CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!

Data: 2009-11-18 12:05:01
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!

konsultowołem siem znasym wioskowym znachorem i psechologiem, niejakom
Hachulskom Giniom, wtura łokrutnie wiela mondrych ksionzek łoglondała, jak za
psontackem w Ucelni pracowała, i srogom wiedzem medycnom posiado...

Łopedziołem jej łostatnie zachowania niejakiej AMTENKI-MOHERKI z grupy łokrutnie
mondrych cowiekuw PESPE

Jak pedziołem, ze AMTENCE zacenło siem wydować, ze jakiesik Wycieruchowskie i
Poloki_Prawdziwe nałokrongło suksełalnie nagabywać jom pocenły i psesto straśnie
jej bogobojne zycie w cnocie, wieze i świntości zakłuciły, tomi wte słowa
łodpedziała:

- typowe łocekiwania MARYN krutko psed psekwitaniem - w "centrum
zaimteresowania" chcom być, a jus nicego zaprezemtować sobom niemogom...!

PS - nocuz...
- wiezem Gini, bo jus niejednom diegnozem stawiała...

Data: 2009-11-18 10:41:38
Autor: Antenka
On 18 Lis, 12:05, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
[...]

Odezwał się stary zramolały cap, co się musi viagrą wspomagać i do
znachorki lata po smarowidła na tego maluśkiego, co by na baczność
chciał stanął jak chce owce molestować!

Antenka

Data: 2009-11-18 20:59:21
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Odezwał się stary zramolały cap, co się musi viagrą wspomagać i do
znachorki lata po smarowidła na tego maluśkiego, co by na baczność
chciał stanął jak chce owce molestować!

Tak siem dzieje AMTENO-MOHERO ino tym, wture dokościoła lotajom i
świntobliwe zycie uprawiajom...

Jak siem comiesionc łobcom molestuje, tosiem kukaraca piknie ćwicy...

Data: 2009-11-18 10:45:28
Autor: Antenka
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!
- wiezem Gini, bo jus niejednom diegnozem stawiała...

A na gor ci już postawiła diagnozę? Slyszę pusty dźwięk, bo mózgu w
nim brak, ty stary stetryczały dziadu!

Antenka

Data: 2009-11-18 12:20:00
Autor: zbig

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:395f.00000238.4b03d4ddnewsgate.onet.pl...
- typowe łocekiwania MARYN krutko psed psekwitaniem - w "centrum
zaimteresowania" chcom być, a jus nicego zaprezemtować sobom niemogom...!
 Wygląda na to, ze masz rację. Od dawna odnosiłem wrażenie , ze Antenka traktuje tę grupę jak portal randkowy, usiłujac wywołać zainteresowanie swoim obscenicznym  językiem tudzież pogladami politycznymi miłymi sporej części troglodytów nawiedzających PSP. Przypomina mi to rozpaczliwe wysiłki niektórych koleżanek na podwórkuu, które braki warunków naturalnych usiłowały nadrabiać "kwiecistą" mową. Zawsze się jakiś "amator" znalazł.

Data: 2009-11-18 12:34:27
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

Twoje wrażenie zbigu jest nader błędne. Antenka jest bardo ładna dziewczyną a tak właściwie to już kobietą. jest również niezwykle inteligentna. Tak że  porównywanie Jej do kogos mało atrakcyjnego na Twoim podwórku jest zupełnie nie na miejscu..

Data: 2009-11-18 13:01:19
Autor: Konstanty Wycirowski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:he0m47$rfg$1news.onet.pl...
zbig pisze:
[...]

Nie obrażaj kobiet nazywając tą wywłokę kobietą.

Data: 2009-11-18 13:13:05
Autor: jadrys

zbig pisze:

[...]

Nawet takim językiem nie zmieni pan faktów panie Konstanty..

Data: 2009-11-18 13:16:47
Autor: Konstanty Wycirowski
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!

"jadrys" >> Nie obrażaj kobiet nazywając tą wywłokę kobietą.

Nawet takim językiem nie zmieni pan faktów panie Konstanty..

Faktem jest, że faszystowskie szmaty goli się do łysego i goni batem po ulicach, a nie nazywa kobietą.

Data: 2009-11-18 13:36:17
Autor: zbig
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!

Twoje wrażenie zbigu jest nader błędne. Antenka jest bardo ładna dziewczyną a tak właściwie to już kobietą.

To rzecz gustu. Jeśli jest prawdziwe zdjęcie, które krążyło po PSP to takie "męskie typy" w moim akurat kanonie urody sie nie mieszczą.

jest również niezwykle inteligentna.
Aleś pojechał. Jak wobec tego udało  sie to jej dotychczas utrzymac w sekrecie?

