia reklamacja miała ciągle status "w realizacji" więc napisałem do nich że skoro nie odpowiedzieli w terminie to uznali moje żądanie(zwrot kasy) i podałem nr konta do zwrotu >kasy.
Odpisali że 13 dnia telefonicznie poinformowali że reklamacja rozpatrzona negatywnie.
Bzdura bo nie informowali. 13 dnia zadzwonili na mamy telefon i powiedzieli ze są opóźnienia w realizacji reklamacji że buty sa u producenta.

No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla ....

Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została odrzucona dopiero 17 dnia
Wysłałem więc ponownie pismo że proszę o zwrot kasy, dołączyłem, zrzuty z ich systemu reklamacyjnego a oni uparcie twierdzą że poinformowali w terminie.

Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy najczęściej są rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC zwraca kasę.
Przećwiczę więc tę drogę.
Dziwi mnie takie postępowanie CCC ale widocznie klienci odpuszczają a ci co nie odpuszczą to jest ich tak mało ze opłaca się robić jak wyżej.
Dość dobrze mam przećwiczone procedury "niezgodności z umową" np. ostatnio Decathlon z powodu nieterminowej odpowiedzi dobrowolnie i bez żadnych problemów oddał mi za >rower ok 2tys, wcześniej X-Com tez problemów nie robił.
A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje.

Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-)

J.

Data: 2016-05-18 04:20:15
Autor: Kris
CCC rozpatrywanie reklamacji
W dniu środa, 18 maja 2016 13:00:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:


No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla
Gdyby zadzwonili i zapytali o zdrowie to tez reakcja by była?
W ciągu 14 dni nie ustosunkowali się do moich żądań
Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-)
Widocznie się im oplaca

Data: 2016-05-18 13:23:51
Autor: Liwiusz
CCC rozpatrywanie reklamacji
W dniu 2016-05-18 o 13:20, Kris pisze:
W dniu środa, 18 maja 2016 13:00:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:


No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla
Gdyby zadzwonili i zapytali o zdrowie to tez reakcja by była?
W ciągu 14 dni nie ustosunkowali się do moich żądań

Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.

--
Liwiusz

Data: 2016-05-18 04:46:32
Autor: Kris
CCC rozpatrywanie reklamacji
W dniu środa, 18 maja 2016 13:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.
Taki dupochron dla nich;)
Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy mogą decyzję przekazać telefonicznie?
Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy odpowiedzi(sms, pism, email)

Data: 2016-05-21 14:32:29
Autor: PlaMa
CCC rozpatrywanie reklamacji
W dniu 2016-05-18 o 13:46, Kris pisze:

Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy mogą decyzję przekazać telefonicznie?
Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy odpowiedzi(sms, pism, email)

Moim zdaniem to formalnych spraw jest więcej. Zdaje się, że nikt się o to nie spytał do tej pory więc spytam się ja: Jakim cudem złożyłeś reklamację na podstawie niezgodności?! Jesteś pewien, że nie rękojmi (co napisałeś/podpisałeś na formularzu reklamacyjnym?)? Jeszcze się okaże że wszystko leci z gwarancji i cała ta dyskusja jest bez sensu.

CCC rozpatrywanie reklamacji

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona