CHOPYIBABY...!!! - 20-śCIA LOT MINEŁO...

Data: 2010-02-22 08:20:31
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - 20-śCIA LOT MINEŁO...

łodkond KAPITULIZM i DEMOKRACJEM w Polcce wprowadzono...

Łod rocku 1990 do 2010....

A josem teroski poruwnujem, co zdonzyło siem zrobić wtym "miernym" SUCJALIźMIE
wciongu pirsych 20-u lot....

Łod rocku 1945 do 1965... Jaksiem ludziskom wuwcas zyło...?
Jakom psysłość psedsobom uwcesne dziecioki miały...?
Jakie zabezpiecenia sucjalne wuwcas były...?
Jakom psysłość NARUD POLCKI psed sobom mioł...?

Icowy nato...!?

Data: 2010-02-22 08:38:51
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-22 08:20, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Jednym słowem, - wtedy Polska rozkwitała a teraz więdnie.

Data: 2010-02-22 09:10:36
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> Jakom psysłość NARUD POLCKI psed sobom mioł...?
>
> Icowy nato...!?

Jednym słowem, - wtedy Polska rozkwitała a teraz więdnie.

I cheba to mozebyć JEDYNYM MIERNIKIEM PORUWNAWCYM sucjalizmu i kapitulizmu...!

Boto, ze niewturym łobecnie lepiej idzie (porem % społeceńctwa!) i wincyj niz
inkse dutkuw majom, totak, jak wuwcas INO NIEWTURYM gozej było (tes porem %
społeceńctwa) ...!

Ato itak ino z ich punktu widzynio, znacysiem SUBIEKTYWNIE to łodcuwały, bo nimo
to zodnego poruwnanio ztymi, wturym dzisioj "źle jest"...

A zecywistość jest tako, jako jest - w pirsych 20-latach sucjalizmu siem
BUDOWAŁO, a pirse 20-lot kapitulizmu, to ŁOBUMIERANIE NARODU I KRAJU...!

Data: 2010-02-22 18:33:00
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-22 09:10, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Ale wytłumacz to nawiedzonym świeżo upieczonym kapitalistom. Dla nich miernikiem bogactwa kraju są nowe kafelki w łazience i nowy samochód w swoim  garażu. Oni nie chca widzieć ponad trzymilionowej emigracji zarobkowej młodych Polaków, żebraków i emerytów zmuszonych do grzebania w śmietnikach.

Data: 2010-02-23 05:14:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

Tamte pierwsze lata socjalizmu, były latami po wojnie, kiedy to kraj
odbudowywano ze zniszczeń. Siłą rzeczy nawet ślepy musiał w takich
warunkach zauważyć rozwój. Problem w tym, że te dwadzieścia lat, to było
wszystko na co było stać socjalizm. Później, gdy świat kapitalistyczny
technologicznie stale szedł do przodu, my ciągle tkwiliśmy w latach
sześćdziesiątych rozbudowując biurokrację, tworząc nomenklatury itd...

Dlatego dzisiaj nie mamy ani fabryk, ani ludzi, którzy mogliby i chcieliby
je budować. Mamy za to takich, którzy nadal wolą inwestować w biurokrację
zamiast w technologie. Czego dowodem są setki szkół wyższych kształcących
urzędników i upadek uczelni kształcących w kierunkach inżynierskich.
Kto ma budować fabryki i tworzyć miejsca pracy? Urzędnicy - magistrowie po
WSIiZ-ach?
--
Pit

Data: 2010-02-23 08:24:23
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

urzędników i upadek uczelni kształcących w kierunkach inżynierskich.
Kto ma budować fabryki i tworzyć miejsca pracy? Urzędnicy - magistrowie po

Ty Pit...,
- psestoń gupoty PITOLIć...!!!

"Lata powojnie", "łodbudowa"...
- a coto "łodbudowywać" miały - psedwojenne zyrdki, furki abo drewniane chałupki
i gnojniki...!?

