CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...

Data: 2014-05-06 07:14:21
Autor: Pszemol
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
Widz, e w Polsce "gender" siedzi ukryty w wielu zakamarkach... :-)

Co na amach CHIPa jest takiego "mskiego"? Goe baby na rozkadwkach?

Jak si jaka kobitka komputerami interesuje to jest to ju gazetka nie dla niej?

Zreszt, ja wprawdzie aktywny, wyksztacony, by moe zamony ale ju
nie super mody mczyzna, wic chyba te nie zaprenumeruj... ;-)

https://kiosk.burdamedia.pl/index.php?products=product&prod_id=14

Data: 2014-05-06 16:44:06
Autor: mr misio
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
Uytkownik Pszemol napisa:
[...]

oj, nie wkleiles calosci hahahahaha

CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn, ktrzy interesuj si technologiami i doradzaj znajomym w zakupie sprztu i oprogramowania. Czytelnikw magazynu CHIP charakteryzuje konsumpcyjny i nowoczesny styl ycia: s na bieco z nowinkami technicznymi, korzystaj z usug finansowych, wydaj na przyjemnoci wicej ni pozostae grupy czytelnicze, dokonuj zakupw przez internet. Jako zainteresowania pozakomputerowe wskazuj najczciej kino i motoryzacj (czciej ni czytelnicy pozostaych tytuw), ponadto lubi wyj do restauracji czy klubu.

1) doradzaj znajomym w zakupie sprztu i oprogramowania -> chip to magazyn dla profesjonalistow ;)

2) konsumpcyjny i nowoczesny styl ycia -> no i dobrze, niech kupuja i konsumuj ;)

3) wydaj na przyjemnoci wicej ni .......... maj ;) -> kredytobiorcy doskonali, rozumiem zatem co ukryto pod "korzystaj z usug finansowych"

4) lubia kino samochodowe blisko fastfoodw czyli "american dream" ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-06 16:50:03
Autor: Dawid
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
W dniu 2014-05-06 16:44, mr misio pisze:
Uytkownik Pszemol napisa:
[...]

ale o so chodzi/
jest demokracja, kady wydaje jak chce i na co chce, reklamy s gupie, a wy zazdroni i tyle.

Data: 2014-05-06 21:51:11
Autor: mr misio
CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kształconych, zamożnych mężczyzn...
Użytkownik Dawid napisał:

jest demokracja, każdy wydaje jak chce i na co chce, reklamy są głupie,
a wy zazdrośni i tyle.

Dokladnie :) Zazdraszczam Czipowi :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-07 14:56:06
Autor: Maciek
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
Dnia Tue, 06 May 2014 16:44:06 +0200, mr misio napisa(a):

oj, nie wkleiles calosci hahahahaha
(...)

Streszczajac - CHIP to magazyn dla grupowiczow pl.comp.pecet ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-05-07 20:37:28
Autor: mr misio
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
Uytkownik Maciek napisa:
Dnia Tue, 06 May 2014 16:44:06 +0200, mr misio napisa(a):

oj, nie wkleiles calosci hahahahaha
(...)

Streszczajac - CHIP to magazyn dla grupowiczow pl.comp.pecet ;)

Musze opuscic grupe, bo Chip nie jest dla mnie :/

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-06 17:54:20
Autor: PiteR
Pszemol pisze tak:

CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych
mczyzn

Pacz pan a ja mylaem e dla nerdw :)

--
Piter

Data: 2014-05-06 18:13:59
Autor: Pszemol
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Pszemol pisze tak:

CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wykształconych, zamożnych
mężczyzn

Pacz pan a ja myślałem że dla nerdów :)

Bycie nerdem jest fajne, uwierz mi :-)

Nerd.