Data: 2009-11-18 14:01:23
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!
To rzecz gustu. Jeśli jest prawdziwe zdjęcie, które krążyło po PSP to takie "męskie typy" w moim akurat kanonie urody sie nie mieszczą.

Z łokrutnie MALUśKIMI CYCORAMI...!!!

Tes mie to ninanic nierajcuje...

Ajak dotego jesce zarost na klaciepiersnicowej i wysusono sparka dojdzie, to
wolem sem jakomsik Łukrajinkem, abo inksom Kacapkem wysukać...

>jest również niezwykle inteligentna.
Aleś pojechał. Jak wobec tego udało  sie to jej dotychczas utrzymac w sekrecie?

Chaaaa...!!!, chaaaa!!!, chaaaa....!!!

- tośto teroski gryfnie uchwycił, musem sem to zapamintać...

Data: 2009-11-18 19:38:50
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

Nie widziałem tego krążącego zdjęcia, ale skoro była na nim kobieta o męskiej urodzie to na pewno nie była Antenka..

jest również niezwykle inteligentna.

Aleś pojechał. Jak wobec tego udało  sie to jej dotychczas utrzymac w sekrecie?
Jej różnorodna wiedza mogłaby niejednego wprowadzić w stan osłupienia. To jej oponenci, krytykanci na psp sprowadzają ją zaraz do swojego poziomu - czyli rynsztoka.

Data: 2009-11-18 12:22:56
Autor: zbig
On 18 Lis, 19:38, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jej różnorodna wiedza mogłaby niejednego wprowadzić w stan osłupienia.
To jej oponenci, krytykanci na psp sprowadzają ją zaraz do swojego
poziomu - czyli rynsztoka.

Sama się do niego sprowadza, bluzgając jak ulicznica

Data: 2009-11-18 21:46:19
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

No cóż, nie każdy jest tak gruboskórny żeby zignorować obelgi pod swoim adresem.

Data: 2009-11-18 20:49:12
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

Jej różnorodna wiedza mogłaby niejednego wprowadzić w stan osłupienia.
To jej oponenci, krytykanci na psp sprowadzają ją zaraz do swojego
poziomu - czyli rynsztoka.

JAMDRYSIE...!!!

- w komputse na desce twardej tes WIELA RUZNYCH imformacji pozapisywanych
jest.
Ito niekiedy łokrutnie mondrych i waznych zecy...!

Ino co ztego, jak bez PROCUSERA anirus...

Data: 2009-11-18 21:50:30
Autor: Jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Być może Antenka rzeczywiście nie pasuje do atmosfery panującej na psp. Sam baco wiesz że adwersarza mającego inne poglądy zaraz tu sie obrzuca błotem i wyzywa od najgorszych..

Data: 2009-11-18 22:05:15
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

Być może Antenka rzeczywiście nie pasuje do atmosfery panującej na psp.
Sam baco wiesz że adwersarza mającego inne poglądy zaraz tu sie obrzuca
błotem i wyzywa od najgorszych..

Inkse poglondy...!?

- chmmmm..., psemilcem to, bo tes do kurtularnie wychowanych cowiekuw
nalezem...

Acodo psezywanio...

- chmmmmm..., natym polego YMTELIGENCJA, bysiem łobronić umieć...!!!

cyto ergumentem..., cyto ciupaskom...

Data: 2009-11-19 10:04:01
Autor: Jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Jednak nie każda inteligencja jest ukierunkowana na argumenty płynące z rynsztoka.. Wiesz, najpierw trzeba do tego przywyknąć i okrzepnąć.

Data: 2009-11-19 07:14:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he1mmk$q9v$1news.onet.pl...
Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:
[...]

Z tego punktu widzenia zdecydowanie tu pasuje.

--
stevep

Data: 2009-11-18 13:53:53
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

JAMDRYSIE...
- zakłodom ze prowdem godos (a do łosustuw ciem niezalicom) i zakłodom ześ
AMTENKEM na własne gały łoglondać łokazjem mioł i nadal jom wtakich
seperlewatywach psedstawios, to wsekrecie musem ci psykrom prowdem wypedzieć....

- ZAKOCHANY JEZEś...!!!

ITO W AMTENCE-MOHERCE...!!!

Nocuz...
- winksość znos (nowet RAFAELE...!!!) łodbiro jom troseckem inacej...

PS - no chebaze... - to zrozumieć potrafiem... ;)

Data: 2009-11-18 19:43:03
Autor: Jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Tak baco, poznałem Antenkę i widziałem  Ją.

- ZAKOCHANY JEZEś...!!!

ITO W AMTENCE-MOHERCE...!!!

Tego nie będę komentował.

Nocuz...
- winksość znos (nowet RAFAELE...!!!) łodbiro jom troseckem inacej...

