CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

Data: 2010-02-12 01:11:29
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Nie istnieje ... tak se dzi艣 pomy艣la艂em ...

Sytuacja 1:

Zje偶d偶am w d贸艂 jezdni膮 2 pasow膮 na kt贸rej niestety w warunkach zimowych nie zmie艣ci si臋 jedno auto. WG "g贸ralskich" zasad jad膮cy w d贸艂 ma zawsze pierwsze艅stwo (ma trudniejsz膮 sytuacj臋 hamulcow膮) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu ... Cudem ratuj臋 si臋 ucieczk膮 na pobocze gdzie zawisam na lodowej zaspie ...

Patrz臋 (i my艣l臋) - wrzuci wsteczny i spieprzy ... ale ten o dziwo wysiada i idzie obejrze膰 psikusa ... wyci膮ga 艂opat臋 z baga偶nika i wykopuje mnie - bez skutku, gdy偶 zawis艂em na mocno zmro偶onym 艣niegu i lodzie - po odkopaniu (on kopa艂 g艂贸wnie) ca艂ego auta dooko艂a oceniamy - wisz臋 silnikiem na muldzie lodu .... no c贸偶 - 偶alu nie mam - mia艂 letnie i modli艂 si臋 o podjechanie do g贸ry ... kombinujemy, pchamy, podk艂adamy koce, czapki, inne 艣cierwo ... nie da艂o si臋 ... wisz臋 na lodzie ...

PLUS nr 1. Totalny prostak wrzuci艂by wsteczny, obr贸ci艂 za 10 metr贸w i se pojecha艂. Pe艂en respect dla tego drivera (tymbardziej, 偶e to warszawka)

Sytuacja 2:
Po ocenieniu , 偶e nie wykopiemy si臋 ni hu hu - dzi臋kuj臋 kolesiowi za pomoc (nie mia艂 haka z 偶adnej strony) - szukamy (ja sam i 2 panny) kogo艣 kto nas szarpnie od ty艂u ... 5 aut odmawiaj膮 - RSA , KNT, EL, WE, WPR ... bluzgaj膮c, 偶e jestem pojebany ... ehhh ... ;/.

Sytuacja 3: Nie lubi臋 blach SK (hanysy czy jako艣 tak) ... golf, muza umca umca w furce ... dwa ch艂opki roztropki ... m贸wi膮, 偶e ok, id膮 na zakupy, ale jak nikogo nie znajdziemy, to podejd膮 ... w mi臋dzyczasie: kupuj膮 link臋 i 偶arcie ... i nie 艂apani ponownie podje偶d偶aj膮 - jedno szarpni臋cie ... i jestem na jezdni ...

Niedawno bym stwierdzi艂, 偶e tylko ja i kenickie, czy inni tacy s膮 poje*ani na tyle, by widz膮c kogo艣 na 艣rodku jezdni parkuj膮 w krzakach by pom贸c kierowcy zepcha膰 spsute toczyd艂o ... okazuje si臋, 偶e o 22 mo偶na liczy膰 na ludzki odruch.

UWAZGA: PRZYPOMINAM: W WARSZAWCE ... szkoda, 偶e hanys a nie 偶aden *buc* z podkarpacia ;/

To tak dla pokrzepienia serc ;)
--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuter贸w i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2010-02-12 02:17:10
Autor: Yogi\(n\)
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl26bi$97$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hmm, nie wiem, gdzies Ty tych g贸rali widzia艂, ale wg g贸ralskich zasad zje偶d偶a na bok ten jad膮cy w d贸艂, bo bez problemu potem ruszy dalej. A jak ma trudniejsz膮 sytuacj臋 hamulcowa, to powinien zwolni膰, bo chwil臋 dalej po prostu nie wyhamuje.

--
Yogi(n) (g贸ral)

Data: 2010-02-12 07:58:10
Autor: yaro
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
[...]

Dokladnie jest tak jak napisales,
a koledze Rafalowi kierunki sie pomerda艂y :)
chyba powinien przeprosic tego KRAWATA ;)

-- yaro

Data: 2010-02-12 15:12:38
Autor: J.F.
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On Fri, 12 Feb 2010 02:17:10 +0100,  Yogi(n) wrote:
Hmm, nie wiem, gdzies Ty tych g髍ali widzia, ale wg g髍alskich zasad zje縟縜 na bok ten jad眂y w d蟪, bo bez problemu potem ruszy dalej. A jak ma trudniejsz sytuacj hamulcowa, to powinien zwolni, bo chwil dalej po prostu nie wyhamuje.

Tez mnie sie tak wydaje, ale jak trzeba wjechac w zaspe .. to sie role
odwracaja. Zeby z niej wycofac to ten z gory ma pod gorke, a ten z
dolu wycofa latwo .. na posypana czesc jezdni :-)

J.

Data: 2010-02-12 15:15:03
Autor: Plumpi
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
U偶ytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl2ast$ip3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja tak偶e s艂ysza艂em o takiej zasadzie, 偶e jadacy pod g贸r臋 jedzie pierwszy i znam j膮 od wielu lat - uczy艂 mne jej m贸j ojciec, kiedy jeszcze by艂em dzieckiem i zaczyna艂em swoj膮 przygod臋 z motoryzacj膮 uje偶d偶aj膮c rowery, Komarki oraz inne motorowery podobnej ma艣ci :)

Data: 2010-02-12 07:00:19
Autor: to
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
Rafa艂 \"SP\" Gil wrote:

Zje偶d偶am w d贸艂 jezdni膮 2 pasow膮 na kt贸rej niestety w warunkach zimowych
nie zmie艣ci si臋 jedno auto. WG "g贸ralskich" zasad jad膮cy w d贸艂 ma zawsze
pierwsze艅stwo (ma trudniejsz膮 sytuacj臋 hamulcow膮) ...

Raczej dok艂adnie na odwr贸t... jak masz "trudn膮 sytuacj膮 hamulcow膮" to jedziesz za szybko.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-12 15:36:59
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 08:00, to pisze:

Raczej dok艂adnie na odwr贸t... jak masz "trudn膮 sytuacj膮 hamulcow膮" to
jedziesz za szybko.

