CEIDG

Data: 2011-12-06 14:55:41
Autor: jureq
CEIDG
Coraz więcej urzędów gmin ma już przeniesione dane przedsiębiorców do CEIDG. Doradzałbym wszystkim sprawdzenie czy zostały przeniesione poprawnie. Zwłaszcza tym, którzy np biorą udział w przetargach, albo chociaż planują otworzyć rachunek bankowy. W moim wypadku po raz kolejny straciłem w nazwie firmy cudzysłowy i zamieniono kolejność imienia i nazwiska. Zamiast jednego adresu wygenerowały mi się trzy różniące się kolejnością elementów.

Sprawdzanie na stronie

https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx

Data: 2011-12-07 20:03:37
Autor: koala
CEIDG
On 2011-12-06 15:55, jureq wrote:
Coraz wiêcej urzêdów gmin ma ju¿ przeniesione dane przedsiêbiorców do
CEIDG. Doradza³bym wszystkim sprawdzenie czy zosta³y przeniesione
poprawnie. Zw³aszcza tym, którzy np bior± udzia³ w przetargach, albo
chocia¿ planuj± otworzyæ rachunek bankowy. W moim wypadku po raz kolejny
straci³em w nazwie firmy cudzys³owy i zamieniono kolejno¶æ imienia i
nazwiska. Zamiast jednego adresu wygenerowa³y mi siê trzy ró¿ni±ce siê
kolejno¶ci± elementów.

Sprawdzanie na stronie

https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx

I g³ówna dzia³alno¶æ "generuje" siê automagicznie z wpisanych kodów do tej pory na zasadzie alfabetycznej - czyli najni¿szy kod wskakuje na miejsce g³ównej dzia³alno¶ci.
Co do kolejnosci IMIÊ NAZWISKO NAZWA czy NAZWA IMIÊ NAZWISKO to wklepywacze urzêdowi (bo teraz oni tylko wklepuj± do cedigu) zeznaj± ¿e od której¶ nowelizacji ustawodawstwa ta kolejno¶æ zale¿y od prowadz±cego DG i mo¿na dowolnie zmieniaæ bez konsekwencji (nie sprawdza³em).

Pozdr,
Koala

CEIDG