Data: 2014-05-06 18:03:06
Autor: JoteR
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
"Pszemol" napisa:

ja wprawdzie aktywny, wyksztacony, by moe zamony ale ju
nie super mody mczyzna, wic

....wic id z tym na pl.seks.towarzyskie ;->

JoteR

Data: 2014-05-06 18:13:58
Autor: Pszemol
CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wykszt ałconych, zamożnych mężczyzn...
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:
"Pszemol" napisał:

ja wprawdzie aktywny, wykształcony, być może zamożny ale już
nie super młody mężczyzna, więc

...więc idź z tym na pl.seks.towarzyskie ;->

Relax tiger, relax... Cos Ty taki spięty?

Zgadzasz sie że CHIP to gazetka tylko dla facetów? Bo o tym jest ten wątek
w którym właśnie wziąłeś udział...

Bo widzisz, moja siostra sama sobie procki w swoim komputerze wymienia,
pomagała mi przy czyszczeniu wiatraków z kociej sierści w swym starym
laptopie i sądze że wie więcej o komputerach niż niejeden facet pytający o
radę na tej grupie...
Myślisz, że dziewczyna nie skorzysta z CHIPa?

Data: 2014-05-06 20:35:16
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-05-06 20:13, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Spytaj ją ile przez ostatnie 12 miesięcy numerów Chipa kupiła
i nam napisz zamiast tych farmazonów o możliwości skorzystania.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-06 19:39:53
Autor: Pszemol
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
[...]

Radku, przecież nie o to chodzi czy jedna dziewczyna kupiła...
Chodzi o opis serwowany przez wydawcę, niejako sugerujący że tam są jakieś
gołe baby czy inne rzeczy typowo dla mężczyzn.
A przecież zainteresowanie komputerami czy ogólnie techniką nie musi iść w
parze z płcią męską i w sumie nie powinniśmy tego tak insynuować bo możemy
odstraszyć od tematyki dziewczyny akurat tym zainteresowane.

A wracając do Twojego testu, ile numerów Ty kupiłeś w ostatnich 12
miesiącach? Może CHIP nie jest dla facetów? :-)))

Data: 2014-05-06 21:53:05
Autor: mr misio
[...]

Gole Czipy ;)

A wracając do Twojego testu, ile numerów Ty kupiłeś w ostatnich 12
miesiącach? Może CHIP nie jest dla facetów? :-)))

Ja nie kupilem zadnego od bardzo duzo lat...

Nie jestem menszczyznom? ;(

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-06 21:56:20
Autor: zhbick
CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, zamożnych mężczyzn...
widzisz, zrobił z ciebie mieńszczyznem

Data: 2014-05-06 22:49:22
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-05-06 21:39, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Nie jakaś tylko tak która "wie więcej o komputerach niż niejeden facet".
To może jednak spytaj i napisz.

Chodzi o opis serwowany przez wydawcę, niejako sugerujący że tam są jakieś
gołe baby czy inne rzeczy typowo dla mężczyzn.

W opisie o gołych babach nic nie było, to tylko twoja nadinterpretacja
że jak dla mężczyzn (w dodatku młodych) to muszą być gołe baby.

A przecież zainteresowanie komputerami czy ogólnie techniką nie musi iść w
parze z płcią męską i w sumie nie powinniśmy tego tak insynuować bo możemy
odstraszyć od tematyki dziewczyny akurat tym zainteresowane.

Myślisz że dziewczęta zainteresowane konkretną tematyką odstraszy
opis jakiegoś pismaka ?

A wracając do Twojego testu, ile numerów Ty kupiłeś w ostatnich 12
miesiącach? Może CHIP nie jest dla facetów? :-)))

ps. Zanim zrobisz z siebie idiotę większego niż jesteś poszukaj
kogoś z redakcji Chipa lub innego miesięcznika komputerowego
i spytaj ile mają (lub jaki procent) kobiet w bazie prenumeratorów ?

Pozdrawiam

Data: 2014-05-06 22:25:09
Autor: Pszemol
[...]

Nie wiem dlaczego mnie atakujesz personalnie i używasz przezwisk jakbyś nie
rozumiał mojego argumentu.