Zjed藕 spod nauczyciela w szczawnicy, ale jad膮c ty艂em hutnika. Zje偶d偶asz po stromym w d贸艂, zje偶d偶aj膮c na wci艣ni臋tym hamulcu do ziemi (abs ci膮gle przyspiesza) czy z wrzucon膮 jedynk膮 - ci膮gle si臋 rozp臋dzasz ... O zatrzymaniu si臋 mo偶esz sobie pomarzy膰 :)

Data: 2010-02-12 16:47:17
Autor: J.F.
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On Fri, 12 Feb 2010 15:36:59 +0100,  Rafa "SP" Gil wrote:
W dniu 2010-02-12 08:00, to pisze:
Raczej dok砤dnie na odwr髏... jak masz "trudn sytuacj hamulcow" to
jedziesz za szybko.

Zjed spod nauczyciela w szczawnicy, ale jad眂 ty砮m hutnika. Zje縟縜sz po stromym w d蟪, zje縟縜j眂 na wci秐i阾ym hamulcu do ziemi (abs ci眊le przyspiesza) czy z wrzucon jedynk - ci眊le si rozp阣zasz ... O zatrzymaniu si mo縠sz sobie pomarzy :)

Co wyraznie wskazuje ze :
a) za szybko jechales,
b) nie powinienes tam jechac w ogole,
c) bylo dopelnic obywatelskiego obowiazku i zglosic niebezpieczny stan
drogi policji :-)

J.

Data: 2010-02-12 07:50:27
Autor: MadMan
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:11:29 +0100, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

Nie istnieje ... tak se dzi pomy秎a砮m ...

Istnieje istnieje. Ostatnio je秎i pokonuj na rowerze wi阠ej ni 5 km to
ZAWSZE mam sytuacj w stylu wyprzedzenie przed przejazdem kolejowym (za
tabliczk z jedn kresk) po czym zmuszenie mnie do hamowania,
zajechanie drogi, wymuszenie pierwsze駍twa. To akurat zestaw z wczoraj,
zrobi砮m po drogach publicznych 20 km. Sporo po niezbyt ruchliwych. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-12 06:58:25
Autor: to
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
MadMan wrote:

Istnieje istnieje. Ostatnio je艣li pokonuj臋 na rowerze wi臋cej ni偶 5 km

Co ju偶 samo w sobie 艣wiadczy w pewien okre艣lony spos贸b o Tobie...

ZAWSZE mam sytuacj臋 w stylu wyprzedzenie przed przejazdem kolejowym (za
tabliczk膮 z jedn膮 kresk膮) po czym zmuszenie mnie do hamowania,

Nie rozumiem. Nie zatrzymujesz si臋 przed przejazdem?

zajechanie drogi,

Rowerowi? ROTFL.

wymuszenie pierwsze艅stwa.

A kto si臋 chce ci膮gn膮膰 za jad膮cym po lodzie rowerem z pr臋dko艣ci膮 typu 15 km/h?

To akurat zestaw z wczoraj,
zrobi艂em po drogach publicznych 20 km. Sporo po niezbyt ruchliwych.

U偶ywaj 艣rodk贸w lokomocji przystosowanych do warunk贸w to nie b臋dziesz mia艂 problem贸w.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-12 08:06:28
Autor: MadMan
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
Dnia 12 Feb 2010 07:58:25 +0100, to napisa(a):

ZAWSZE mam sytuacj w stylu wyprzedzenie przed przejazdem kolejowym (za
tabliczk z jedn kresk) po czym zmuszenie mnie do hamowania,

Nie rozumiem. Nie zatrzymujesz si przed przejazdem?

Nie, upewniam si czy mog przejecha i jad.
zajechanie drogi,

Rowerowi? ROTFL.

Bo?

wymuszenie pierwsze駍twa.

A kto si chce ci眊n辨 za jad眂ym po lodzie rowerem z pr阣ko禼i typu 15 km/h?

Wymuszenie przez samoch骴 kt髍y wje縟縜 z podporz眃kowanej. Nie je縟筷 15 km/h, chyba 縠 po kopnym 秐iegu w lesie.
To akurat zestaw z wczoraj,
zrobi砮m po drogach publicznych 20 km. Sporo po niezbyt ruchliwych.

U縴waj 秗odk體 lokomocji przystosowanych do warunk體 to nie b阣ziesz mia problem體.

Tak te przecie robi. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-12 08:57:21
Autor: Budzik
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
Osobnik posiadaj眂y mail to@abc.xyz napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

zajechanie drogi,

Rowerowi? ROTFL.

flame warning...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")

Data: 2010-02-12 10:04:54
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
to pisze:
MadMan wrote:

Istnieje istnieje. Ostatnio je艣li pokonuj臋 na rowerze wi臋cej ni偶 5 km

Co ju偶 samo w sobie 艣wiadczy w pewien okre艣lony spos贸b o Tobie...

Tak sie zapytam, a co to ma do rzeczy?

[...]

Odnosz臋 wra偶enie, 偶e nigdy nie jecha艂e艣 na rowerze po ulicy i st膮d mo偶esz nie mie膰 poj臋cia jak si臋 mog膮 zachowa膰 kierowcy w stosunku do rowerzyst贸w. Ja si臋 poruszam samochodem i na rowerze i oczywi艣cie widz臋 debilnych kierowc贸w i rowerzyst贸w.

[...]

Kiedy艣 chyba Ty wspomnia艂e艣, 偶e rowerzy艣ci wszystkich chc膮 przekona膰
偶e rower jest zawsze najlepszy. Mo偶e si臋 myl臋 i to nie Ty. Ale widz臋, 偶e
starasz sie przekona膰 rowerzyst贸w 偶e rower si臋 nie nadaje do jazdy.

Samoch贸d u mnie stoi pod domem, po wielu pr贸bach stwierdzi艂em 偶e w moim wypadku rower jest wygodniejszy i szybszy na co dzie艅. Oczywi艣cie wi臋ksze zakupy, dalekie jazdy na urlop odbywam samochodem.  A ile razy przy atakach zimy w Warszawie dociera艂em do domu czy pracy niemal tak samo szybko jak przy suchej szosie. Samochody sta艂y wtedy w potwornych korkach. Czy w taki razie powinienem jecha膰 jednak samochodem i sta膰 w korku? To troch臋 bez sensu.

Pozdrawiam.

