CHI-DEN

Data: 2009-11-11 04:37:52
Autor: Rasheed
CHI-DEN
Ogladam w jakies slabej jakosci w necie. Koncowka miodzio. Przy remisie Billups jest faulowany na 0,6 sekundy do konca i trafia tylko pierwszy osobisty. Chicago zbiera i bierze czas. Miller trafia za 2 i sedziowie nie maja pojecia czy zdazyl wyrzucic pilke z rak. Chicago szaleje. Poczatkowo zaliczaja, pozniej zmieniaja decyzje i to Denver wygrywa :) Ale zabraklo naprawde setne sekundy. Rownie dobrze po replayach mogli zaliczyc ten kosz jak i nie zaliczyc.

No i jeszcze jedna perelka tego wieczoru to 12 strat Arenasa :)

Rasheed

Data: 2009-11-11 01:17:39
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 04:37, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
No i jeszcze jedna perelka tego wieczoru to 12 strat Arenasa :)

Oj Gilbert nie oszczedza moich nerwow w ostatnich dniach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 11:28:08
Autor: Szczepan Radzki
CHI-DEN
Leszczur pisze:
On 11 Lis, 04:37, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
No i jeszcze jedna perelka tego wieczoru to 12 strat Arenasa :)

Oj Gilbert nie oszczedza moich nerwow w ostatnich dniach.

Marudzisz, prawie td miał ;>
UĹĽywasz Ty gg/skype jeszcze? Bo siÄ™ odzywam i echo.

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-11 03:09:34
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 11:28, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Leszczur pisze:

> Oj Gilbert nie oszczedza moich nerwow w ostatnich dniach.

Marudzisz, prawie td miał ;>

Taaa. "Prawie" TD plus FG=35% i FT=50% doprowadzily mnie na krawedz
szalenstwa.

Używasz Ty gg/skype jeszcze? Bo się odzywam i echo.

A jakos w ostatnich czasach troche mniej. Portal?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 12:42:43
Autor: Szczepan Radzki
CHI-DEN
Leszczur pisze:

[...]

Si. Mailowo?

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-11 04:24:20
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 12:42, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Leszczur pisze:

> Taaa. "Prawie" TD plus FG=35% i FT=50% doprowadzily mnie na krawedz
> szalenstwa.

> A jakos w ostatnich czasach troche mniej. Portal?

Si. Mailowo?

Yup. Na moj adres na yahoo jesli mozna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 02:09:28
Autor: sooobi
CHI-DEN
[...]

Ja bym zaliczyl. Czas zatrzymuje i uruchamia tylko czlowiek. Ile razy
w meczu o spoznia sie z zatrzymaniem zegara o 0,1 sekundy. Czy w 0,4
mozna oddac rzut a w 0,3 nie mozna?

Data: 2009-11-11 03:12:08
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 11:09, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ja bym zaliczyl. Czas zatrzymuje i uruchamia tylko czlowiek. Ile razy
w meczu o spoznia sie z zatrzymaniem zegara o 0,1 sekundy.

Podobnie pozniej uruchamia zegar, gdy zawodnik zlapie pilke w rece.
Ten miecz ma dwa ostrza.

Czy w 0,4 mozna oddac rzut a w 0,3 nie mozna?

Kapono udowodnil, ze mozna oddac rzut ponizej 0,1 sek. I chlopaki
dysponowali naprawde duzo lepszym sprzetem pomiarowym niz jakis ziutek
z guzikiem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 21:27:39
Autor: wiLQ
CHI-DEN
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kapono udowodnil, ze mozna oddac rzut ponizej 0,1 sek. I chlopaki
dysponowali naprawde duzo lepszym sprzetem pomiarowym niz jakis ziutek
z guzikiem.

Co masz na mysli? Rzucisz jakas linke?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-11 15:03:31
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 21:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Kapono udowodnil, ze mozna oddac rzut ponizej 0,1 sek. I chlopaki
> dysponowali naprawde duzo lepszym sprzetem pomiarowym niz jakis ziutek

Kolo ratunkowe: http://www.youtube.com/watch?v=bzYup6FifRc
W ogole cala seria Sport Science warta jest obejrzenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 21:04:29
Autor: wiLQ
CHI-DEN
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Czy moze byc ladniejszy przyklad pokazujacy nature wygranych koncowek?
;-)

No i jeszcze jedna perelka tego wieczoru to 12 strat Arenasa :)

I wrocilo jego panowanie w kategorii "kretynskie rzuty przez rece na
poczatku akcji" ;-) Chociaz we wlasnej druzynie ma mocna konkurencje. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-11 15:09:48
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 21:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

I wrocilo jego panowanie w kategorii "kretynskie rzuty przez rece na
poczatku akcji" ;-) Chociaz we wlasnej druzynie ma mocna konkurencje.

Ale z meczu na mecz jakby mniejsza. Kontuzje na razie omijaj± tych,
ktorych powinny omijac, ale reszta skladu jest zdziesiatkowana.
Wiz w desperacji zatrudniaja Boykinsa.

Pozdro

L'e-szczur

CHI-DEN