CHLOPOKI I BABY !

Data: 2010-07-08 13:48:12
Autor: BACA NOWOCZESNY
CHLOPOKI I BABY !
RUJCIE SIE - COS MI TU WIDAC

Data: 2010-07-08 15:01:11
Autor: Polok_Prawdziwy
CHLOPOKI I BABY !
RUJCIE SIE - COS MI TU WIDAC

Podobo misiem, zem niesom tukej jest, ino cemu siem "bacom nowocesnym" nazywos,
jak jo nim jezem, chemm...!?

Nocheba ześ tes nowocesnymi poglondami skażony zostoł, toci wybocem i wedwujkem
nowoceśnie wystempować mozemy...

Dołem sem kolcyka łokrutnego wnocha założyć i strasnom nowocesnościom emanujem,
aty, wcym nowocesny jeześ...?

Data: 2010-07-08 16:01:28
Autor: HaMMeR
CHLOPOKI I BABY !
On 2010-07-08 15:01, Polok_Prawdziwy wrote:
RUJCIE SIE - COS MI TU WIDAC

[...]

No i jeszcze sobie taki ladny, plastikowy i zolty kolczyk
w ucho i bedzie z ciebie moze jakis pozytek, cepeliozo siermiezna
'nowocesna':)
Uniescie obaj sukienki wysoko i sprobujcie sie 'zintegrowac', bo to
podobno najszybsza droga do osiagniecia 'nowoczesnosci'..:)

CHLOPOKI I BABY !