Data: 2010-02-12 03:00:56
Autor: amos
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On 12 Lut, 10:04, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
Samoch骴 u mnie stoi pod domem, po wielu pr骲ach stwierdzi砮m 縠 w moim
wypadku rower jest wygodniejszy i szybszy na co dzie. Oczywi禼ie
wi阫sze zakupy, dalekie jazdy na urlop odbywam samochodem. 燗 ile razy
przy atakach zimy w Warszawie dociera砮m do domu czy pracy niemal tak
samo szybko jak przy suchej szosie. Samochody sta硑 wtedy w potwornych
korkach. Czy w taki razie powinienem jecha jednak samochodem i sta w
korku? To troch bez sensu.

Nie ma co sie tlumaczyc.

Jeden umie jezdzic rowerem, inny nie. A to kraweznik przeszkadza, a to
konar na sciezce, a to kamien czy kaluza.
A potem glupie argumenty, ze rower sie nie nadaje.

Spoko, niech siedza w fotelach i sie ciesza, ze brzuchy rosna...

ps. w taka zime rowerem - naprawde szacunek ;)
amos

Data: 2010-02-12 13:35:18
Autor: MadMan
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
Dnia Fri, 12 Feb 2010 03:00:56 -0800 (PST), amos napisa(a):

ps. w taka zime rowerem - naprawde szacunek ;)

Co to jest "taka zima"? Na po硊dniu zima jest 砤godna p髃i co, 秐iegu
raczej mniej ni wi阠ej. Ja np. wygl眃aj眂 przez okno widz 縠 秐iegu
jest nie zakrywa murku kt髍y mam pod p硂tem a kt髍y ma ok. 30 cm, a
od秐ie縜ne tam nie by硂. Za to s硑sza砮m 縠 w Warszawie spad硂 du縪.
Jak dla mnie - zima jak zima, z tym 縠 mogliby co zrobi z tym soleniem
dr骻 - cierpi m骿 rower, buty, spodnie i auto (nie moje, ale u縴wam).  --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-15 14:14:45
Autor: ..Aldi..
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
Co to jest "taka zima"? Na po硊dniu zima jest 砤godna p髃i co, 秐iegu
raczej mniej ni wi阠ej. Ja np. wygl眃aj眂 przez okno widz 縠 秐iegu

no nie wiem.. te mieszkam na po硊dniu (G.眘k) i 秐iegu tu pod dostatkiem
gdyby nie to, 縠 musz by w pracy w krawacie itd, to sam CH蔜NIE bym
rowerem je糳zi... a zaoszcz阣zon kas z bilet體 czy benzyny przeznacza
na inne cele... ale si nie da: albo auto (bo odwo筷 dzieci) albo autobus
(wtedy 縪na zasuwa z dzieciakami na piechot do szko硑)

Data: 2010-02-12 09:22:25
Autor: Grzegorz Krukowski
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On Fri, 12 Feb 2010 07:50:27 +0100, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

[...]

Ej, no ale zapomnia砮, 縠 Typowy Polski Kierowca (TPK) za pr阣ko舵
nie utrudniaj眂 ruchu uwa縜 maksymaln + 10 km (o ile jest
kapelusznikiem, bo jak nie jest to jedzie z tak kt髍 uwa縜 za
s硊szn <przecie idioci stawiaj ograniczenia> ale nie mniejsz ni
na znakach), dalej 縠 musi po wymini阠iu ciebie pokaza, 縠 nie boi
si jecha praw stron (a przecie normalnie jedzie jak najbli縠j
秗odka bo mu si opony poprzebijaj). A najwa縩iejsze, 縠 TPK nie poto
kupi samoch骴 w dizlu od babci w reichu - jaki oszcz阣ny - aby potem
traci cenn rop na zb阣ne hamowanie i przyspieszeaie. No co ty - to
inni s frajerzy nie ja!
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-02-12 03:06:39
Autor: amos
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On 12 Lut, 09:22, Grzegorz Krukowski <registered.u...@op.pl> wrote:
[...]

Ej no, chyba dawno prawo jazdy robiles!

W Polsce biale znaki z czerwona obwodka podaja minimalna dopuszczalna
predkosc, z ktora nalezy jechac aby nie utrudniac zycia mistrzom.

Ponizej to srom i hanba. Ponizej jezdza tylko kapeluszem, nizej nie ma
juz nic... ;)

--
amos

Data: 2010-02-12 12:23:13
Autor: Mario
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
amos pisze:
[...]

hm.. a mnie uczyli 縠 te cyferki to 'pr阣ko舵 sugerowana' ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-12 13:32:11
Autor: Cavallino
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
U縴tkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:

[...]

Dok砤dnie trafi砮, przynajmniej je秎i chodzi o normalne warunki.
Ale 縠 na pewno si z tym nie zgadasz, to KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2010-02-12 17:47:46
Autor: to
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
amos wrote:

W Polsce biale znaki z czerwona obwodka podaja minimalna dopuszczalna
predkosc, z ktora nalezy jechac aby nie utrudniac zycia mistrzom.

A ja my艣la艂em, 偶e podane jest na nich IQ stawiacza...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-13 11:48:37
Autor: neelix
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4b759442$1news.home.net.pl...
amos wrote:

W Polsce biale znaki z czerwona obwodka podaja minimalna dopuszczalna
predkosc, z ktora nalezy jechac aby nie utrudniac zycia mistrzom.
A ja my艣la艂em, 偶e podane jest na nich IQ stawiacza...

To jest IQ tych, kt贸rzy lej膮 na ograniczenia i je偶d偶膮 szybciej.
neelix

Data: 2010-02-12 09:33:47
Autor: MadMan
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
Dnia Fri, 12 Feb 2010 09:22:25 +0100, Grzegorz Krukowski napisa(a):

 dalej 縠 musi po wymini阠iu ciebie pokaza, 縠 nie boi
si jecha praw stron (a przecie normalnie jedzie jak najbli縠j
秗odka bo mu si opony poprzebijaj)

No dobra, to niech jedzie, ale czemu wolniej ode mnie?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-12 12:57:14
Autor: Grzegorz Krukowski
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On Fri, 12 Feb 2010 09:33:47 +0100, MadMan
[...]

