CHIRON - tutaj jest link do calego filmu ZNIESLAWIENIE

Data: 2012-07-18 14:33:45
Autor: Observatore
CHIRON - tutaj jest link do calego filmu ZNIESLAWIENIE
...czyli praeda o antysemityzmie.

Trzeba obejrzec CALY film (8 ODCINKOW), a nie wyselekcjonowana jego czesc, aby
zrozumiec o co chodzi. Film nakrecil Zyd z Izraela, ktory nigdy nie spotkal
sie z antysemityzmem.

http://www.youtube.com/watch?v=Aln1nJ4yHkA&feature=results_main&playnext=1&list=PL033AB9194B67F477

Ps. po obejrzeniu filmu odpowiedzcie sobie na pytanie: KTO ten antysemityzm
szerzy np. na tej grupie ?

Potraficie myslec LOGICZNIE??

Data: 2012-07-18 14:48:46
Autor: Observatore
Mala podpowiedz w celu wyciagniecia wlasciwych wnioskow
..z tego filmu:

Kim jest wystepujacy w filmie Abraham Foxman?

*Abraham H. Foxman (born May 1, 1940) is a Soviet-born American activist. He is the National Director of the Anti-Defamation League.*

http://en.wikipedia.org/wiki/Abraham_Foxman

Podkreslam : SOVIET_ BORN...dalej myslcie sami, ale LOGICZNIE z uwzglednieniem faktow z historii Polski !

Data: 2012-07-18 15:03:53
Autor: Observatore
Jesli uda wam sie obejrzec WSZYSTKIE odcinki filmu ZNIESLAWIENIE

...to obejrzyjcie uwaznie ten film, ktory mowi o roli sowieckiej agentury na
zachodzie (szczegolnie w USA) w zainstalowaniu komunizmu w Polsce.

Dzieci tych agentow sowieckich sa obecnie funkcyjnymi agentami wpywu
zatrudnionymi w prosowieckiej Gazecie W. ktora zostala zalozona w  wyniku tzw.
porozumien okraglostolowych Jaruzelskiego z polskimi sowieciarzami i grupa
Adasia M.

Adas. M. 2 lipca br. w ruskiej TV oswidczyl, ze jest rusofilem, a polska
opozycja to oszolomy.

Jak dziala, jak antagonizuje i szczuje Polakow na siebie Gazeta W. to chyba
wiecie??

Data: 2012-07-18 15:05:31
Autor: Observatore
Link do filmu: NEW POLAND

http://www.youtube.com/watch?v=c6L9RH1iWRQ

Data: 2012-07-18 17:12:42
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 18 Jul 2012 15:03:53 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Ty chłopie to masz coś z głową. Wpisz na googlach: krzyż, mohery, PiS,
Kaczyński Jarosław, a dowiesz się kto sieje nienawiść.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-18 17:03:55
Autor: Przemysław M.
Mala podpowiedz w celu wyciagniecia wlasciwych wnioskow
Dnia Wed, 18 Jul 2012 14:48:46 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

[...]

A kogo to obchodzi? Ty teý jesteú sowiecki.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-07-18 17:08:13
Autor: Klin
W dniu 2012-07-18 16:33,  Observatore pisze:

Ps. po obejrzeniu filmu odpowiedzcie sobie na pytanie: KTO ten antysemityzm
szerzy np. na tej grupie ?

Potraficie myslec LOGICZNIE??

   Mnie obchodzi kto szerzy antypolonizm i czyim interesie to robi.
   Jak widać inne mamy priorytety.

Data: 2012-07-18 15:21:48
Autor: Observatore
CHIRON - tutaj jest link do calego filmu ZNIESLAWIENIE
Klin <klin\@wp.pl,

   Mnie obchodzi kto szerzy antypolonizm i czyim interesie to robi.
   Jak widać inne mamy priorytety.

odpowiedzcie sobie na pytanie, dlaczego antypolonizmu jakos nie bylo kiedy Polska byla pod okupacja sowiecka, ruski trollu?

Jak znowu wejdzie pod opieke Wolodii Putina, to antsemityzm pewnie tez zniknie..

Data: 2012-07-18 15:22:45
Autor: Observatore
ANTYPOLONIZM - pewnie zniknie ROWNIEZ !!~

Data: 2012-07-18 18:20:55
Autor: Klin
W dniu 2012-07-18 17:21,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

   Jak Wołodia wymusi zapłacenie przez nas 65mld dolarów i ustanowi swoich
   namiestników w rodzaju Minca, Bermana, Brystygierowej to na pewno.

Data: 2012-07-18 16:57:42
Autor: Observatore
napisał(a):

> [...]
   Jak Wołodia wymusi zapłacenie przez nas 65mld dolarów i ustanowi swoich
   namiestników w rodzaju Minca, Bermana, Brystygierowej to na pewno.

Polska nie ma tych pieniedzy. Z fimu *Znieslawienie* wynika jednoznacznie, ze Foxman to zachlanny , podly kutas ktory na tragedii swojego narodu robi potezna kase i buduje swoja kariere polityczna. Antysemityzmem terroryzuje inne narodowosci. Kto to robi w Polsce teraz, od tzw. transformacji ustrojowej?

Foxman, podobnie jak michnikowszczyzna nie liczy sie z konsekwencjami, o ktorych wie nawet babcia autora filmu - Znieslawienie.

Wsrod Polakow, Niemcow czy Rosjan takich nie ma?

Sa. Tacy przeciez nadal rzadza Polska.

Data: 2012-07-18 17:19:35
Autor: Observatore
Foxman popiera lewactwo ( slodzone prze komuchow)

O zwiazkach Foxmana z lewactwem (ktorego ojcami sa komuchy), moze swiadczyc jego poparcie dla ruchow homoseksualnych na zachodzie.

Warto przypomniec w tym miejscu, co powiedzial na temat ruchow lewackich na zachodzie i propagatorow ruchow gejowskich - byly oficer KGB - Jurij Biezmienow.

Celem tych ruchow lewackich, jest rozwalenie przez demoralizacje cywilizacji zachodniej...Podobnie jest z narkotykami. Pialem o tym, KTO i w jakich srodowiskach zaczal popularyzowac narkotyki.

Teraz sowieci wpadli we wlasne sidla, bo nie sa w stanie zahamowac szerzacej sie w Ruskiej Federacji - narkomanii.

Ich sluzby otworzyly worek z demonami:)

--

CHIRON - tutaj jest link do calego filmu ZNIESLAWIENIE