CHOPYIBABY...!!! - A CEMU TUKEJ TAK CICHO...!?

Data: 2009-10-02 11:57:16
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - A CEMU TUKEJ TAK CICHO...!?

- cyzbyście pomaluśku mondrości nabirały...?

A moze, jak AWEMARYNA, robotem potraciłyście i koniec z comiesiencnom wasom
marnom jałmuznom...!?

Tobym siem i niedziwił, tes bym Jontka NAZBITOMMORDEM zroboty wywalił, jakby mi
łodranadowiecora tukej GUPOTY I PIERDOŁY prezemtowoł...!

Data: 2009-10-02 04:21:34
Autor: Marek
On 2 Paź, 11:57, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
[...]

Przygotwuja sie do jutrzejszego swieta :  Dnia Ponownego Zjednoczenia
Niemiec !!!

Data: 2009-10-02 09:45:39
Autor: Antenka
[...]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tak może być? Zaraz się głośniej zrobi :D

Antenka

Data: 2009-10-02 14:00:40
Autor: raff
[...]

A jak tam wasz Reisepass, Baco ?

R.

Data: 2009-10-02 05:14:08
Autor: Marek
On 2 Paź, 14:00, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> [...]

> Tobym siem i niedziwił, tes bym Jontka NAZBITOMMORDEM zroboty wywalił, jakby mi
> łodranadowiecora tukej GUPOTY I PIERDOŁY prezemtowoł...!

On ma lepszy PASS-port......
Co prawda nie moze go zbyt czesto uzywac, zeby go w Szwajcarii ni
zamkneli.
Na razie uzywa gwary goralskiej, zeby go nie skojarzyli .

Data: 2009-10-02 16:24:07
Autor: MH
> [...]
> - cyzbyście pomaluśku mondrości nabirały...?
> marnom jałmuznom...!?
> łodranadowiecora tukej GUPOTY I PIERDOŁY prezemtowoł...!

Straśliwom jako wy to prawicie "ynteligencjom" zabłyscałeś Raffałelo ...

MH

Data: 2009-10-02 19:59:04
Autor: raff
MH pisze:
[...]

A tak wlasciwie w czym rzecz ?

Nie znosze ludzi ktorzy wzieli szwabski paszport, tam nie sa traktowani nawet jako Niemcy, a tu przybiegaja odreagowac kompleksy.

Dlatego ze wielu ludzi by tego nie zrobilo, mam dla nich wiecej szacunku tutaj niz dla niego.

R.

Data: 2009-10-02 11:40:07
Autor: Antenka
On 2 Paź, 19:59, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
MH pisze:

> [...]

nawet jako Niemcy, a tu przybiegaja odreagowac kompleksy.

Dlatego ze wielu ludzi by tego nie zrobilo, mam dla nich wiecej szacunku

Takich ci tutaj dostatek, żeby nie wspomnieć o Vici :D

Antenka

Data: 2009-10-02 20:47:48
Autor: MH
MH pisze:

> [...]

Nie znosze ludzi ktorzy wzieli szwabski paszport, tam nie sa traktowani nawet jako Niemcy, a tu przybiegaja odreagowac kompleksy.

Poprwse Raffałelo , Baca nicego łodregałować niemusi..  Powtóre , nikogo to
niełobchodzi cóz ty znosis ...

Dlatego ze wielu ludzi by tego nie zrobilo, mam dla nich wiecej szacunku tutaj niz dla niego.

Piknie ześ to pedzioł..  Ino niewim cego by nie zrobiło ?? Jakosik wydawomisiem
, ze z wieligim sacunkim łodnosis siem kutym , co na icków robiom...

Piknie Ciem Zdrowim , Raffałelo !!

MH

Data: 2009-10-02 20:49:55
Autor: raff
[...]

A po jakiemu to bylo ? Po goralsku ?

To jeszcze potrenowac troche musisz.

R.

Data: 2009-10-02 20:53:11
Autor: raff
[...]

Ale tam jest kopany w dupe, bo Polak. Tu bedzie kopany w dupe, bo drugi Podolski hehehe.

A tu przybiega by sie czuc lepiej od innych Polakow. W dupe kopac takie cos, niech sie tu nie szwenda!

R.

Data: 2009-10-02 21:02:46
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - A CEMU TUKEJ TAK CICHO...!?

> niełobchodzi cóz ty znosis ... > Ale tam jest kopany w dupe, bo Polak. Tu bedzie kopany w dupe, bo drugi Podolski hehehe.

Jak nie wis , to gupot niebeblaj Raffałelo ... Ityle ..

MH

Data: 2009-10-02 23:33:51
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

> nikogo to niełobchodzi cóz ty znosis ...
> Ale tam jest kopany w dupe, bo Polak. Tu bedzie kopany w dupe, bo drugi
Podolski hehehe.

Jak nie wis , to gupot niebeblaj Raffałelo ... Ityle ..

Ostow tom Rafałelem - niech sem myśli cochce...

- joto lubiem cimniokuw wniepewności tsymać...

Niech mu siem "kopania" śniom...

Kopania, bogi, hunory i łojcyzna...

Pocekomy jesce porem lotek, az Rafałeli rozum troseckem psejaśnieje...

Narazie wydowo musiem, ze teroski to łon syćko zmini...

Chaaa...!!!! chaaaa....!!!! chaaa!!!
- ani łon, ani jego dziecioki, a nowet i wnuki...!!!

Aletam....
- pockejmy troseckem...

CHOPYIBABY...!!! - A CEMU TUKEJ TAK CICHO...!?