Na to jak na razie mam jeden cytat: """
Edek zarz眃zi: kto nie jedzie jak ja, ten dupa. Psycholog uwa縜, 縠
samoch骴, podobnie jak frak, le縴 dobrze w trzecim pokoleniu. Le縴
dobrze w spo砮cze駍twach dorobionych. Na przyk砤d w Londynie auto
staje, 縠by przepu禼i przechodnia na drug stron ulicy. Natomiast w
Moskwie milicjant ma 縜l do potr眂onego na pasach obywatela, 縠 砤zi
jak pijany.

Mamy do czynienia z dzisiejszymi kierowcami w samochodach jutra, na
drogach z lat pi赕dziesi眛ych, m體i psycholog. Kierowanie samochodem
daje poczucie wolno禼i. Wolno禼i od norm, regu i zasad. Norm nie
tylko ruchu drogowego.
"""
I co si zastanowi, to musz si z tym zgodzi.

PS. A ca硑 artyku tutaj:
http://www.polityka.pl/kraj/278428,1,psychologia-ukladow-statycznych.read
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-02-12 11:13:03
Autor: Cavallino
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
U縴tkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:

[...]

KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2010-02-12 07:52:32
Autor: Seba
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:11:29 +0100, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

WG "g髍alskich" zasad jad眂y w d蟪 ma zawsze pierwsze駍two (ma trudniejsz sytuacj hamulcow)

IMO jest dok砤dnie odwrotnie - zatrzymuje si w潮秐ie ten co zje縟縜.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-02-12 08:55:09
Autor: Yogi\(n\)
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
U縴tkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:ejceyz8jzeh1$.eulv89eagd3b.dlg40tude.net...
[...]

No oczywi禼ie!

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-12 15:35:14
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 07:52, Seba pisze:

IMO jest dok艂adnie odwrotnie - zatrzymuje si臋 w艂膮艣nie ten co zje偶d偶a.

Sytuacja:

1.NIE MAJ膭 SI臉 JAK MIN膭膯 ...
2. NIE MA JAK WYHAMOWA膯 JAD膭C Z G脫RY
3. NIE M脫WI膭C O WYHAMOWANIU I WYCOFANIU.
4. PATRZ POST JF

Sorka za taba, dopiero zobaczy艂a ja.

Data: 2010-02-12 16:50:54
Autor: J.F.
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On Fri, 12 Feb 2010 15:35:14 +0100,  Rafa "SP" Gil wrote:
W dniu 2010-02-12 07:52, Seba pisze:
IMO jest dok砤dnie odwrotnie - zatrzymuje si w潮秐ie ten co zje縟縜.

Sytuacja:
1.NIE MAJ SI JAK MIN∑ ...
2. NIE MA JAK WYHAMOWA JAD Z G覴Y
3. NIE M覹I O WYHAMOWANIU I WYCOFANIU.
4. PATRZ POST JF

Mimo postu - trzeba bylo wolniej jechac i zatrzymac sie w najszerszym
miejscu Bo jesli naprawde tak jak piszesz, to ten co jedzie pod gore nie ma
sie po co zatrzymywac - juz nie ruszy :-)
Pozostaje mu na wstecznym do samego dolu zjechac i probowac ponownie
:-)

J.

Data: 2010-02-13 01:26:37
Autor: Bydl
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On 2010-02-12 15:35:14 +0100, "Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

2. NIE MA JAK WYHAMOWA JAD Z G覴Y

Przemy秎 to dok砤dnie...
;>

--
Bydl

Data: 2010-02-12 09:07:28
Autor: spammtrapp
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 01:11, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
WG "g贸ralskich" zasad jad膮cy w d贸艂 ma zawsze
pierwsze艅stwo (ma trudniejsz膮 sytuacj臋 hamulcow膮)

Chyba rzadko w g贸rach bywasz...

Data: 2010-02-12 09:21:40
Autor: bratPit[pr]
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

[...]

tak jak pisz膮 koledzy, pozaj膮czkowa艂y Ci si臋 kierunki,
brat

Data: 2010-02-12 09:32:42
Autor: P.H.
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

[...]

boszzzzzz ale Ty jeste艣 prostacki

je偶d偶臋 WW / DW / KN
ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

Data: 2010-02-12 09:56:02
Autor: gont
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
P.H. pisze:

[...]

No, to samo mi wpad艂o w oko :)

Ja mam DOL, to chyba mnie 艂atwiej przypisa膰. Ale czasem jad臋 s艂u偶bowym PO, to w艂a艣ciwie cholera wie...

Rafale, a mo偶e masz jaki艣 ranking? Mo偶e warto zmieni膰 powiat kurde...

A tak powa偶nie, to faktycznie 偶enada :/

--
gonT
(W. Wharton: Ptasiek)<<

Data: 2010-02-12 15:38:21
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 09:56, gont pisze:

A tak powa偶nie, to faktycznie 偶enada :/

Jaka ? Ja tam zdziwiony by艂em, 偶e tak szybko uda艂o mi si臋 pomoc zorganizowa膰 :)

Data: 2010-02-12 11:37:16
Autor: Mario
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

je偶d偶臋 WW / DW / KN
ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

w膮tpi臋 偶eby w Warszawce by艂y rejestracje np. WW.
Aha.. podaje linka 偶eby nie by艂o w膮tpliwo艣ci.
http://mapa.targeo.pl/Warszawka,23,20.02085,52.70

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-12 11:41:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "Mario" <camaro94@spam.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl3b0m$qsc$1news.onet.pl...

je偶d偶臋 WW / DW / KN
ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

w膮tpi臋 偶eby w Warszawce by艂y rejestracje np. WW.
Aha.. podaje linka 偶eby nie by艂o w膮tpliwo艣ci.
http://mapa.targeo.pl/Warszawka,23,20.02085,52.70

tyle, ze to jednak chyba warszewka, a nie warszawka.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-02-12 12:06:21
Autor: Mario
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Kuba (aka cita) pisze:

[...]

tego nie wiem, nie by艂em tam
Jak Warszewka to ju偶 nie wiem o co chodzi艂o przedpiszcy :-/

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-12 14:19:58
Autor: mw
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On 12 Lut, 09:32, "P.H." <k...@gdzies.w.sieci> wrote:
4[...]
je縟筷 WW / DW / KN
ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...
Mnie ciekawi jeszcze bardziej, moja zaczyna si od 4B2 ;-)

Data: 2010-02-14 10:56:15
Autor: Przemekkk
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
W dniu 2010-02-12 23:19, mw pisze:
[...]

