CDRinfo - dwie opcje instalacji Windows 10

Data: 2020-08-22 09:56:01
Autor: Universis
CDRinfo - dwie opcje instalacji Windows 10
Ok. Windows zainstalowany. Temat rozpocząłem dlatego że kiedyś dotknąłem się dedykowanej laptopowi przez fabrykę- płyty instalacyjnej z Windowsem, a ta wymazała mi o nic nie pytając - wszystkie partycje i dane na nich. Pomny takiego doświadczenia myślałem  że z Windows 10może być podobnie - postanowiłem napisać na grupę w tej sprawie.

Niniejszym dziękuję wszystkim za pomoc.

CDRinfo - dwie opcje instalacji Windows 10