CDN...

Data: 2009-03-03 08:47:07
Autor: Panslavista
CDN...
     Ucholu, polub słowiańską muzykę, tę którą słucham, a was szlag
trafia. Wszelkie próby przeszkadzania, uszkadzania czegokolwiek odbiją
się na was osobiście, np złamiesz sobie sam nogę, albo kręgosłup, albo
piorun z jasnego nieba zwęgli ciebie, bo nie lubie sqrwieli, którym
się zdaje, że im wszystko wolno. Nie macie żadnej władzy na tym
świecie. Nawet gdybyś miał dziesięć wężyków na pagonach a nie tylko
jeden czy dwa... Pajacu miedzy pajacami, a morświn między wami...

Data: 2009-03-03 08:49:11
Autor: Panslavista
CDN...
On 3 Mar, 17:47, Panslavista <panslavista.g...@gmail.com> wrote:
[...]

I spierdalaj od tej wdowy - ona będzie mi masowała laskę.

Data: 2009-03-03 18:46:22
Autor: Panslavista
CDN...
E tam, trzeźwy jak świnia w zalotach, dopiero teraz zacząłem...

Data: 2009-03-04 08:37:05
Autor: Vic
CDN...
Panslavista wrote:
     Ucholu, polub słowiańską muzykę, tę którą słucham, a was szlag
trafia.

A co to jest ta słowiańska muza?

--
Vic