CHOPYIBABY...!!! A TEROSKI PISiki...

Data: 2011-05-21 23:53:58
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! A TEROSKI PISiki...
Data: 2011-05-22 00:16:33
Autor: Marek Czaplicki
CHOPYIBABY...!!! A TEROSKI PISiki...
Polok_Prawdziwy pisze w wiadomo?ci v4ola8-jqa.ln1@server.linuxfan.de na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 maj 2011 23:53:

- emtelegentne INACEJ...

http://deser.pl/deser/1,111858,9635693,Wpadka_forum_mlodych_Prawa_i_Sprawiedliwosci__konserwatyzm.html

Baco. Przecie? pogl?dy to rzecz nabyta. Naczeln? rzecz? w PiS jest instynkt s?uchania g?ównego szefa. :-D

Data: 2011-05-21 22:28:02
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

osci__konserwatyzm.html

Baco. Przecie? pogl?dy to rzecz nabyta. Naczeln? rzecz? w PiS jest instynkt s?uchania g?ównego szefa. :-D

nie podejrzewalem,ze ty masz poglady podobne do tego psychola:D

Data: 2011-05-22 00:32:10
Autor: Marek Czaplicki
CHOPYIBABY...!!! A TEROSKI PISiki...
 obserwator pisze w wiadomości ir9e9i$8hn$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 maj 2011 00:28:

> [...]

instynkt s?uchania g?ównego szefa. :-D

nie podejrzewalem,ze ty masz poglady podobne do tego psychola:D

Wg niektórych obserwujących scenę polityczną ja nie mam poglądów, a jestem tylko płatnym wpisywaczem postów. :-)

Data: 2011-05-21 22:53:48
Autor: obserwator
CHOPYIBABY...!!! A TEROSKI PISiki...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Wg niektórych obserwujących scenę polityczną ja nie mam poglądów, a jestem tylko płatnym wpisywaczem postów. :-)

jaka scene polityczna? to tylko grupa dyskusyjna. Znowu cos sobie wymyslasz.
Jakie masz poglady, to teraz widac jeszcze wyrazniej: ...dosrac liderowi opozycji nawet za cene kompromitacji.

Doopsko gotowys nadstawic, nawet psycholowi. A jakaz to krzywde ci Kaczynski zrobil,ze az tak go nienawidzisz? --

Data: 2011-05-22 01:30:01
Autor: Marek Czaplicki
CHOPYIBABY...!!! A TEROSKI PISiki...
 obserwator pisze w wiadomości ir9fps$c9n$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 22 maj 2011 00:53:

[...]

A w czymże ja "dosrywam liderowi". PiS to partia jak sama się czasami nazywa "wodzowska" i wobec powyższego największa cnotą w niej jest słuchanie "wodza". Czyż młodzieżówka PiS-u ma odstawać od tego, co starzy członkowie uznają za jedyny sens ich istnienia w PiS?

Data: 2011-05-21 16:33:31
Autor: Hans Kloss
On 22 Maj, 01:30, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

A w czymże ja "dosrywam liderowi". PiS to partia jak sama się czasami nazywa
"wodzowska"

Spróbuj wykazac że wodzowska jest w stopniu chocby odrobinę wiekszym
niz jej główny konkurent- peło.
J-23

Data: 2011-05-22 00:10:00
Autor: obserwator
[...]

caly czas dosrywasz liderowi opozycji, bo innych argumentow na obrone wodza PO, poza pieprzeniem jak baba w maglu nie masz. A twoj wodz Dunald sam oswiadczyl podczas przesluchania u Monisi, ze to tylko on decyduje o wszystkim w tej jego Platformie Oszustow.

*Mlodziezowka* PiS, nie siedzi calymi dniami na grupach onetu i GW, tak jak *mlodziezowka* PO,ktora jest oplacana przez Schetyne i innych wielbicieli Wielkiego Dunalda Peruwianskiego.

A *dyskusje* tej mlodziezowki PO, polegaja na pluciu i oczernianiu lidera opozycji,bo argumentow merytorycznych nie mieli, nie maja i miec nie beda, bo jak logicznie wytlumaczyc mozna to, co wyprawia Platforma Oszustow?

Data: 2011-05-22 00:36:26
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

> [...]

instynkt s?uchania g?ównego szefa. :-D

nie podejrzewalem,ze ty masz poglady podobne do tego psychola:D

PSYKRUTKIEGO namyśli mos...!?

- jaki ten Caplicki jezd, taki jezd, ale dotego POKRAKI chopa niepsyruwnuj...!!!

Data: 2011-05-21 22:58:01
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
PSYKRUTKIEGO namyśli mos...!?

- jaki ten Caplicki jezd, taki jezd, ale dotego POKRAKI chopa niepsyruwnuj...!!!

ty chlopie idz do seksuologa, jak masz problemy z seksem, albo do burdelu,
to ci cisnienie na mozg spadnie.

Data: 2011-05-22 13:25:24
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

[...]