Aco ztej psedwojennej II RP dołodbudowy było...?
- moze psemysł ciencki...?, moze psemysł psetwurcy...?, moze psemysł wydobywcy,
chemicny, abo jesce inksy samochudowy...?

A jeśli na myśli mos te porem kamienic w miastach, to te łodbudowano...

Syćkie inkse zecy WYBUDOWANO w sucjaliźmie...!!!

Nieliconc, tych, wture łod Miemcuw, wramach łodskodowanio my dostały...

Polcka psedwojenno to kupa rozpasanych "chrabiuw", WIECNIE NIENAZARTEGO KLERU i
resty niepisatych i niecytatych WYROBNIKUW-NIEWOLNIKUW ty PITOLIńCKI CIMNIOKU...!!!

Wdodatku KUPA GNOJU, SMRODU i DŁUGUW - tako to była II RP...!!!

Data: 2010-02-23 17:43:50
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-23 06:14, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Czyli co chcesz przez to powiedzieć? Mamy kraj źle zarządzany? I kto jest winny temu że z dnia na dzień staliśmy się krajem drugiej, a może nawet i trzeciej kategorii?

Data: 2010-02-23 19:37:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Jadrys wrote:
[...]

Przecież wiadomo kto.
I nie jest to wina ani kapitalizmu, ani kapitalistów.
--
Pit

Data: 2010-02-26 17:28:31
Autor: Jadrys

Jadrys wrote:
[...]

Myślę jednak że to sprawka zagranicznego kapitału.

Data: 2010-02-24 10:20:23
Autor: cirrus
Jadrys wrote:
[...]

A kiedy byliśmy krajem pierwszej kategorii?

--
stevep

Data: 2010-02-26 17:26:58
Autor: Jadrys

Jadrys wrote:

[...]

Choćby wtedy gdy "Górnik Zabrze" grał w finale PZP.  Gdy Polacy budowali swój kraj a nie napełniali kiszeni swoją pracą kieszeni zagranicznego kapitalisty. itd. itp.

Data: 2010-02-27 03:46:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

No tak, bo wtedy to było niemożliwe - kapitalizm nam był obcy.
Za to napełnialiśmy kieszenie zagranicznych komunistów.
--
Pit

Data: 2010-03-07 20:32:04
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-27 04:46, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Jednak mieliśmy swój własny majątek narodowy, rozbudowywaliśmy Polskę, mieliśmy jakieś cele względem ojczyzny.

Data: 2010-02-27 09:33:49
Autor: cirrus
Jadrys wrote:
[...]

A co do tego ma Górnik Zabrze? Napełniali za to kieszenie partyjnych kacyków, a nawet ich konta w Szwajcarii.

--
stevep

Data: 2010-03-07 20:34:52
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-27 09:33, cirrus pisze:

[...]

A to że występował w finale, że grał dla nas polaków. Że ci piłkarze których wyszkoliliśmy za nasze pieniądze grali dla nas.

Data: 2010-03-08 05:31:12
Autor: zbig
On 7 Mar, 20:34, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-27 09:33, cirrus pisze:
et ich konta w Szwajcarii.

A to e wyst powa w finale, e gra dla nas polak w. e ci pi karze
kt rych wyszkolili my za nasze pieni dze grali dla nas.