Nie twierdzę przecież, że mają wśród prenumeratorów wiele kobiet ani - tym
bardziej - nie twierdzę, że jest to pismo dla kobiet.

Twierdzę tylko że wzmianka na temat płci jest niepotrzebna lub wręcz
szkodliwa, bo przecież komputery to nie jest "tylko męska" rzecz jak
golenie brody :-)

Data: 2014-05-07 07:56:51
Autor: xantiros
W dniu 2014-05-07 00:25, Pszemol pisze:
Twierdzę tylko że wzmianka na temat płci jest niepotrzebna lub wręcz
szkodliwa, bo przecież komputery to nie jest "tylko męska" rzecz jak
golenie brody :-)

To mało wiesz :D niektóre panie muszą golić brodę :D

Data: 2014-05-07 10:05:22
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-05-07 00:25, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Ty nie użyłeś argumentu, ty stwierdziłeś ze skoro nie ma gołych bab
to pismo nie jest tylko dla mężczyzn.

Nie twierdzę przecież, że mają wśród prenumeratorów wiele kobiet ani - tym
bardziej - nie twierdzę, że jest to pismo dla kobiet.

Skoro wśród prenumeratorów nie maja wiele kobiet mogą uznać
swoje pismo za pismo dla mężczyzna i brak gołych bab nie ma
na to wpływu.

Twierdzę tylko że wzmianka na temat płci jest niepotrzebna lub wręcz
szkodliwa, bo przecież komputery to nie jest "tylko męska" rzecz jak
golenie brody :-)

Używanie komputera nie jest męską dziedziną, dłubanie w nich
już owszem.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-07 06:20:24
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lkcpfn$jko$1node1.news.atman.pl...
[...]

No i właśnie o tym mówię:
Ty dokładnie idziesz po linii stereotypów "gender" :-)
Czy coś złego byłoby, gdyby dłubała w pececie jakaś pani?
Powinna czuć się mniejszą kobietą niż gdyby myła gary w kuchni?

Data: 2014-05-07 14:03:00
Autor: Santana

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkd4tq$chq$1@dont-email.me...

[...]

Ke?

Czy coś złego byłoby, gdyby dłubała w pececie jakaś pani?

Nie byłoby nic złego ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Nigdy nie widziałem serwisantki kobiety (choć pewnie jakieś pojedyncze osoby by się znalazły). I w żaden sposób im to nie uwłacza.

Powinna czuć się mniejszą kobietą niż gdyby myła gary w kuchni?

A ty jak się czujesz myjąc gary? Bo ja normalnie, robię to bardzo często i jakoś się gorzej nie czuję z tego powodu :)

Data: 2014-05-07 16:43:19
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote:
[...]

No i czego tam nie zrozumiałeś?
Poglądy tego typu, że jakieś zajęcie, jakieś hobby jest "męskie" a inne
"żeńskie" wprowadzają niepotrzebne podziały i dyskomfort gdy ktoś się chce
zająć czymś co jest w ten sposób silnie przypisywane do płci przeciwnej.

Niedawno byłem w Krakowie i z moją siostrzenicą lutowaliśmy przy naprawie
jakiejś zabawki diodę świecącą. Bardzo się to dziecku podobało. Sama sobie
polutowała troche drucików i bardzo była z siebie zadowolona. Czy miałem
jej powiedzieć, że to zajęcie "dla chłopców" i niech sie pobawi lalkami lub
pójdzie mamie pomóc w kuchni? Absolutnie nie!!

[...]

Ja nie twierdzę że to może komuś uwłaczać, nie wiem skąd bierzesz te
pomysły.
Ja tylko nie widzę potrzeby aby nadawać tego rodzaju etykietki na
zajęcia/hobby bo tylko zrażasz chłopców/dziewczynki, które mogłyby się
zająć czyms co lubią a nie zajmą się tym bo zostaliby przez
wujka/dziadka/babcię skarcone za "wychylanie się" poza swój "gender".

