CHKDSk szaaleje

Data: 2009-06-23 14:15:01
Autor: Arkadiusz Stopa
CHKDSk szaaleje
Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h1q226$6ud$1@inews.gazeta.pl...
Postawiłem system na SATA (320GB), a ATA dysk poszedł na "kolejne litery".
Przez jakiś czas było dobrze (tak z pól roku). Teraz sprawdza nawet przy
prawidłowym wylogowaniu
za każdym razem ten SATA dysk i tę część systemową i pozostałe partycje
SATA.
Zmieniałem taśmę i gniazdo - bez efektów.

Sys xp prof
płyta Intel D845PEBT2
zasilacz racaej dobry Chiftec450W

CHkdisk rzuca takimi informacjami (min.)
Usuwanie uszkodzonego rekordu atrybutów (128,"") z segmentu rekordów pliku
Chkdisk sprawdza indeksy
usuwanie błedu w indeksie
- sortowanie indeksu $0 w pliku
- wstawianie wpisu indeksowego do indeksu $0 pliku
- oszyskiwanie oddzielone od pliku
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Miałem kiedyś identyczny przypadek na maku. Początkowo raz
na tydzień, potem częściej aż w końcu po każdym restarcie
włączał się program diagnostyczny i coś tam sobie naprawiał.
Aż pewnego pięknego dnia stwierdził, że tego dysku tu nie ma
i już nigdy więcej go nie podłączył.
Proponuję zacząć od zrobienia kopii ważnych plików a potem
możesz się rozglądać za nowym dyskiem.

--

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

CHKDSk szaaleje