CHI-DEN

Data: 2009-11-11 01:17:39
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 04:37, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
No i jeszcze jedna perelka tego wieczoru to 12 strat Arenasa :)

Oj Gilbert nie oszczedza moich nerwow w ostatnich dniach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 11:28:08
Autor: Szczepan Radzki
CHI-DEN
Leszczur pisze:
On 11 Lis, 04:37, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
No i jeszcze jedna perelka tego wieczoru to 12 strat Arenasa :)

Oj Gilbert nie oszczedza moich nerwow w ostatnich dniach.

Marudzisz, prawie td miał ;>
UĹĽywasz Ty gg/skype jeszcze? Bo siÄ™ odzywam i echo.

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-11 03:09:34
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 11:28, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Leszczur pisze:

> Oj Gilbert nie oszczedza moich nerwow w ostatnich dniach.

Marudzisz, prawie td miał ;>

Taaa. "Prawie" TD plus FG=35% i FT=50% doprowadzily mnie na krawedz
szalenstwa.

Używasz Ty gg/skype jeszcze? Bo się odzywam i echo.

A jakos w ostatnich czasach troche mniej. Portal?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 12:42:43
Autor: Szczepan Radzki
CHI-DEN
Leszczur pisze:

[...]

Si. Mailowo?

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-11 04:24:20
Autor: Leszczur
CHI-DEN
On 11 Lis, 12:42, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Leszczur pisze:

> Taaa. "Prawie" TD plus FG=35% i FT=50% doprowadzily mnie na krawedz
> szalenstwa.

> A jakos w ostatnich czasach troche mniej. Portal?

Si. Mailowo?

Yup. Na moj adres na yahoo jesli mozna.

Pozdro

L'e-szczur