CHF cd

Data: 2015-08-25 17:01:58
Autor: 666
CHF cd
A oni mieli własne franki, czy kupowali je na rynku międzybankowym po Liborze CHF 3M/6M?

-- -- -
Grupa General Electric, która kontroluje 87,23 proc. Banku BPH, zamierza dochodzić pełnej rekompensaty za wszelkie szkody spowodowane przyjęciem ustawy o restrukturyzacji walutowych kredytów mieszkaniowych

Data: 2015-08-28 11:39:25
Autor: J.F.
CHF cd
Użytkownik " 666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mri01a$81m$1@news.supermedia.pl...
A oni mieli własne franki, czy kupowali je na rynku międzybankowym po Liborze CHF 3M/6M?

Ja tam nie wiem, ale jak to w grupie - BPH mogl miec pozyczki/inwestycje od grupy, w CHF czy innych walutach ...

J.

-- -- -