CHOPYIBABY...!!! - A TO NOM PSYKRUTKI ŁOBIECOŁ...!!!

Data: 2010-06-17 14:53:59
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - A TO NOM PSYKRUTKI ŁOBIECOŁ...!!!

Można by zapytać prezesa picu jak odniósł by się do swoich dawnych wypowiedzi?

* Nie będę premierem, gdy mój brat będzie prezydentem;
* Nie będzie koalicji z Samoobroną;
* Cieszę się, że będę na pierwszej linii walki z Samoobroną;
* My w kolejnej kompromitacji i w otwieraniu Samoobronie drogi do władzy w
Polsce uczestniczyć nie będziemy;
* Nie poprzemy nikogo z wyrokiem sądu lub przeciwko komu toczą się sprawy
sądowe. To jest sprzeczne z ideałami PIS;
* V-ce minister sprawiedliwości (sędzia Kryże) nie ścigał i nie osadzał w
więzieniu działaczy opozycji w latach 70.;
* Wybudujemy trzy miliony mieszkań;
* Wprowadzimy szybko niższe podatki;
* Wycofamy wojsko polskie z Iraku;
* Prawie 200 km autostrad w 2006, to nasza zasługa;
* Tylko 6 km autostrad w 2007, to wina SLD;
* Marcinkiewicz, to premier na całą kadencję;
* Pomożemy Stoczni (UE chce zwrotu 4 mld euro);
* Zredukujemy administrację państwową;
* W rządzie nie będzie byłych członków PZPR Dla mnie, raz dane słowo, jest święte Ico teroski JAMDRYSIE nato łodpowis, nadal myślis zeten łosobnik ło INKSYM
WZROśCIE ło Polcce myśli...?...?

Data: 2010-06-17 15:52:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-17 14:53, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Ależ baco, ja nie mam Kaczyńskiego za kogoś prawdomównego, słownego i sprawiedliwego. Jest on  w moich oczach tylko mniejszym złem niż reprezentujący interesy kolesi z PO Komorowski.

A poza tym myślę że po tych tragediach jakie go spotkały, będzie mądrzejszy i nie zechce rządzić dla samego rządzenia, a będzie Prezydentem chcącym się zapisać złotymi literami w historii Polski. - Jego starokawalerski stan będzie tylko temu sprzyjał.

Data: 2010-06-17 16:36:24
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

A poza tym myślę że po tych tragediach jakie go spotkały, będzie mądrzejszy i nie zechce rządzić dla samego rządzenia, a będzie Prezydentem chcącym się zapisać złotymi literami w historii Polski. - Jego starokawalerski stan będzie tylko temu sprzyjał.

GUPOT niebeblej...!
- po takich tragedyjach (inieino!) w kazdym inksym (normalnym!) Kroju byłby
SPOLONY politycnie...!!!

Pozatym, jeśli wtosik 1.., 2..., 3..., 4..., 5..., 6..., n... razy NORUD
łocyganił, to CYGONEM dokońca zycio łostanie...!!!

I powim ci sceże, że jakby Jontek, abo inksy muj druh INO ROZ mie łocyganił,
tobym ani chwilki siem niezastanowioł...

Data: 2010-06-17 17:43:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-17 16:36, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Tak oczywiście, masz zupełną rację, ja też z Kaczyńskim wódki bym nie wypił.  Ale w obecnej sytuacji w Polsce to i tak on się wydaje być najporządniejszym z tych liczących sie kandydatów. - Po prostu jest niezależny od żadnych nacisków partyjnych.. Czego nie można powiedzieć o figurantach typu Komorowski czy Napieralski..

CHOPYIBABY...!!! - A TO NOM PSYKRUTKI ŁOBIECOŁ...!!!