Brno :P

Pozdrawiam
Przemek

Data: 2010-02-12 15:37:41
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 09:32, P.H. pisze:

boszzzzzz ale Ty jeste艣 prostacki
   ^^^^^^^^^
je偶d偶臋 WW / DW / KN
ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...

Odpowiadam: Dziecko neo.

Data: 2010-02-12 09:34:29
Autor: Krzysztof 45
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Rafa艂 "SP" Gil napisa艂(a):
WG "g贸ralskich" zasad jad膮cy w d贸艂 ma zawsze pierwsze艅stwo (ma trudniejsz膮 sytuacj臋 hamulcow膮) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu ...
Jak by sie zatrzyma艂, juz by nie podjecha艂. Nawet gdyby
zwolni艂 mia艂 by juz problemy z podjazdem.
Sam by艂em nie raz w takiej sytuacji, i n贸wki zim贸wki nie
pomagaj膮.
A ostatnio w zesz艂ym tygodniu przerabia艂em temat miedzy
Ra艣ciszowem, Walimem, a Rzeczk膮. Na drodze ponad 20cm
艣niegu, ciasno, ledwo auta sie mija艂y, niekt贸rzy pruli pod
g贸r臋 na klaksonach by miejsce robi膰.
Wraca艂em ju偶 przez prze艂臋cz Jugowsk膮, mia艂em gdzie艣 te
podjazdy, zw艂aszcza 偶e mam tylny nap臋d i zapomnia艂em wor贸w z cementem ;)
--
Krzysiek

Data: 2010-02-12 15:39:15
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 09:34, Krzysztof 45 pisze:

Jak by sie zatrzyma艂, juz by nie podjecha艂. Nawet gdyby
zwolni艂 mia艂 by juz problemy z podjazdem.

Czyli je艣li ja te偶 nie mam si臋 jak zatrzyma膰, to wybieramy dzwona ?

Data: 2010-02-12 16:45:14
Autor: J.F.
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On Fri, 12 Feb 2010 15:39:15 +0100,  Rafa "SP" Gil wrote:
W dniu 2010-02-12 09:34, Krzysztof 45 pisze:
Jak by sie zatrzyma, juz by nie podjecha. Nawet gdyby
zwolni mia by juz problemy z podjazdem.

Czyli je秎i ja te nie mam si jak zatrzyma, to wybieramy dzwona ?

Jak on zwolni, to sie potem zatrzyma na niewielkiej odleglosci. A Ty nie. I komu policjanci uwierza ze on stal, a ten drugi jechal i nie mogl
sie zatrzymac ? :-)

J.

Data: 2010-02-12 18:30:30
Autor: Krzysztof 45
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Rafa艂 "SP" Gil napisa艂(a):
Czyli je艣li ja te偶 nie mam si臋 jak zatrzyma膰, to wybieramy dzwona ?

Wszystko zale偶y jaki to jest zjazd. Je偶eli taki
http://www.joemonster.org/filmy/21576/Oblodzona_gorka_w_Szczecinie
  TO MASZ RACJE :D spieprzaj膮 ci co podje偶d偶aj膮 :D

Ale je偶eli chodzi o drogi po prostu zasypane 艣niegiem,
to cos mnie ol艣ni艂o 偶e ci g贸rale co Ci m贸wili o tej zasadzie odnosili sie pewnie do zaprz臋g贸w konnych :D
--
Krzysiek

Data: 2010-02-12 09:35:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl26bi$97$1inews.gazeta.pl...

 WG "g贸ralskich" zasad jad膮cy w d贸艂 ma zawsze pierwsze艅stwo

czasem ka偶demu zdarza sie napisac babola ;-)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-02-12 09:53:46
Autor: Robert_J
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
WG "g贸ralskich" zasad jad膮cy w d贸艂 ma zawsze pierwsze艅stwo (ma trudniejsz膮 sytuacj臋 hamulcow膮)

A co rzeczeni g贸rale pili zanim sprzedali Ci takie zasady? ;-)))

Data: 2010-02-12 10:30:40
Autor: Waldek Godel
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:11:29 +0100, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

zimowych nie zmie禼i si jedno auto. WG "g髍alskich" zasad jad眂y w d蟪 ma zawsze pierwsze駍two (ma trudniejsz sytuacj hamulcow) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze

Ale wed硊g normalnych zasad pierwsze駍two ma ten pod g髍 - bo jak stanie,
to mo縠 ju nie ruszy wi阠ej. A ty masz zawsze jecha tak, 縠by by w
stanie zahamowa - r體nie z g髍y.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-12 10:34:43
Autor: Mario
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

PLUS nr 1. Totalny prostak wrzuci艂by wsteczny, obr贸ci艂 za 10 metr贸w i se pojecha艂. Pe艂en respect dla tego drivera (tymbardziej, 偶e to warszawka)

ale sk膮d wiesz 偶e stamt膮d przyjecha艂? Mia艂 blachy toru艅skie?

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-12 13:02:26
Autor: -=Elwood=-
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 01:11, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

To tak dla pokrzepienia serc ;)

ch艂opaki si臋 napierdzielaj膮 a Gilu siedzi i r偶y ;-)
--
-=Elwood=-

           Our Knowledge Is Our Power

Data: 2010-02-12 14:38:02
Autor: Filip KK
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 13:02, -=Elwood=- pisze:

To tak dla pokrzepienia serc ;)

ch艂opaki si臋 napierdzielaj膮 a Gilu siedzi i r偶y ;-)

Zastanawiaj膮ce jest to, 偶e zje偶d偶aj膮cy ma pierwsze艅stwo..
Zje偶d偶aj膮cy zawsze mo偶e zjecha膰 na pobocze i z niego wyjecha膰, gorzej ma ten kt贸ry chce podjecha膰 i si臋 pr贸buje rozp臋dzi膰, jak on zjedzie na pobocze to ju偶 tylko do ty艂u b臋dzie m贸g艂 jecha膰 i nigdy nie podjedzie pod g贸rk臋... ;)

Jak to w zasadzie jest? Gil, wyt艂umacz nam...

Data: 2010-02-12 15:40:32
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 14:38, Filip KK pisze:

Zje偶d偶aj膮cy zawsze mo偶e zjecha膰 na pobocze i z niego wyjecha膰

Wbi膰 si臋 w zasp臋 po szyby ... i wyje偶d偶a膰 "pod g贸r臋" ... 艂atwizna - du偶o 艂atwiej pcha膰 auto pod g贸r臋 ni偶 pcha膰 w d贸艂. S艂usznie prawisz.

