CHAMS , przestań dłubać zapałkami....

Data: 2011-05-02 12:27:57
Autor: MH
CHAMS , przestań dłubać zapałkami....
... kup se wykałaczki , coby resztki flądry nie czyniły dalszego spustoszenia
w Twojej jamie gębowej. W końcu wyguglałeś sobie , że fosforu tam nie ma.. Uważaj !!! W Wiki o tym nie piszą , ale możesz w zapałce trafić na związek
chemiczny , którego masz pod dostatkiem we łbie : SROMJAN KUTASU !!

MH

Data: 2011-05-02 14:22:26
Autor: Hans Kloss
CHAMS , przestań dłubać zapałkami....
On 2 Maj, 14:27, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Powtarzasz durniu ten sam czerstwy "dowcip" po raz fantasty na tej
grupie. "Se" odguglaj się ode mnie tępawy prostaczyno bo ci coś
nieprzyjemnego napiszę...
J-23

Data: 2011-05-02 21:36:02
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 2 Maj, 14:27, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Powtarzasz durniu ten sam czerstwy "dowcip" po raz fantasty na tej
grupie. "Se" odguglaj si=EA ode mnie t=EApawy prostaczyno bo ci co=B6
nieprzyjemnego napisz=EA...
J-23
==============

Pisz Chams co chcesz. Wydalaj NH3. Wąchaj trójpiździan dupasu , i takie tam
medyku kłusowniku...

MH  --

Data: 2011-05-02 17:37:45
Autor: Hans Kloss
On 2 Maj, 23:36, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Wydalaj NH3. Wąchaj trójpiździan dupasu , i takie tam
medyku kłusowniku...
 Chłopie, twoje popierdolenie już dawno przekroczyło stan alarmowy. Ty
się LECZ!
J-23

CHAMS , przestań dłubać zapałkami....