Ze sportem zawodowym wtedy nie mieliśmy  żadnych szans. Nie zmienią
tego faktu sukcesy piłki  dekady lat 70-tych. Mieliśmy wtedy szczęście
do wysypu talentów  Medal w 1982 to już schyłek i w zasadzie fuks. Na
tych mistrzostwach mieliśmy duże szczęście w losowaniu, geniusz Bońka
i tak naprawdę rozegraliśmy jeden dobry mecz  - z Belgią, bynajmniej
nie jakimś potentatem. Porównania tego z rokiem 1974 gdzie
pokonaliśmy, Włochy , Argentynę i Brazylię (!), które tak lubi marny
trener Piechniczek to obraza dla pamięci trenera Górskiego. Przypomnę
też "złotą erę" kolarstwa amatorskiego za czasów szurkowskiego, gdzie
wszystkich amatorów laliśmy jak chcieliśmy. I co? Na tour de Pologne
przyjechały wtedy  jakieś trzeciorzędne grupy zawodowe i nie dały nam
szans. na klasycznym wyścigu Paryż -Nicea polskie asy nie istniały.
Merckx, Zoetemelk, Poulidor wybili chłopakom skutecznie aspiracje do
przewodzenia w stawce. Tyle dygresji. Idąc tokiem twojego rozumowania
obecne sukcesy Kowalczyka, Małysza, Radwańskich, Kubota, Kubicy,
Jędrzejczak, Korzeniowskich, Majewskiego, Rogowskiej, Ziółkowskiego to
zasługa kapitalizmu. I tak jest w istocie. Za czasów socjalizmu
zdobyliśmy raptem cztery medale olimpijskie w sportach zimowych. W
ostatnich 8 latach 10. I to jeszcze nie koniec . Są widoki na więcej.
Przypominam sobie te plebiscyty na najlepszego sportowca z lat 80-tych
- żenada. Piloci latania precyzyjnego, motorowodniak Marszałek w
jakiejś podrzędnej klasie zawodów, szybownicy.Pamietam też
spadochroniarza (nie wszedł do dziesiątki). A gdzie pływacy, tenisiści
(Fibak to produkt jego ojca, wbrew systemowi), żeglarze, bokserzy,
kierowcy wyścigowi, koszykarze, narciarze, łyżwiarze? Piszę o
najbardziej popularnych i medialnych sportach. Gdyby nie kuriozalny
peerelowski skansen w PZPN, sądzę , że i w piłce moglibyśmy coś
pokazać. Talentów u nas nie brakuje. Wystarczy popatrzeć na pracę
związku siatkówki. To jest profesjonalizm a nie amatorszczyzna
wojskowych i górniczych klubów z PRL.

Data: 2010-03-08 10:09:42
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hn0v4n$8db$2news.onet.pl...
[...]

I cóż z tego, wtedy nie bylo Kowalczyk?

--
stevep

Data: 2010-03-08 13:23:54
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-08 10:09, cirrus pisze:
[...]

A to z tego że my  uczymy i szkolimy młodzież i w bardzo wielu przypadkach nic nie dostajemy w zamian. Sportowcy i ludzie nauki wyjeżdżają za granicę i z owoców naszej pracy korzystaja jacyś angole czy żabojady.

Data: 2010-02-22 16:41:14
Autor: raff
[...]

No faktycnie, trup sie wtedy scielil gesto.

To byly "casy" nie ?

R.

Data: 2010-02-22 16:55:44
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - 20-śCIA LOT MINEŁO...
No faktycnie, trup sie wtedy scielil gesto.

Jak niechciały siem pozondnie nazimem psyłoblekać, toi padały...

Ale winksość dostowała wuwcas lekuśkie i ciepluśkie kufajki i filcowe walonki,
toi zimem bezproblemowo psetsymać mogły...

Nieto co dzisioj - Ponosik jus ponad 250 łofiar zimy wtym roku jest...

Data: 2010-02-22 08:38:36
Autor: Hans Kloss
CHOPYIBABY...!!! - 20-śCIA LOT MINEŁO...
On 22 Lut, 16:55, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

Nieto co dzisioj - Ponosik jus ponad 250 ofiar zimy wtym roku jest...

Na pewno znacznie więcej. Dolicz choćby tych którzy zginęli w
wypadkach na oblodzonych lub źle odśnieżonych drogach.
J-23

CHOPYIBABY...!!! - 20-śCIA LOT MINEŁO...