CEL

Data: 2010-08-12 13:39:11
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
CEL
Sylwester Łazar pisze:
Witam!

6) Prostym testem na to, czy serwisant potrafi zdiagnozować problem to
zapytać się właśnie o cel: "Czy wie Pan co znaczy CEL?"

Wiesz, co znaczy MIL?

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2010-08-12 13:50:10
Autor: Marcin Stankiewicz
CEL
Dnia Thu, 12 Aug 2010 13:39:11 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" na
pl.misc.samochody napisał(a):

Wiesz, co znaczy MIL?

Mother in law ? Pojawienie się daje ten sam dreszczyk emocji ;-) ... --
"Największe cierpienie w życiu powodują zgniecione płatki róż, a nie kolce.
Jack Higgins"

Data: 2010-08-12 14:07:30
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
CEL

Sylwester Łazar pisze:
[...]

Mother in law ? Fuck!

Seco

Data: 2010-08-12 14:53:52
Autor: PaweL
CEL

Raczej MILF.

Mother in law ? Fuck!

Seco

He, he. Ale się Seco wygłupiłeś.

Co to jest CEL???
Angielski znam, serwisówki czytuję, błędy drukuję i ich bezmyślnie nie kasuję, a nie wiem czym jest CEL...
Może to coś po poznańsku? Jak kapa zaworowa na przykład?

Paweł

Data: 2010-08-12 15:18:32
Autor: Sylwester Łazar
CEL
[...]

Chodzi o wątek:
Co oznacza paląca się kontrolka silnika?
CEL= Check Engine Light kontrolka: sprawdzić silnik.
S.

Data: 2010-08-12 17:26:21
Autor: PaweL
CEL
Chodzi o wątek:
Co oznacza paląca się kontrolka silnika?
CEL= Check Engine Light kontrolka: sprawdzić silnik.
S.

We wszystkich serwisówkach które czytałem ta kontrolka to MIL.
Twoja rada żeby uciekać od diagnostów nie wiedzących co to CEL nie jest dobra.
"check engine" to określenie raczej z instrukcji obsługi

Data: 2010-08-12 18:35:09
Autor: Sylwester Łazar
CEL
[...]
To już nie wnikam, czy serwisant nie wie co to CEL czy MIL.
To był przykład aby się zorientować czy diagnosta czytał jakąkolwiek
literaturę,
jest obeznany w temacie.
Może też odpowiedzieć tak jak Ty i nie ma sprawy.
Ja już wiem, że masz jakieś doświadczenie.

Trzyliterowe skróty nie  muszą być znane w oryginale przez każdego.
Ja jednak cieszę się, kiedy rozmawiam z gościem, a on rozumie o czym ja
mówię.
Zwłaszcza jak mam jemu powierzyć sprzęt.
Diagnosta może odpowiedzieć:
- "Nie wiem no i o czym to ma świadczyć?"
- "Nie wiem, a co to znaczy?"
- "Nie wiem ale się dowiem."
- " Ocho..., następny co się naczytał!"
- " Panie jak Pan tak zaczynasz to dowidzenia!"
- "To kontrolka silnika, a raczej sygnalizacja nieprawidłowości"
Każda z tych odpowiedzi przekazuje informacje co do rozmówcy.
S.

Data: 2010-08-12 15:20:35
Autor: Sylwester Łazar
CEL
I może jeszcze przykłady:
http://tnij.org/hwvw

Data: 2010-08-12 15:29:12
Autor: elmer radi radisson
CEL
On 2010-08-12 13:54, Jurand wrote:

Raczej MILF.

"zgromadzeni na wczorajszym wieczorze kawalerskim obejrzeli MILF na DVD"

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-08-12 07:39:32
Autor: Profesor Sparks
CEL

> Raczej MILF.

"zgromadzeni na wczorajszym wieczorze kawalerskim obejrzeli MILF na DVD"

Mother I'd Like to Fuck. W sumie by się zgadzało z z tym wieczorem
kawalerskim.

Data: 2010-08-13 01:08:48
Autor: elmer radi radisson
CEL
On 2010-08-12 16:39, Profesor Sparks wrote:

Mother I'd Like to Fuck. W sumie by się zgadzało z z tym wieczorem
kawalerskim.

Brawo.

--

memento lorem ipsum