Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   CHIP: Zdemaskowana FARMA TROLLI - Płatna prawica. Jak (i za ile) trolle konserwatystów i Putina trzęsą polskim internetem

Data: 2017-06-23 17:57:06
Autor: prezydent San Escobar
[...]

Polski Twitter jest opanowany przez płatne prawicowe i putinowskie trolle -
wynika z oksfordzkich badań. Naukowcy w Oksfordzie podeszli do sprawy ambitnie. Przeanalizowali 50 tys.
polskich wpisów z 10 tys. kont na Twitterze. Wyniki są zatrważające. Aż 1/3
polskich treści w popularnym serwisie społecznościowym pochodzi z fejkowych
kont. Twitter jest polem walki, a żołnierzami są płatne trolle. Z badań wynika,
że polskojęzyczni internauci do wynajęcia najczęściej wychwalają skrajną
prawicę i realizują agendę Putina.

20 proc. prawicowych tweetów pochodzi z fałszywych kont
Na celowniku płatnych trolli są przede wszystkim osoby publiczne, które
prezentują centrowe, lewicowe lub nawet niewystarczająco skrajne prawicowe
poglądy.

"Współautor analizy, specjalista od cyberbezpieczeństwa i spraw
międzynarodowych, Robert Gorwa, dotarł do osoby związanej z przedsiębiorstwem,
które zajmuje się publikowaniem nieprawdziwych treści w polskim internecie.
Niewymieniona z nazwy firma, obsługuje partie polityczne, dyskredytując ich
konkurentów. Posługuje się 40 tysiącami fikcyjnych kont."

No proszę, pseudoprawica płaci trollom za popieranie Pisuaru i Putina, a nasze
trolle u2, Lord Donald, Zenek Kapelinder czy Trefniś robią to bezpłatnie za
FRAJER :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-23 18:16:57
Autor: u2
W dniu 23.06.2017 o 17:57, prezydent San Escobar pisze:
No proszę, pseudoprawica płaci trollom za popieranie Pisuaru i Putina, a nasze
trolle u2, Lord Donald, Zenek Kapelinder czy Trefniś robią to bezpłatnie za
FRAJER

czyli to ty piździak robisz płatną propaganduchę, nałkofcy z oksforda rąbnęli się o 100% w swoich badaniach:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-23 18:24:46
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> trolle u2, Lord Donald, Zenek Kapelinder czy Trefniś robią to bezpłatnie za

dlatego ja piździak i cała moja rodzina robimy bezpłatną propaganduchę, nałkofcy z oksforda rąbnęli się o 100% w swoich badaniach:)))))))))

Poprawiłem literówki :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ps. Ale jest i to was :DDDDDDDDDDD
"Jak podkreśla konsultant, nie wszystkie trolle dostają wynagrodzenie za swoją
pracę. Są też trolle ideowe, które jak stado owiec podążą za płatnym trollem
tweetującym dane wpisy, komunikaty i memy, bo niechęć do danej formacji jest
zgodna z ich poglądami politycznymi, a fakty nie mają znaczenia. Są też trolle
zmanipulowane, czyli nieświadomi internauci, którzy nie wiedzą, że
rozpowszechniają kłamliwą propagandę, bo np. nie mają wystarczających
kompetencji. Bezpłatne trolle to korzystny efekt uboczny działalności trolli
opłacanych. "

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-23 19:21:01
Autor: u2
CHIP: Zdemaskowana FARMA TROLLI - Płatna prawica. Jak (i za ile) trolle konserwatystów i Putina trzęsą polskim internetem
W dniu 23.06.2017 o 18:24, prezydent San Escobar pisze:
Poprawiłem literówki

ano piździak, tak jak cały artykuł nałkofców z oksforda:)))))))))))

Data: 2017-06-24 17:24:32
Autor: Lepudruk
Zdemaskowana FARMA TROLLI - u2 ojcem chrzestnym suwalskiej armii w służbie Putina
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:obeqkc1m9e5fu3oh2n0a20sqetv0f0tlvs4ax.com...
"Płatna prawica. Jak (i za ile) trolle konserwatystów i Putina trzęsą
polskim
internetem"

Przeciez wiadomo, że tacy jak: u2, trefniś, z, zenuś, boukun czy lord donald
to sitwa putinowskich płatnych najemników.

--
Lepudruk

Data: 2017-06-24 09:48:22
Autor: Bytomir Kwasigroch
Zdemaskowana FARMA TROLLI - u2 ojcem chrzestnym suwalskiej armii w służbie Putina
Przeciez wiadomo, że tacy jak: u2, trefniś, z, zenuś, boukun czy lord donald
to sitwa putinowskich płatnych najemników.

Ale to Ty praktycznie co drugi dzień walisz seria 6-12 watków wczesniej przygotowanych, a wyłanych jeden po drugim w czasie
ponizej minuty. Nikt poza tobą nie pisze 12ty tematów w minutę bo się nie da.

Data: 2017-06-25 09:23:14
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:d79b56bf-6b49-4e2e-a888-a2eff3667d17googlegroups.com...
[...]

Widzę, że jestem śledzony ;-). Czyśbyś był z WOT A.Macierewicza?  Płacą ci czy jesteś jak Pawka Morozow?

--
Lepudruk

Data: 2017-06-25 12:31:11
Autor: Dark Ice
Zdemaskowana FARMA TROLLI - u2 pachołkiem Kremla
Użytkownik "Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości
[...]

Zakwaszony najwyraźniej jest jedym z lesnych dziadków Macierewicza ;-)))

CL

Data: 2017-06-25 09:45:55
Autor: A. Filip
Zdemaskowana FARMA TROLLI - Kto sądzi innych po sobie? Nadchodzi "Niemiecki porządek słowa"?
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Po prostu napisz kto płaci tobie że tak sądzisz innych po sobie.
A w duchu kapitalistycznego wolnego rynku dopisz ile :-)

Mamy mieć "Niemiecki porządek słowa" z rajdami policji po domach [1]?

[1] https://www.nytimes.com/2017/06/20/world/europe/germany-36-accused-of-hateful-postings-over-social-media.html
BERLIN -- In a coordinated campaign across 14 states, the German police
on Tuesday raided the homes of 36 people *accused* of hateful postings
over social media, *including* threats, coercion and
*incitement to racism*.

--
A. Filip