CEJROWSKI WYMIATA!

Data: 2015-05-22 14:40:45
Autor: Ikselka
CEJROWSKI WYMIATA!
https://youtu.be/SfFu2ryCnNA
--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie-czyli-historia-pewnego-wywiadu Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislawie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komorowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-ludzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komorowski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

Data: 2015-05-22 16:51:32
Autor: MarkWoydak
CEJROWSKI WYMIATA!
Data: 2015-05-22 17:15:10
Autor: Ikselka
CEJROWSKI WYMIATA!
Dnia Fri, 22 May 2015 16:51:32 +0200, MarkWoydak napisał(a):

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
https://youtu.be/SfFu2ryCnNA

Cejrowski to pajac udający religijnego patriotę.

Popatrz:

Nie obchodzi mnie to, wszak nie startuje na prezydenta, lecz jest gwiazdą -
to własnie TO jest MI (czyt. moim interesom) potrzebne w tej chwili, bo on
ma OGLĄDALNOŚĆ. Wiesz, co to jest? To jest coś, co pomaga MI realizować
MOJE poglądy.
--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
http://wpolityce.pl/polityka/245272-sumlinski-bronislaw-komorowski-nigdy-nie-osiagnalby-takiego-stanowiska-gdyby-nie-jego-zaplecze-wywodzace-sie-z-wsi

Data: 2015-05-22 17:17:24
Autor: MarkWoydak
CEJROWSKI WYMIATA!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3u7x81631j69.1qcv9l8o7j4os.dlg40tude.net...
[...]

Czy ja ci zabraniam dawac d...py? Realizuj te swoje poglady.

MW

Data: 2015-05-22 17:24:45
Autor: Ikselka
CEJROWSKI WYMIATA!
Dnia Fri, 22 May 2015 17:17:24 +0200, MarkWoydak napisał(a):

[...]

No i na tym polega demokracja, c'nie?
:->

Data: 2015-05-22 17:10:21
Autor: Przedstawiciel_narodu
CEJROWSKI WYMIATA!
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
https://youtu.be/SfFu2ryCnNA

W dwa dni milion wyświetleń, nieźle...
Ja się do tego przyczyniłem, bo jak miał przedwczoraj 14 tysięcy wyświetleń, to poprosiłem synka, by puścił na fejsa, w parę minut potem miał już ponad 22 tysiące wyświetleń. Ja puściłem też na NK.

Jebać złodzieja i oszusta, ostatnie jego dwa dni...

Data: 2015-05-22 17:19:47
Autor: Ikselka
CEJROWSKI WYMIATA!
Dnia Fri, 22 May 2015 17:10:21 +0200, Przedstawiciel_narodu napisał(a):

[...]

Oby. Jeszcze nie dzielmy skóry na niedźwiedziu, jeszcze Duda nie dojechał
do przystanku końcowego, wszystko może się zdarzyć, łącznie z najgorszym...

Data: 2015-05-23 20:26:45
Autor: Wiesiaczek
CEJROWSKI WYMIATA!
W dniu 22.05.2015 o 17:19, Ikselka pisze:
[...]

Oby. Jeszcze nie dzielmy skĂłry na niedĹşwiedziu,

Ty Ikselka chyba nie rozumiesz tego co piszesz?
Chodzi mi o tego niedźwiedzia rzecz jasna. Nie uważałaś na lekcjach czy co?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-23 20:24:02
Autor: Wiesiaczek
CEJROWSKI WYMIATA!
W dniu 22.05.2015 o 14:40, Ikselka pisze:
https://youtu.be/SfFu2ryCnNA

Nie klikałem ale czy ten kutas to Twój idol?

3-]   -kupka na talerzyk :)