Data: 2014-05-07 19:10:23
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Owszem, miałem dyży dyskomfort gdy chciałem wyręczyć żonę w karmieniu dziecka piersią. Te niepotrzebne podziały... ;->

[...]

Nie wiem, jak tam u was w dzikich krajach, ale u nas akurat lutowanie (w tym powierzchniowe) jest raczej domeną kobiet.

JoteR

Data: 2014-05-07 18:06:48
Autor: Pszemol
"Pszemol" napisał:

[...]

:-)) Jak sam widzisz istnieją zajęcia gdzie płeć osobnika dyktuje tu
podział niejako naturalnie.
Ale są też inne zajęcia postrzegane jako żeńskie/męskie a wcale takie nie
musza byc, wiec niepotrzebnie nadajemy im takie etykietki.
Grzebanie się w bebechach komputera moim zdaniem należy do tej drugiej
grupy.

[...]

Jasne, i jak naprawiamy telewizor i trzeba wymienić kondensator to wołamy
do tej "babskiej roboty" siostrę lub żonę :-)))

Data: 2014-05-07 23:23:20
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Oczywiście, że tak. A kto wytrze kurz z tego telewizora?
A jeśli byś przypadkiem zawadził o Warszawę, to daj znać. Wpadniemy razem odebrać zamówione płytki i pogadamy sobie z pracującymi tam *paniami* o wyższości cyny ołowiowej nad tym nibyekologicznym bezołowiowym glutem ;->

JoteR

Data: 2014-05-07 20:26:53
Autor: Santana

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkdnr6$pel$1@dont-email.me...

[...]

Obawiam się że, jak zresztą zwykle, kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Najpierw poczytaj, ze zrozumieniem, o gender a później się wypowiadaj :P

Data: 2014-05-07 19:21:24
Autor: Pszemol
[...]

Nie no, wytłumacz mi gdzie się pomyliłem, proszę...

Data: 2014-05-07 21:09:18
Autor: Pszemol
[...]

Nie zbywaj mnie tylko rzuć proszę garść jakichś konkretow...
Skoro rzekomo wszędzie się mylę a Ty taki super ekspert jesteś to chyba
ujmiesz łatwo istotę tematu w dwu-trzech zdaniach...
Chętnie się poprawię jak mi pokażesz choć jeden-dwa grube błędy jakie
zrobiłem!

Data: 2014-05-07 23:36:28
Autor: Santana

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lke7dt$ecs$1@dont-email.me...

[...]

A ile jesteś w stanie za to zapłacić? Skoro sam nie potrafisz znaleźć i pojąć dość elementarnych informacji to nie ma zmiłuj, trza płacić za naukę ;)

Chętnie się poprawię jak mi pokażesz choć jeden-dwa grube błędy jakie
zrobiłem!

Jeden ale za to kardynalny. Zrozumiałeś gender ,w zasadzie, na opak :P

Data: 2014-05-07 17:13:51
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:lke90q$f05$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Przestań sobie jaja robić.

Chętnie się poprawię jak mi pokażesz choć jeden-dwa grube błędy jakie
zrobiłem!

Jeden ale za to kardynalny. Zrozumiałeś gender ,w zasadzie, na opak :P

Jasne. W takim razie to Ty nie wiesz o czym piszesz...
Proponuję abyś nie zarzucał mi że robię gdzieś błąd jeśli sam nie
wiesz nic na temat ideologii gender - doczytaj sobie gdzie
chcesz, najlepiej w jakichś neutralnych źródłach i jak chcesz to
wtedy wrócimy do tematu, a teraz chyba warto skończyć...

Data: 2014-05-08 01:23:16
Autor: Santana

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkeb64$auv$1@dont-email.me...

[...]

Żadne jaja. Prawda, zapewne bolesna ale cóż poradzę.