Data: 2010-02-12 16:54:20
Autor: Filip KK
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 15:40, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

Zje偶d偶aj膮cy zawsze mo偶e zjecha膰 na pobocze i z niego wyjecha膰

Wbi膰 si臋 w zasp臋 po szyby ... i wyje偶d偶a膰 "pod g贸r臋" ... 艂atwizna - du偶o
艂atwiej pcha膰 auto pod g贸r臋 ni偶 pcha膰 w d贸艂. S艂usznie prawisz.

A czemu nie "wbi膰 si臋 w zasp臋" tak aby wyjecha膰 w d贸艂? 艁atwiej jest wyjecha膰 w d贸艂, ni偶 w ty艂 pod g贸rk臋... No nie wiem, mo偶e masz racj臋, ja tylko polemizuj臋...

Data: 2010-02-12 23:17:19
Autor: Plumpi
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl3p8v$q1f$6inews.gazeta.pl...

Zje偶d偶aj膮cy zawsze mo偶e zjecha膰 na pobocze i z niego wyjecha膰

Wbi膰 si臋 w zasp臋 po szyby ... i wyje偶d偶a膰 "pod g贸r臋" ... 艂atwizna - du偶o 艂atwiej pcha膰 auto pod g贸r臋 ni偶 pcha膰 w d贸艂. S艂usznie prawisz.

Sprzeczasz si臋 niepotrzebnie, bo jak sam widzisz wi臋kszo艣膰 jednak wie o tym, ze pierwsze艅stwo ma jad膮cy pod g贸rk臋.
Ja osobi艣cie znam t臋 zasad臋 od ponad 30 lat.
A tu masz link, aby rozwia膰 swoje w膮tpliwo艣ci:
http://www.autoporadnik.pl/prawo/radzimy-jak-jezdzic-po-gorskich-drogach/artykul
http://www.terlecki-osk.pl/pliki/konspekty/24.%20SYTUACJE%20TRUDNE%20NA%20DRODZE.doc Strona 7
Zje偶dzaj膮c w d贸艂 艂atwiej jest Ci wjecha膰 na pobocze i z niego wyjecha膰.
Natomiast jad膮cy pod g贸rk臋 jak si臋 zatrzyma ma problem z ruszeniem, a w przypadku po艣lizgu jedzie w d贸艂 ty艂em i ma problem z kierowaniem przy je藕dzie do t艂u oraz z hamowaniem.

Data: 2010-02-12 18:57:03
Autor: neelix
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

[...]

W艣r贸d g贸rali niskopiennych(nizinnych) jest inna zasada: z g贸ry 艂atwiej zjecha膰 ni偶 pod ni膮 podkecha膰 i powinno si臋 puszcza膰 wje偶d偶aj膮cych.

[...]

WE to chyba najwi臋ksze buractwo. Jeden  uj w BMW z WE zablokowa艂 wieczorem moje auto na osiedlu uniemo偶liwiaj膮c wyjazd do roboty a usun膮艂 dopiero po po艂udniu. WE to generalnie chamstwo nad chamstwami.
neelix

Data: 2010-02-12 21:37:30
Autor: Czabu
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl45ep$fkv$1nemesis.news.neostrada.pl...

WE to chyba najwi臋ksze buractwo. Jeden  uj w BMW z WE zablokowa艂 wieczorem moje auto na osiedlu uniemo偶liwiaj膮c wyjazd do roboty a usun膮艂 dopiero po po艂udniu. WE to generalnie chamstwo nad chamstwami.

Odwa偶ysz si臋 wreszcie pochwali膰 jaki wyr贸偶nik rejestracji ma Twoje auto (ewentualnie to, kt贸rym najcz臋艣ciej je藕dzisz), czy po raz kolejny stch贸rzysz? Wg Ciebie numer rejestracyjny okre艣la cz艂owieka. Chcia艂bym wiedzie膰 jakim jeste艣 cz艂owiekiem.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-02-12 22:56:33
Autor: Artur Ma艣l膮g
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Czabu pisze:

[...]

Ja ze swej strony oferuj臋 WPI/WE/WX/WGM - niech sobie neelix wybiera.

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

Data: 2010-02-13 11:32:50
Autor: neelix
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl4ecd$rpj$1mx1.internetia.pl...

[...]

Niekoniecznie cz艂owieka, ale chama na pewno potwierdzi. Czy偶by艣 mia艂 WE? :-)
neelix

Data: 2010-02-13 17:26:18
Autor: Czabu
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl5v9d$n6l$1atlantis.news.neostrada.pl...

Niekoniecznie cz艂owieka, ale chama na pewno potwierdzi. Czy偶by艣 mia艂 WE? :-)

Zapewniam Ci臋, 偶e jak si臋 wreszcie zachowasz jak facet, to zaspokoj臋 Twoj膮 ciekawo艣膰.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-02-14 13:10:48
Autor: neelix
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl6k1a$rni$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przecie偶 mnie to nie interesuje a na pewno do momentu kiedy zostaniesz przeze mnie zauwa偶ony na drodze. Jak WE i na dodatek bmw to tylko cekaem na mask臋 i ostrza艂 artyleryjski.
neelix

Data: 2010-02-14 15:31:53
Autor: Czabu
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl8ptm$lfq$1nemesis.news.neostrada.pl...

Przecie偶 mnie to nie interesuje a na pewno do momentu kiedy zostaniesz przeze mnie zauwa偶ony na drodze. Jak WE i na dodatek bmw to tylko cekaem na mask臋 i ostrza艂 artyleryjski.

Wi臋c jednak jeste艣 mi臋kkim kluskiem, ale to ju偶 wiemy od dawna.
Swoj膮 drog膮 smutne jest, 偶e istniej膮 tak ograniczeni ludzie jak Ty...

Pozdrawiam (mo偶e wyjdzie Ci kiedy艣 na zdrowie)
Czabu

Data: 2010-02-14 15:46:42
Autor: neelix
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl91mr$ad9$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przesta艅 podpiera膰 si臋 innymi i wpiera膰 komu艣 w艂asne ograniczenia.

