CHOPYIBABY...!!!

Data: 2013-01-08 21:59:45
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!!
- to ino testowanie...

Załopatsyłem siem wnowe programowanie, wture łod Hachulskiej Genowefy dostołem...

Pedziała mi, ze lepse jezd...

Data: 2013-01-08 21:15:39
Autor: Marek Czaplicki
CHOPYIBABY...!!!
Polok_Prawdziwy pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 08 styczeń 2013 21:59:

- to ino testowanie...

Załopatsyłem siem wnowe programowanie, wture łod Hachulskiej Genowefy
dostołem...

Pedziała mi, ze lepse jezd...

No. Jak otworzyłem Twojego posta to mi się piwo otworzyło. Leszejsze jest. :)

Data: 2013-01-08 22:43:10
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!!
Am Tue, 08 Jan 2013 21:15:39 +0100 schrieb Marek Czaplicki:

[...]

Noto Genowefa racjem miała...

Niewim, cycito godołem, ale Hachulsko Genowefa łokrutnie uconom personom jezd i za wiskowego znachora i uconom uchodzi...

Kiedysik za psontackem w technicnej bibiljotece robiła i straśnie wiela uconych ksiong psekłodała, winc niesamowitom wiedzem ło syćkim mo...

Podobnie, jak nas Prezes Ucony, wtury łokrutne mondrości naśniodanie pozjodoł...

Data: 2013-01-08 23:59:35
Autor: Stachu Chebel
CHOPYIBABY...!!!
On 8 Sty, 21:08, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
- to ino testowanie...

Załopatsyłem siem wnowe programowanie, wture łod Hachulskiej Genowefy
dostołem...

Pedziała mi, ze lepse jezd...

U nos Hanka Pisdroniowa tys cosik beblała o pierońcko nowocesnym
progarowaniu..

CHOPYIBABY...!!!