Ziew i EOT

Data: 2014-05-07 19:12:04
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:lkef92$sjb$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Żadna "prawda" tylko Twoje złudzenia że Ty kogoś możesz
na ten temat uczyć skoro tylko ci się tak wydaje że coś wiesz...

[...]

Tak myślałem że do końca nie będziesz miał nic do powiedzenia
w temacie poza bzdurnymi ogólnikami "że na opak", "że nie rozumiem"
samemu nie oferując niczego konkretnego w roli "korekty".

Data: 2014-05-07 20:37:13
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Wed, 7 May 2014 06:20:24 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Byle nie w moim…

[ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być       ]
[ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy.                (JoeMonster.org) ]

Data: 2014-05-07 20:53:52
Autor: mr misio
Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

Czy coś złego byłoby, gdyby dłubała w pececie jakaś pani?

Byle nie w moim…

A moze jednak? :)

https://www.youtube.com/watch?v=GvNnv7nh2Es#t=47s

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-08 13:37:13
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Wed, 07 May 2014 20:53:52 +0200, mr misio napisał(a):

Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

Czy coś złego byłoby, gdyby dłubała w pececie jakaś pani?

Byle nie w moim…

A moze jednak? :)

https://www.youtube.com/watch?v=GvNnv7nh2Es#t=47s

Nadal nie. :)

[ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking  ]
[ themselves. It's not gonna happen.     ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]

Data: 2014-05-28 19:20:16
Autor: Pszemol
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:1e4qgw5yyeuq7$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

Ty pewnie wolisz blondynki:
https://www.youtube.com/watch?v=pNS9NuLD8-M

;-)

Data: 2014-06-03 21:23:14
Autor: Przemysaw Ryk
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wy kszt aconych, zamonych mczyzn...
Dnia Wed, 28 May 2014 19:20:16 -0500, Pszemol napisa(a):

[...]

Pszemol - nie chwytasz. Ja lubi i blondynki, i brunetki, i rude. Ale nie
bd one grzeba w moim piecyku. :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Feminizm istnieje tylko po to, eby brzydkie kobiety zjednoczy we       ]

Data: 2014-06-03 20:31:29
Autor: Pszemol
"Przemysaw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:83dvcw3axdgy.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

Przemku - ja Ci zrozumiaem, ale prbowaem si z Tob pomia...
Gdzie Twoje poczucie haha si zgubio? ;-)

Data: 2014-06-08 21:24:42
Autor: Przemysaw Ryk
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wy kszt aconych, zamonych mczyzn...
Dnia Tue, 3 Jun 2014 20:31:29 -0500, Pszemol napisa(a):

[...]

Smiley'a Ci wycio, czy niewyspany bye, jak to pisae? :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Zabawne jak mao wana jest Twoja praca gdy prosisz o podwyk, a jak    ]

Data: 2014-06-03 23:51:07
Autor: mr misio
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wy kszt aconych, zamonych mczyzn...
Uytkownik Przemysaw Ryk napisa:

To jak sie bedziecie zabawiac? ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-06-08 21:24:42
Autor: Przemysaw Ryk
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wy kszt aconych, zamonych mczyzn...
Dnia Tue, 03 Jun 2014 23:51:07 +0200, mr misio napisa(a):

Pszemol - nie chwytasz. Ja lubi i blondynki, i brunetki, i rude. Ale nie
bd one grzeba w moim piecyku. :D

To jak sie bedziecie zabawiac? ;)

Tak, jak by to bya ostatnia zabawa w naszym yciu. ;D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie ma ukadw midzy lwami, a ludmi,                                   ]

Data: 2014-06-09 18:00:37
Autor: mr misio
[...]