Bo Jej nie znacie.

PS - no chebaze... - to zrozumieć potrafiem... ;)

?

Data: 2009-11-18 12:34:39
Autor: Antenka
On 18 Lis, 19:43, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Polok_Prawdziwy pisze:

> [...]
> seperlewatywach psedstawios, to wsekrecie musem ci psykrom prowdem wypedzieć....

Tak baco, poznałem Antenkę i widziałem  Ją.

Tego nie będę komentował.

> Nocuz...
> - winksość znos (nowet RAFAELE...!!!) łodbiro jom troseckem inacej...

Bo Jej nie znacie.

Jadrysiu, po co z bacą_fałszywym wdajesz się w dyskusję na mój temat?
Przecież on się nie zna  na urodzie kobiet tylko na łowcach :D
Najważniejsze, że Tobie się podobam no i z przykrością muszę
stwierdzić, że nie tylko Tobie, ale to drugie akurt nie ma dla mnie
znaczenia ;-)

Antenka

P.s. Prawdziwy rycerz z Ciebie, Jadrysiu :-*

Data: 2009-11-18 21:43:30
Autor: Jadrys

Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

Antenko, ja tylko opisuje Twój wygląd rzeczywisty, wcale nie zamierzam Ci prawic jakichś komplementów.
Jesteś bardzo miła Antenko, i dzięki za tego słodkiego buziaka :-) .. Jeszcze mnie nikt w necie nie pocałował :-(

Data: 2009-11-18 12:51:42
Autor: Antenka
On 18 Lis, 21:43, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Jesteś bardzo miła Antenko, i dzięki za tego słodkiego buziaka :-) ..
Jeszcze mnie nikt w necie nie pocałował :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A Ty bardzo słodki no i gentlemen w każdym calu  :-*

Antenka

Data: 2009-11-18 21:54:54
Autor: Jadrys

Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

Jesteś  Antenko prawdziwa damą :-*

Data: 2009-11-19 07:20:42
Autor: cirrus
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Rzeczywiście z takimi tekstami:
# O sobie piszesz, ty męska kurwo umazana w sraczce?!
A teraz wypierdalaj ty męska dziwo, luj jebany, kurwiarzu chodzący,
penerze z rynsztoka!

Antenka #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxws8

--
stevep

Data: 2009-11-19 01:22:32
Autor: Antenka
[...]

Czy ten tekst był skierowany do ciebie, Stefanie Burczymucho hmm? Nie!
Każdy dostaje to na co zasługuje, a że niejaki szmatławiec
Wycieruchowski nie potrafi posługiwać się polską mową tylko
rynsztokową, to dostaje ode mnie "wiązankę", którą może "strawić" -
takie samo szambo jakie tutaj na psp produkuje. I przestań mi tutaj
prawić morały, bo twoja dwulicowoć może powalić z nóg.
Byłabym rada, gdybyś za każdym razem, kiedy  na psp dochodzi do
bluzgania reagował i wyrażał swoje święte oburzenie, bez względu na
to,jakie kto poglądy reprezentuje! A poza tym jesteś żałosny.

Antenka

Data: 2009-11-19 11:33:03
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6179cb17-b213-411b-bd36-bb16af65cd17l2g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Na szczęście nie do mnie "jadrysiowa damo", ale nikt nie każe ci odpowiadać na każdy tekst.

--
stevep

Data: 2009-11-19 12:53:49
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6179cb17-b213-411b-bd36-bb16af65cd17l2g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Gdybyś, wyciruchu, posiadała odrobinę inteligencji i kultury, nigdy byś sie nie zniżyła do mojego poziomu. Ty posiadasz wszakże książeczkę do nabożeństwa i "Mein Kampf" twojego wodza. I z nich czerpiesz swoją "moralność". Jak ci już powiedziano, dama nie zniża się nigdy do tego, co ty tu wyprawiasz. Twoją "inteligencję" obnażają twoje randkowe posty, które pasowały by na prywatna wymianę emaili, a nie na otwartą grupę internetową. Twoje zachwycanie się hitlerowskimi wszechpolakami. Twoje dewoctwo i kołtunizm. Więc aby tradycji stało się zadość: wypierdalaj do rynsztoka kato-faszystowska wywłoko!

Data: 2009-11-19 19:36:02
Autor: Jadrys
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!
Konstanty Wycirowski pisze:

Nie masz jakich innych tematów? Tego głupawego nicka używasz tylko po to żeby po chamsku prowokować  Piotra, abc, i Antenkę? Nie możesz z nimi nadążyć w normalnej dyskusji i pod stałym nickiem?

Data: 2009-11-19 22:28:27
Autor: Konstanty Wycirowski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:he436e$dk7$2news.onet.pl...
[...]

