CHOPAIBABY...!!! 1-MAJA JEST TEROSKI śWINTEM KOśCIELNYM...!!!

Data: 2010-05-01 20:49:06
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPAIBABY...!!! 1-MAJA JEST TEROSKI śWINTEM KOśCIELNYM...!!!

widzem, ze niewture tego nieświadome som, ze PASIBZUCHY i DARMOZJADE nowet to robotnice świnto ludziom łodebrać chcom...

http://fakty.interia.pl/religia/news/koscielne-swieto-1-maja,1472956,5930

Niewazne, ze robotnice, niewazne, ze komunistycne - jesce to PLEBSOWI łodebrać, byle ino napaść te TŁUSTE DUPSAKA...!!!

Ito łod ponad 1000-ca lot - co mocie, to DOWEJCIE...!!!

Awy GUPIELOKI leziecie dotych FRATRUW i karmicie tych PASOZYTUW...

Data: 2010-05-03 00:58:59
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 01 May 2010 20:49:06 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

[...]

"1 maja - dzień św. Józefa patrona robotników - jest jednym z najnowszych
świąt w Kościele katolickim. Zostało ustanowione w 1955 roku przez papieża
Piusa XII. Papież nadał w ten sposób religijne znaczenie obchodzonemu
corocznie od 1890 roku świeckiemu Świętu Pracy."

No wies, jak zem chodziła do średni skoły (1974-78), to w Boze Ciało nos,
ucniów, kuomunistycne władze goniały na społecne cyny, zebyśwa na mse do
koscioła nie sły. Jakoś równowaga w tym wszyćkim musi przecies być! Cyli
jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie: my im zabroli pierwsego maja, a łuni nom Boze
Ciało.
:-/

Data: 2010-05-03 04:42:07
Autor: MH
[...]

=====================

Hah !! , Ekselko , cosik Ci pedzieć kcem..  Pierwsapierwsość , to tyz zek w tyk
somych lotach kuśredniej skoły ucenscoł ...  Pikne casy to były !!!  Wozili nos
ku Pere.. , Pegre... , Pegeerom na wykopywonie kartofluf...  Zawiele zek tyk
kartofluf nie wykopoł , ino wufcas zek coponiektórym kolezankom s klasy kartofla
zasadził...  Jeze łosiemnastego roku zycia niemioły , abo i siedemnactego , abo
i jeze mnij !! JO TYZ !!  Znacysiem , ptero... , pedro .. ,
pedofilem zek był !!!  A co siem tycy pirwsego dnia majowego , tozek po
pochodzie uwiódł kolezankem s klasy dolasu , i w imiem Pona zek jom ukłół ...
Dodziś to pamiemto !!! A fratry kcom zabroć świnty Maja , coby podobne
bezeceństwa synić.. MAŁO IM ?!  Dyć w Maju komuniem bemdom , komunistki
łośmioletnie bemdom łodrychtowane we wsyćko biołe : kiecki , śpilecki , śtringi
, puńcoski i takie tam ...  A fratrom straśliwie to siem widzi !!!
Łotwy konsek , potym siem wyspowiado u inksego kumpla-fratra , i GITARA !!!

MH   --

Data: 2010-05-03 18:47:22
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 03 May 2010 04:42:07 +0200, MH napisał(a):

[...]

Chybaześ sie wtedy za duzo tych wykopanych i ukradzionych zimioków objod i
ci sie to wszysko przysniło - trza było łupiecone jeś, a nie jesce surowe,
ledwo okopcone.

Data: 2010-05-03 18:53:56
Autor: MH
> [...]

ci sie to wszysko przysniło - trza było łupiecone jeś, a nie jesce surowe,

=========

Śni mi siem to syćko do dziś !!  Kartofle s pegeeru kradzione niebyły !!  Dyć to
syćko nase społecne kartofle!!  A jakisik smakowały !!!  Nojlepse były prosto s
patelni.. Znacysiem s Hanuśkowej patelni ...

MH

--

CHOPAIBABY...!!! 1-MAJA JEST TEROSKI śWINTEM KOśCIELNYM...!!!