CHOPYIBABY...!!! - ATAK WYGLONDO ROPUCHA TARGOWICY...!!!

Data: 2010-11-23 16:38:38
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ATAK WYGLONDO ROPUCHA TARGOWICY...!!!

http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/fotyga-zabiegalam-o-obecnosc-usa-w-europie-srodkowej,1561514,6911

Zabiegała, coby WROGA donasego kroju wpuścić...!!!

CHOPYIBABY...!!!

- cy niemoznaby takiego psepisu, jak w Miemcach zrobić - jeśli siem lokalnym
ludziskom wtosik, znacysiem napsykład somsiod niepodobo, to możno go cołkom
lokalnom społecnościom PSEPEńDZIć...!!!

I nimo prawa tam powrucić...!!!

Myślem, zeta ROPUCHA miejsca dozycio wnasym Kroju byniemiała...

Data: 2010-11-23 09:32:23
Autor: Antenka
On 23 Lis, 16:38, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
[...]

No nie wiem...Podobno twoja Maryna urodą przypomina kozę : uparta, ma
brodę i kopyta, umaszczenie jasne - szczecinę w kolorze świński blond
posiada :D. Nie ma się co dziwić- jako jawny zoofil masz zamiłowanie
do kopytnych hehe

Pani Fotyga w porównaniu z "twoim monstrum" to modelka.

Antenka

Data: 2010-11-23 19:02:33
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO, niesońdź ludzi poswojich upodobaniach...

Data: 2010-11-23 10:11:08
Autor: Antenka
On 23 Lis, 19:02, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:

> [...]
> do kopytnych hehe

> Pani Fotyga w porównaniu z "twoim monstrum" to modelka.

AMTENKO, niesońdź ludzi poswojich upodobaniach...<

Przytoczyłam tylko twoje, o których cała psp huczy.
Moje upodobania są tajemnicą, a jak chcesz się czegoś więcej
dowiedzieć, zapytaj Jadrysia. Wątpię czy tobie zdradzi. Nie lubi
cię :D.

Antenka

Data: 2010-11-23 19:22:52
Autor: Polok_prawdziwy

Antenka wrote:
> [...]

Moje upodobania są tajemnicą, a jak chcesz się czegoś więcej
dowiedzieć, zapytaj Jadrysia. Wątpię czy tobie zdradzi. Nie lubi

Co PESPE bucy, towim, ajak JAMDRYS wyglondo tomie niełobchodzi, bom jus kiedysik godoł, żem tulerancyjny jest i wiela nug i kopyt mo, mieto nieinteresuje i mozes uzywać zkim ci siem zewnie podobo...

Data: 2010-11-23 10:28:34
Autor: Antenka
On 23 Lis, 19:22, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:
za...

> Przytoczy am tylko twoje, o kt rych ca a psp huczy.
> Moje upodobania s tajemnic , a jak chcesz si czego wi cej
> dowiedzie , zapytaj Jadrysia. W tpi czy tobie zdradzi. Nie lubi
> ci :D.

Co PESPE bucy, towim, ajak JAMDRYS wyglondo tomie nie obchodzi, bom jus
kiedysik godo , em tulerancyjny jest i wiela nug i kopyt mo, mieto
nieinteresuje i mozes uzywa zkim ci siem zewnie podobo...

Data: 2010-11-23 19:27:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Antenka wrote:

[...]

Ty to jednak masz cierpliwość... Że też chce Ci się ten buracki język rozszyfrowywać.
Mnie się nie chce i jak ktoś nie stosuje się do zasad przyjętych na usenecie, to go olewam. Chodzi mi o zasadę, że jak grupa jest w domenie pl, to się na niej pisze w j. polskim, a nie burackim. I nie żebym miał coś przeciw gwarom, o nie. Gwary to też j. polski, ale gwarą się mówi, nie pisze.
--
Pit

Data: 2010-11-23 23:06:53
Autor: Polok_prawdziwy
Pit Kowalski albo Nowak wrote:

Antenka wrote:

[...]

Acemunie...!?

- wystarcy ino CYTAć GWAROM ty BENCWOLE...!

Data: 2010-11-23 19:44:54
Autor: raff
W dniu 2010-11-23 18:32, Antenka pisze:
[...]

Drogi Kozojebco,

Targowica to bylo wlazonko w dupe Ruskim. Cos z twojej bajki. Wlazenie w dupe Putinowi masz opanowane do perfekcji. Ciekawe tylko czy bierzesz kaske za to czys glupi z definicji.

R.

Data: 2010-11-23 11:02:35
Autor: Antenka
On 23 Lis, 19:44, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> [...]

Targowica to bylo wlazonko w dupe Ruskim. Cos z twojej bajki. Wlazenie w
dupe Putinowi masz opanowane do perfekcji. Ciekawe tylko czy bierzesz

No właśnie. Tego nawet nie można komentować. Baca nie chodził do
szkoły, nie zna historii Polski.  Za dużo od niego wymagasz. Jedyne co
lubi to...no wiesz.

Jak można porównywać do zdrajców ludzi, którzy pragną dotrzeć do
prawdy i są wyrazicielami  330 tysięcy Polaków? Polak_fałszywy taką
pokrętną argumentacją obraża tych 330.000. Nie wiem co z tego
wyniknie. Chyba ma przerąbane :D.

Antenka

Data: 2010-11-23 23:05:38
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

330 tysiency...!?

- znacysiem tela TARGOWICAN jest...?

Tego nieświadom byłem...

Toco RADZIWIŁY, kiedy Polckem za porem koralikuw rozdać chcieć bedziecie...?

Data: 2010-11-23 23:15:23
Autor: Polok_prawdziwy
raff wrote:

Targowica to bylo wlazonko w dupe Ruskim. Cos z twojej bajki. Wlazenie w
dupe Putinowi masz opanowane do perfekcji. Ciekawe tylko czy bierzesz
kaske za to czys glupi z definicji.

To godos CIMNIAWO RAFAŁELO, ze wolis hamerykońckom dupem łod kacapskiej...?

- inoze zatom kacapskom Poloki miały jenergiem, gaz, bezpiecne miejsce na Zimi i jesce porem zecy

Aza cyckanie hamerykońckiej to mogom conojwyzej Hamerykonom 10% długu spłacić, albo w Iraku, abo Afganistanie pagibnońć...

PS - nowet do Hameryki bez wizuw pojechać niemogom...!!!

Ale cyckej, cyckej im dalej dupem - ani siem niespostsezes, jakci wmordem NASRAJOM...!

Data: 2010-11-23 22:00:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 16:38, Polok_Prawdziwy pisze:
http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/fotyga-zabiegalam-o-obecnosc-usa-w-europie-srodkowej,1561514,6911

Zabiegała, coby WROGA donasego kroju wpuścić...!!!

Jeżeli to faktycznie prawda to powinna za coś takiego stanąć przed sądem. A dla sprzedawczyków kupczących niepodległością ojczyzny kara może być tylko jedna..

Data: 2010-11-23 23:02:11
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Nowidzis pseca, cota GANGRENA godo...

CHOPYIBABY...!!! - ATAK WYGLONDO ROPUCHA TARGOWICY...!!!