CHOPY I BABY - CICHO....!!!! - KURBUPEL GODO...!!!

Data: 2011-03-16 16:54:01
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPY I BABY - CICHO....!!!! - KURBUPEL GODO...!!!
"Robimy dla Polski dużo, bardzo dużo... aż trudno wymienić." (17.03.2007)

"To jest jedna z esbeckich opinii z początku lat 90., że niby jestem ponurakiem.
[...] Śmieję się tak często, że nie pamiętam, co mnie ostatnio ubawiło. Jak na
polityka to chyba jestem nawet zbyt wesoły" - w wywiadzie dla "Gazety Polskiej"

"Mamy spadającą ludność" – w exposé (19.07.2006)

"Błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi. A my robimy dużo i chcemy
robić dużo" - podczas wiecu poparcia dla rządu. (09.10.2006)

"My na taki pernamentny kryzys sobie pozwolić nie możemy" – o sytuacji w służbie
zdrowia, na konferencji prasowej po posiedzeniu rządu (06.02.2007)

"W normalnym, demokratycznym kraju byłby to super-skandal i żaden polityk, bez
zagrożenia kompletną kompromitacją nie mógłby mówić tego, co mówi dziś opozycja
i żaden dziennikarz bez zagrożenia kompromitacją i wyeliminowaniem, nie mógłby
mówić tego co dziś w Polsce mówią dziennikarze. To wszystko jest straszliwie
smutne." (20.02.2007)

"W sądach obowiązuje jeszcze zasada, że każda wątpliwość na rzecz oskarżonego,
nawet jeżeli w świetle zdrowego rozsądku jest oczywiste, że ktoś się dopuścił
jakiegoś czynu." (01.08.2007)

"To jest męczące, ale jestem gotów się poświęcić" - w odpowiedzi na pytanie, czy
ponownie zostanie premierem, gdy PiS wygra wybory. (10.09.2007)

"Jeśli wybory wygra opozycja, to będzie nowy 13 grudnia 1981"

"Nie ma sprawnego, dobrego państwa bez sprawnie funkcjonującej i dostatecznie,
jak na potrzeby państwa, silnej policji. [...]

"Powołaliśmy CBA i naprawdę CBA ma ogromne sukcesy, jest dlatego nienawidzone,
że ma sukcesy, że niektórzy, którzy się do tej pory czuli bezkarnie, zaczęli się
bać. I powinni się bać, bo złodzieje powinni się bać." (07.10.2007)

"Ja sądze, że Polacy zostali wprowadzeni w błąd, ja pozwolę sobie to tak
określić" - po ogłoszeniu wyniku wyborów, komentując wybór Polski liberalnej
(21.10.2007)

"Komitet polityczny PiS zdecydował, że Prawo i Sprawiedliwość pozostanie w
następnej kadencji Sejmu w opozycji" (26.10.2007)
- porażająca decyzja ekspremiera, zastanawiam się, jakie były inne możliwości do
wyboru?

"Pan Bóg czasem pisze prosto po liniach krzywych."

"Nie ma czym bić w mur, to bijmy głową. Więc trzeba bić w mur. Może go
rozbijemy" - na konferencji "Polska inteligencja a życie publiczne po wyborach
2007" (01.03.2008)

"Młodzież używa takiego słowa, którego do niedawna nie rozumiałem, nie
wiedziałem, co to jest: obciach. Ale teraz już wiem. Otóż poprzez działania w
internecie, działanie niektórych telewizji, niektórych gazet, stworzono takie
wrażenie, że PiS to obciach. Musimy to zmienić."

"Na to wszystko są dowody, tyle, że w obecnej sytuacji politycznej z tych
dowodów nie można skorzystać" - podczas wykładu otwartego w Wyższej Szkole
Handlowej w Radomiu (15.02.2010)

"A takie aquaparki. Wiecie w ogóle co to jest? Pytam, bo ja do niedawna nie
wiedziałem co to jest" - podczas wykładu na temat współdziałania samorządu i
państwa na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. (23.02.2010)

PS - jego wypedzi w łoryginale....

--

CHOPY I BABY - CICHO....!!!! - KURBUPEL GODO...!!!