Skakanie na spadochronie bez spadochronu i takie tam? :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-06-11 03:53:28
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Mon, 09 Jun 2014 18:00:37 +0200, mr misio napisał(a):

Użytkownik Przemysław Ryk napisał:
Dnia Tue, 03 Jun 2014 23:51:07 +0200, mr misio napisał(a):

Pszemol - nie chwytasz. Ja lubię i blondynki, i brunetki, i rude. Ale nie
będą one grzebać w moim piecyku. :D

To jak sie bedziecie zabawiac? ;)

Tak, jak by to była ostatnia zabawa w naszym życiu. ;D

Skakanie na spadochronie bez spadochronu i takie tam? :D

Może nie aż tak daleko idące kwestie. :D Znaczy się tak - ktokolwiek
grzebiący np. w BIOS mojego blaszaka zanim to zrobi, powinien wyobrazić
sobie skok z samolotu bez spadochronu. I to będzie o wiele łagodniejsza
opcja od tej, w której ja delikwetna dopadam w swoje łapki. :D

[ Hańba Ci, albowiem ledwo się gibiesz!        (Król Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2014-06-11 08:38:55
Autor: mr misio
[...]

Ale dopadając delikwentke w łapki, to ja bymjednak wykorzystal inne opcje uciech - nawet jakby mi miala pogrzebac w biosiku czy gdziestam ;)

No chyba, ze Conchita - to wtedy fakt, niech leci bez spadochronu. ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-06-12 01:27:15
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Wed, 11 Jun 2014 08:38:55 +0200, mr misio napisał(a):

[...]

Mr. Misio. Nie. Nie będzie grzebania w BIOSie. Jeszcze mi wgra nieodpowiedni
kod i będzie problem. Trzeba się przed takimi atrakcjami zabezpieczać. :D

[ 5 Mouris… 5! A teraz japa!                   (Król Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2014-05-07 10:32:20
Autor: mr misio
Użytkownik RadoslawF napisał:

Używanie komputera nie jest męską dziedziną, dłubanie w nich
już owszem.

Stereotyp. Teraz nawet faceci nie grzebią. Kupuja laptop, tablet, smartfon i nie ma jak pogrzebac ;)

Ciekawostka - bylem w gazeciarni, patrze, nowy CDA (taka gazeta dla graczy) ogladam co tam, a w miedzyczasie 3 kobitki w roznym wieku sciagaja CDA z polki i biegna do kasy....

Czyli z moich skromnych obserwacji: 75% nakladu kupuja kobiety ;D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-07 10:39:43
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-05-07 10:32, Użytkownik mr misio napisał:
[...]

Stereotyp. Że wszyscy teraz laptop lub tablet.

[...]

Skoro nie ma gołych bab to dlaczego miały by nie kupować ?

Pozdrawiam

Data: 2014-05-07 20:38:23
Autor: mr misio
[...]

Smartfon!

[...]

Golych chlopow tez nie ma ;) Wiec po co kupuja? ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-07 23:15:18
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-05-07 20:38, Użytkownik mr misio napisał:

[...]

Chcesz telefonem zastąpić komputer czy tylko mnie rozśmieszyć ?

[...]

A to już byś się musiał Przemasa spytać, to jego teoria że
jak jakieś gołe są to gazeta dedykowana płci przeciwnej.

Chociaż w ostatnich postach jakby się jednak dystansował
od tej swojej teorii.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-05-07 23:17:58
Autor: mr misio
CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, zamożnych mężczyzn...
Użytkownik RadoslawF napisał:

Chcesz telefonem zastąpić komputer czy tylko mnie rozśmieszyć ?

Nie wiezysz, ze smartfony przejma kontrole nad swiatem i zastapia wszystko? :D

Moze ewoluuje? ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-07 23:28:50
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-05-07 23:17, Użytkownik mr misio napisał:

Chcesz telefonem zastąpić komputer czy tylko mnie rozśmieszyć ?

