CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!

Data: 2010-02-12 19:14:02
Autor: Bydlę
CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
On 2010-02-12 01:11:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

Nie istnieje ... tak se dziś pomyślałem ...

Sytuacja 1:

Zjeżdżam w dół jezdnią 2 pasową na której niestety w warunkach zimowych nie zmieści się jedno auto. WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze pierwszeństwo

A u normalnych, ten jadący pod górę.
Cóż - co kraj, to obyczaj.

(ma trudniejszą sytuację hamulcową) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu ...

Może on zna tę zasadę.

Patrzę (i myślę) - wrzuci wsteczny i spieprzy ... ale ten o dziwo wysiada i idzie obejrzeć psikusa ... wyciąga łopatę z bagażnika i wykopuje mnie

Patrz pan - jednak normalny.

(...)

Niedawno bym stwierdził, że tylko ja i kenickie, czy inni

Czyli bardzo duża grupa ludzi?
To takie samo twierdzenie, że blisko połowa ludzi to kobiety.
Taka sama moc.

--
Bydlę, hanys z numerami SK... ;-)

CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!