Pozdrawiam (mo偶e wyjdzie Ci kiedy艣 na zdrowie)
Czabu

Mimo wszystko te偶 pozdrawiam
neelix

Data: 2010-02-14 16:28:49
Autor: Czabu
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl92hf$kkv$1atlantis.news.neostrada.pl...

Przesta艅 podpiera膰 si臋 innymi i wpiera膰 komu艣 w艂asne ograniczenia.

To nie ja nie szufladkuj臋 ludzi na podstawie jakich艣 urojonych za艂o偶e艅. Ty to robisz.
Podobnie zachowuj膮 si臋 rasi艣ci, nacjonali艣ci i inni im podobni idioci, kt贸rzy roj膮 w swoich chorych umys艂ach dzielenie ludzi na lepszych i gorszych na podstawie jakiej艣 cechy wygl膮du, pochodzenia, itp.

Naprawd臋 nie rozumiesz, jak g艂upio si臋 zachowujesz oceniaj膮c ludzi na podstawie rejestracji samochodu jakim je偶d偶膮? Nie dociera do Ciebie, 偶e wyr贸偶nik rejestracji o niczym nie 艣wiadczy? Kilka os贸b Ci ju偶 tutaj napisa艂o, 偶e je偶d偶膮 r贸znymi samochodami - jak ich klasyfikujesz?
Jak np. Artur (bez obrazy ;-) wsiada do samochodu z rejestracj膮 WE to staje si臋 automatycznie chamem, a jak do samochodu z WX d偶entelmenem?

To s膮 Twoje ograniczenia i wreszcie u艣wiadom je sobie. Dlaczego nie chcesz poda膰 wyr贸偶nika rejestracji swojego samochodu? Wielokrotnie o to prosi艂em. Potrafisz ocenia膰 innych, a sam boisz si臋 oceny? 呕a艂osne...

Data: 2010-02-14 20:52:30
Autor: Yogi\(n\)
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!

U偶ytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl951j$67s$1mx1.internetia.pl...

[...]

呕e si臋 wtr膮c臋: generalnie zgadzam si臋 z tym co napisa艂e艣 o idiotach czy szufladkowaniu ludzi. ALE - faktem jest, 偶e w niekt贸rych miastach je偶d偶膮 gorzej niz w innych. Nie wiem, wynika to z og贸lnej charakterystyki miasta, z instruktor贸w, niedouczenia, braku praktyki - nie wiem z czego....
Ja si臋 uczy艂em je藕dzi膰 we Wroc艂awiu (tam, gdzie kierowcy rajdowi morduj膮 kierowc贸w nierajdowych), mam zje偶d偶one ok. 300 kkm po zachodniej Polsce -od Karpacza po Police mniej wi臋cej (w Szczecinie nigdy nie by艂em), od kilkunastu lat za艣 regularnie obje偶d偶am mniejsze i wi臋ksze zakamarki Ma艂opolski. I z niemalej膮cym zdziwieniem odkrywam coraz to nowe pok艂ady ludzkiej g艂upoty i chamstwa na drodze. Przoduj膮 w tym Tarn贸w, Limanowa, Krak贸w, Nowy Targ, Nowy S膮cz - w takiej mniej wi臋cej kolejno艣ci. We Wrocku czy Gda艅sku nie stoi si臋 d艂u偶ej ni偶 kilka czy kilkana艣cie sekund na wpuszczenie z podporz膮dkowanej, w Tarnowi mozna sta膰 i kilka minut, w ko艅cu trzeba si臋 wpychac na chama, na granicy wymuszenia. Zajechanie komu艣 drogi i skr臋t po 30 metrach to standard limanowski. Skr臋t a prawego pasa w lewo na jadnokierunkowej - przerabia艂em jako ten na lewym - zar贸wno w Tarnowie jak i w S膮czu. Jazda pod pr膮d jednokierunkow膮 - Tarn贸w, Nowy Targ, Limanowa. I tak dalej, i temu podobne. W sumie w Nowym S膮czu jest chyba najlepiej pod tym wzgl臋dem, a je艣li si臋 zdarza to obcym rejestracjom - warszawskich i krakowskich tu niestety nie brakuje.
Dlatego - szufladkowanie kierowc贸w wg rejestracji MA SENS w znaczneiu zachowania odpowiedniego dystansu, uwagi i spodziewania si臋 najgorszego. Ja, je艣li jad臋 za rejestracj膮 tarnowsk膮 lub limanowsk膮, to wiedziony przeczuciem zwi臋kszam dwukrotnie dystans, niejednokrotnie, jak si臋 okazywa艂o, by艂 to zabieg potrzebny do unikni臋cia k艂opot贸w. Nie dalej jak dzisiaj, tarnowski osio艂 wysadza艂 pasa偶er贸w na 艣rodku przej艣cia dla pieszych. We czwartek limanowianin zawraca艂 na zakazie pod moim blokiem - do "prze艂kni臋cia", gdyby jeszcze 艂askawie w艂膮czy艂 kierunkowskaz. W poniedzia艂ek, czy wtorek - nie pami臋tam - st艂uczka na parkingu pod s膮siednim blokiem, oczywi艣cie Limanowa kontra Warszawa.

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-14 21:26:34
Autor: Artur Ma艣l膮g
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
Yogi(n) pisze:
(...)
[...]

Do tego miejsca si臋 wzgl臋dnie zgadzam, ale ...

Dlatego - szufladkowanie kierowc贸w wg rejestracji MA SENS w znaczneiu zachowania odpowiedniego dystansu, uwagi i spodziewania si臋 najgorszego.

Powy偶sze jednak 艣wiadczy, 偶e szufladkujesz po rejestracji i w sumie
podwa偶asz to co napisa艂e艣 wcze艣niej. Osobi艣cie mam zje偶d偶one
wielokrotnie wi臋cej ni偶 Ty i zdecydowanie nie pod膮偶a艂bym stereotypem
prze Ciebie prezentowanym. Owszem, s膮 miasta/okolice gdzie ludzie
je偶d偶膮 "gorzej", ale niekoniecznie ma to zwi膮zek z chamstwem itd.
Spodziewa膰 si臋 najgorszego mo偶na wsz臋dzie. Co do Twojego stwierdzenia
"oczywi艣cie Limanowa kontra Warszawa" - jaki艣 czas temu ze 艣miechem
na ustach opisywa艂em radosne zachowania kierowc贸w z Podkarpacia na
DK 28/84. W sumie si臋 nie zastanawia艂em specjalnie, kto by艂/jest gorszy
- letnicy z r贸wnin, czy "bezmy艣lni" autochtoni, poniewa偶 jedni i drudzy
wprowadzali niebezpiecze艅stwo na drodze - tyle, 偶e w r贸偶ny spos贸b.

