CHAMOM - KU PAMI?CI

Data: 2011-02-25 09:57:14
Autor: Panslavista
CHAMOM - KU PAMI?CI
Data: 2011-02-25 02:04:45
Autor: J-23
CHAMOM - KU PAMI?CI
On 25 Lut, 09:57, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=XgQi4zsoTLk&NR=1&feature=fvwp

Tia!
Tow. Gomolka z Cyrankiewiczem na trybunie

Data: 2011-02-25 10:01:59
Autor: Panslavista
CHAMOM - KU PAMI?CI

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4d676eeb$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=XgQi4zsoTLk&NR=1&feature=fvwp

Miałe¶ chamie złoty róg  z trybun ukradł ci go wróg!!!

Data: 2011-02-25 15:47:03
Autor: matusm
CHAMOM - KU PAMI?CI

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d676eeb$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=XgQi4zsoTLk&NR=1&feature=fvwp

Rozpoznałeś siebie na paradzie????

Tam też są same babcie,,,,,,,,,,,,,a nadal,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-02-25 15:05:32
Autor: obserwator
CHAMOM - KU PAMI?CI
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo&#65533;ci news:4d676eeb$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=XgQi4zsoTLk&NR=1&feature=fvwp

Rozpoznałe&#65533; siebie na paradzie????

Tam też są same babcie,,,,,,,,,,,,,a nadal,,,,,,,,,

ten pan, ma problemy z rozpoznaniem kim jest, ale za to inni nie maja, po
przeprowadzeniu z nim wymiany pogladow na tym forum:)

Data: 2011-02-25 16:26:34
Autor: Panslavista
CHAMOM - KU PAMI?CI

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ik8gfs$4c6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ten pan, ma problemy z rozpoznaniem kim jest, ale za to inni nie maja, po
przeprowadzeniu z nim wymiany pogladow na tym forum:)

Trutu-tutu. Podpuszczać to my, ale nie nas...

Data: 2011-02-25 15:33:12
Autor: obserwator
CHAMOM - KU PAMI?CI
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Trutu-tutu. Podpuszczać to my, ale nie nas...

 slabo panu to podpuszczanie idzie. To juz nie te czasy co za PRL-u...bije od
pana sowiecka szkola, na kilometr. Baw sie pan nadal, jest pan juz nieszkodliwy a nawet bardzo pomocny:))

Data: 2011-02-25 16:41:19
Autor: Panslavista
CHAMOM - KU PAMI?CI

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ik8i3o$a88$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bawi mnie twoje przekonanie, które jest conditio sine qua non prze¶wiadczenia, że podpuszczania wychodz± mi na szóstkę.

Data: 2011-02-25 15:48:54
Autor: obserwator
CHAMOM - KU PAMI?CI
> [...]

Bawi mnie twoje przekonanie, które jest conditio sine qua non prze¶wiadczenia, że podpuszczania wychodz± mi na szóstkę.

nie spoufalaj sie pan, bo ja z panem nie chce miec nic do czynienia.

Data: 2011-02-25 16:58:48
Autor: Panslavista
CHAMOM - KU PAMI?CI

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ik8j16$dls$1inews.gazeta.pl...
> [...]

prze¶wiadczenia, że podpuszczania wychodz± mi na szóstkę.

nie spoufalaj sie pan, bo ja z panem nie chce miec nic do czynienia.

Nawet wiem, kim jeste¶.
Nic nie muszę, nawet dopu¶cić ciebie do konfidencji.

Data: 2011-02-25 16:25:31
Autor: Panslavista
CHAMOM - KU PAMI?CI

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> wrote in message news:ik8fd5$26p$1news.onet.pl...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d676eeb$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=XgQi4zsoTLk&NR=1&feature=fvwp

Rozpoznałeś siebie na paradzie????

He..he, żartowni¶ z Ciebie. A jednak Naród paradował... Teraz to kupa "dziadów"dzięki pasożydom i czerwonym paj±kom. I nie wiem, czy wystarczyłoby sprzętu na połowę takiej parady, a to już zdrada...

CHAMOM - KU PAMI?CI