CHOPY..!!! - POTSEBUJEM PORADY...!!!

Data: 2010-08-03 11:08:17
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPY..!!! - POTSEBUJEM PORADY...!!!

- pojecha³ymy z Marynom na pikne wywcasy...

Lezymy sem nad tym mozem, wygzewomy, ³opolomy, a wiecorem ³okrutne balangi
wyprawiomy...

Ale ³ostatnio Maryna mi zaniemog³a - godo mi dzisioj, ze kroce ³okrutnie
wyekspo³atowane mo i wincyj siem niedo, bo nasucho jom scypie...

Niewicie psypadkiem jakimi ³olejkami smarowaæ kukaracem mom...?

Cyjak sem ³od lokalnego FRATRA ³olejuw namascajoncych pokombinujem i kukaracem
nimi wymascem, to nieza¶winte molestowanie to bedzie...?

--

CHOPY..!!! - POTSEBUJEM PORADY...!!!