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

Data: 2010-02-15 00:22:19
Autor: Yogi\(n\)
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
U偶ytkownik "Artur Ma艣l膮g" <futrzak@polbox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hl9ma0$sft$1inews.gazeta.pl...

Powy偶sze jednak 艣wiadczy, 偶e szufladkujesz po rejestracji i w sumie
podwa偶asz to co napisa艂e艣 wcze艣niej.

Z tym si臋 nie zgadzam. Szufladkuj臋 w znaczeniu wzmo偶enia czujno艣ci, nie po to, by pi臋tnowac na grupie czy wyzywac kogo艣 od takich czy owakich. Robi臋 to wy艂膮cznie na podstawie do艣wiadczenia, nie uprzedze艅 lokalnych/patriotycznych itd.

Osobi艣cie mam zje偶d偶one
wielokrotnie wi臋cej ni偶 Ty i zdecydowanie nie pod膮偶a艂bym stereotypem

Wielokrotnie? Ja si臋 zbli偶am do 600 kkm (gdzie艣 w okolicach 570 jestem w tym momencie, z czego po艂owa w czasach wroc艂awskich, reszta w ma艂opolskich).  I kto m贸wi o stereotypie? Stereotyp sie "kupuje" i karmi, cz臋sto poza rzeczywistymi do艣wiadczeniami; ja m贸wi臋 wy艂膮cznie o w艂asnych do艣wiadczeniach.

prze Ciebie prezentowanym. Owszem, s膮 miasta/okolice gdzie ludzie
je偶d偶膮 "gorzej", ale niekoniecznie ma to zwi膮zek z chamstwem itd.

Chamstwo jest stanem umys艂u, nie poj臋ciem geograficznym. Niemniej o wiele wi臋cej chamstwa na drodze spotyklam w Ma艂opolsce ni偶 np. we Wroc艂awiu.

[...]

Wiele mo偶na t艂umaczy膰 nieznajomo艣ci膮 miasta czy okolicy, ale nikt nie ka偶e "warszawiakom" (wiem, 偶e spory odsetek tych偶e ma auta w leasingu a Warszaw臋 widuj膮 tyltko w dzienniku) obje偶dza膰 sygnalizator贸w po chodniku, parkowa膰 na pasach zieleni czy na jedynym wyje藕dzie z parkingu - a to, w艂asnie teraz w sezonie narciarskim przerabiamy codziennie. Autochtoni radz膮 sobie znacznie lepiej, nie maj膮 jednak tej buty, bezczelno艣ci i "fantazji", co nie zmienia faktu, ze wielokrotnie nie maj膮 umiejetno艣ci, pokory albo wyobra藕ni. Por贸wnuj臋 jednak autochton贸w wroc艂awskich i limanowskich czy tarnowskich - mo偶e po prostu udzia艂 wroc艂awiak贸w w og贸lnej liczbie poruszaj膮cych si臋 po miescie jest znacz膮co wi臋kszy, ale - mimo fatalnych (ju偶 lepszych) dr贸g we Wroc艂awiu po prostu mo偶na by艂o liczy膰 na innyc kierowc贸w (wpu艣cili, nie utrudniali zmiany pasa, nikt mnie nie obtr膮bia艂 kilkana艣cie, ba - prawie dwadzie艣cia lat temu, gdy uczy艂em si臋 je藕dzi膰. W Ma艂opolsce trzeba liczy膰 przede wszystkim na siebie, a np. przepuszczenie pieszego na pasach jest "wydarzeniem". Ale po prostu wiekszo艣膰 rejestracji na ulicach Nowego S膮cza to rejestracje z pods膮deckich wsi, albo "z Polski".
Co ciekawe, nie zaobserwowa艂em takich zjawisk w Gorlicach, Ja艣le, 呕ywcu czy Bielsku - ale Limanowa, Tarn贸w, Nowy Targ - ka偶dy wyjazd to nowa przygoda. 呕e o Zakopanem nawet nie wspomn臋, tam popisy "wirtuozerii drogowej" mo偶na ogl膮da膰 na ka偶dym skkrzy偶owaniu, niezale偶nie od rejestracji.

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-12 19:14:02
Autor: Bydl
CHAMSTWO KIEROWC覹 !!!
On 2010-02-12 01:11:29 +0100, "Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

Nie istnieje ... tak se dzi pomy秎a砮m ...

Sytuacja 1:

Zje縟縜m w d蟪 jezdni 2 pasow na kt髍ej niestety w warunkach zimowych nie zmie禼i si jedno auto. WG "g髍alskich" zasad jad眂y w d蟪 ma zawsze pierwsze駍two

A u normalnych, ten jad眂y pod g髍.
C罂 - co kraj, to obyczaj.

(ma trudniejsz sytuacj hamulcow) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu ...

Mo縠 on zna t zasad.

Patrz (i my秎) - wrzuci wsteczny i spieprzy ... ale ten o dziwo wysiada i idzie obejrze psikusa ... wyci眊a 硂pat z baga縩ika i wykopuje mnie

Patrz pan - jednak normalny.

(...)

Niedawno bym stwierdzi, 縠 tylko ja i kenickie, czy inni

Czyli bardzo du縜 grupa ludzi?
To takie samo twierdzenie, 縠 blisko po硂wa ludzi to kobiety.
Taka sama moc.

--
Bydl, hanys z numerami SK... ;-)

Data: 2010-02-12 23:35:26
Autor: R2r
CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!
W dniu 2010-02-12 01:11, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...] WG "g贸ralskich" zasad jad膮cy w d贸艂 ma zawsze
pierwsze艅stwo (ma trudniejsz膮 sytuacj臋 hamulcow膮)
http://eti.agh.edu.pl/brd/strony/wymijanie.html
Zapewne to pisali inni G贸rale, ale i mnie dawno temu tak w艂a艣nie uczono...

niestety - ten
kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu
Zgodnie z zasad膮 g艂oszon膮 przez innych G贸rali od ponad 20 lat. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

CHAMSTWO KIEROWC脫W !!!