Nie wiezysz, ze smartfony przejma kontrole nad swiatem i zastapia
wszystko? :D

Nie.
Miały laptopy zastąpić stacjonarne, nie zastąpiły do końca
jak obiecywano, miały tablety zastąpić "tę resztę" stacjonarnych
nie zastępują i nie mają szans tego zrobić.
Poza bardzo nikłym procentem mocnych komórek cała reszta
ma za słabe procesory, za mało pamięci, niewłaściwy procesor,
gówniany i mały ekran oraz brak klawiatury i myszy.
A możliwościami nie dorastają do pięt mojemu staremu (Pentium
D 3.GHz) komputerowi z którego zrobiłem sobie darmowego
NASa.

[...]

Uwierzę jak przestanie być fanatykiem ogryzka i jego wszystkich
produktów.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-08 01:24:43
Autor: mr misio
[...]

Ja też nie :)

Miały laptopy zastąpić stacjonarne, nie zastąpiły do końca
jak obiecywano, miały tablety zastąpić "tę resztę" stacjonarnych
nie zastępują i nie mają szans tego zrobić.

Ale za to nastąpił boom na fizyczne klawiatury do tabletów :D

Poza bardzo nikłym procentem mocnych komórek cała reszta
ma za słabe procesory, za mało pamięci, niewłaściwy procesor,
gówniany i mały ekran oraz brak klawiatury i myszy.

Mysz i klawiature zastąpi machanie rencyma ;)))))

Lub naklejki NFC

http://www.dobreprogramy.pl/DIMPLE-naklejka-NFC-z-przyciskami-ktorych-brakuje-smartfonom,News,54169.html

A możliwościami nie dorastają do pięt mojemu staremu (Pentium
D 3.GHz) komputerowi z którego zrobiłem sobie darmowego
NASa.

Po co komu nas jak teraz wszystko oddaje sie korporacjom w chmury? ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-08 10:02:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-05-08 01:24, Użytkownik mr misio napisał:

[...]

Jedni kupują bo są w zestawie inni bo traktują je jako komplet,
w niektórych modelach jest tam dodatkowa bateria.
Była moda na netbooki i jakby przeminęła, na tablety też
przeminie. A tablety zostają jako bardzo specjalizowane
urządzenie. W moim przypadku doczytania PDFów.

[...]

Nie zastąpiła klawiatura wyświetlana to machanie rękami tym
bardziej nie zastąpi.

Lub naklejki NFC

http://www.dobreprogramy.pl/DIMPLE-naklejka-NFC-z-przyciskami-ktorych-brakuje-smartfonom,News,54169.html

Tym można dołożyć kilka klawiszy a nie całą klawiaturę.

[...]

Mądrzy ludzie swoje dane trzymają u siebie, po pierwsze są tam
bezpieczniejsza, po drugie łatwiej i szybciej dostępne a po
trzecie darmowe chmury oferują gówniane pojemności.
Więc skoro mam jednak płacić to wydma pieniądze na coś co
w pełni kontroluje.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-08 14:25:10
Autor: mr misio
[...]

Jestes bezlitosnie rzeczowy :)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-07 07:54:38
Autor: Maciek
W dniu 2014-05-06 21:39, Pszemol pisze:
Radku, przecież nie o to chodzi czy jedna dziewczyna kupiła...
Chodzi o opis serwowany przez wydawcę, niejako sugerujący że tam są jakieś
gołe baby czy inne rzeczy typowo dla mężczyzn.
Dlaczego uważasz, że gołe baby są typowo dla mężczyzn??? To jest
seksizm! :->

Maciek

Data: 2014-05-06 21:55:38
Autor: maX
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
Takie sformuowanie grupy docelowej nie wyklucza rwnie interpretacji - "CHIP to magazyn dla modych, aktywnych homoseksualistw".

Data: 2014-05-07 14:57:05
Autor: Maciek
CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...
Dnia Tue, 6 May 2014 21:55:38 +0200, maX napisa(a):

CHIP to magazyn dla modych, aktywnych homoseksualistw"

Wlasnie zdyskryminowales pasywnych homoseksualistow, Bruksela da ci za to
po... pupie ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

CHIP to magazyn dla modych, aktywnych, wyksztaconych, zamonych mczyzn...