CHAMSKA ODZYWKA NIESIOŁOWSKIEGO

Data: 2010-12-16 10:33:13
Autor: Bogdan Idzikowski
CHAMSKA ODZYWKA NIESIOŁOWSKIEGO
Wicemarszałek sejmu z Platformy, Stefan Niesiołowski, po raz kolejny chamsko zaatakował PiS.

- Joachim Brudziński prezentuje tak niesłychane chamstwo, że słowo ćwok wypełnia z grubsza desygnat tego zachowania - tak Stefan Niesiołowski na antenie TVN24 określił polityka PiS.

 Słowa te wypowiedział poproszony o komentarz do słów posła Brudzińskiego dotyczących rządu PO. Jak powiedział Brudziński, Tusk prowadzi politykę dziadowską i państwo polskie jest państwem dziadowskim. Jaki jest jego stan, pokazała katastrofa 10 kwietnia.

http://niezalezna.pl/artykul/chamska_odzywka_niesiolowskiego/42527/1

Z tej notatki nie mogę zrozumieć, kto jest chamem.
Brudzński, który mówi, że Tusk prowadzi politykę dziadowską i państwo polskie jest państwem dziadowskim?
Niesiołowski, który krytykuje chamstwo Brudzińskiego?
Czy jeden i drugi?

CHAMSKA ODZYWKA NIESIOŁOWSKIEGO