A znasz takie powiedzenie: Nie wpierdalaj się między wódkę i zakąskę? Jak nie, to uważaj, bo za takie adwokatowanie to kiedyś bęcki zbierzesz. Coś ty taki obrońca" dam? Marzy ci się, że z wywłoki zostanie twoją dupodajką? Taki lewicowiec. Co ty 15 lat masz, że za kawałek dupy nawet hitlerówkę zerżniesz?

Data: 2009-11-19 22:49:52
Autor: Polok_prawdziwy
Konstanty Wycirowski wrote:

[...]

Silne..., łokrutnie silne...

- ale scere...!

Data: 2009-11-20 13:14:33
Autor: Jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
[...]

No właśnie, ale czy nie za silne?  I ze szczerością nie mające nic wspólnego.. Naprawdę szczere by były gdyby p. Konstanty powiedział o co naprawdę ma żal do Antenki..

Data: 2009-11-20 13:12:49
Autor: Jadrys
[...]

Nie zapominaj Konstanty że tu jest grupa dyskusyjna.. tutaj włączanie się do dyskusji jest jak najbardziej wskazane i pożądane.
Grozisz mi?
Jeżeli jestem na psp czyimś obrońcą, to jest to tylko prawda. Tylko i wyłącznie staję w jej obronie..
Pozostałe twoje pytania pozostawiam bez komentarza.

Data: 2009-11-19 10:03:39
Autor: Jadrys

Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

Zwróć swoja łaskawa uwagę pod czyj adres były to skierowane słowa.. Np. ja mam całkowicie odmienne poglądy na różne tematy od Antenki, ale nawet wcześniej gdy Jej jeszcze nie znałem, nie padło żadne obraźliwe z jej strony pod moim adresem. Zresztą ty chyba też nie masz powodu narzekać na zachowanie Antenki w stosunku do ciebie?

Data: 2009-11-19 11:31:38
Autor: cirrus
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Nie znam się na damach, ale słownictwa rynsztokowego damy raczej nie używają niezależnie od tego komu odpowiadają, a takie tekst słyszałem kiedyś pracując w budownictwie, a formułowała je "dama" z taczkami.

--
stevep

Data: 2009-11-19 13:44:07
Autor: Antenka
On 19 Lis, 11:31, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:he31le$g8s$1news.onet.pl...

> [...]

niezależnie od tego komu odpowiadają, a takie tekst słyszałem kiedyś
pracując w budownictwie, a formułowała je "dama" z taczkami.

stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No nie mogę! Jak  czytam tego hipokrytę,  to mnie ponosi! Nie wmówisz
mi chyba, że psp to Wersal, obłudniku!

Antenka

Data: 2009-11-20 06:24:45
Autor: cirrus
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

A to, że nie Wersal nie oznacza, że rynsztok.

--
stevep

Data: 2009-11-20 00:19:13
Autor: Antenka
On 20 Lis, 06:24, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:08f0387a-65a7-4037-9e66-18f0638abbe1n35g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> mi chyba, że psp to Wersal, obłudniku!
> Antenka

A to, że nie Wersal nie oznacza, że rynsztok.

Tylko tyle masz do powiedzenia?! Gratuluję! hehe. A jednak nie
reagując na ten rynsztok, sam dajesz przyzwolenie swoim kolesiom, by
psp zalewało szambo. Takie szambo macie we łbie - ty też!

Antenka

Antenka

Data: 2009-11-19 19:34:40
Autor: Jadrys

Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

Niestety widać to że nie znasz sie na damach Stefan. Praca z taczkami w niczym nie przeszkadza być damą.  I jeszcze jedno - damą nie można być wobec wszystkich.

Data: 2009-11-19 22:26:07
Autor: Konstanty Wycirowski
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!

"Jadrys" > Niestety widać to że nie znasz sie na damach Stefan. Praca z taczkami w
niczym nie przeszkadza być damą.  I jeszcze jedno - damą nie można być wobec wszystkich.

I tu się ciężko mylisz, damą albo się jest, albo -- Antenką!

Data: 2009-11-19 22:34:05
Autor: boukun

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:he4d5k$2fr$1news01.versatel.de...

[...]

Są damy i nie damy...

boukun

Data: 2009-11-20 13:07:24
Autor: Jadrys
[...]

Wybacz Konstanty ale na damach znasz się równie "dobrze" jak Stefan..

Data: 2009-11-20 15:45:35
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he60pu$t51$1news.onet.pl...
[...]

Przyznaję "znawco", że nie znam się na "damach" z rynsztoka.

--
stevep

Data: 2009-11-19 22:57:01
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

Niestety widać to że nie znasz sie na damach Stefan. Praca z taczkami w
niczym nie przeszkadza być damą.  I jeszcze jedno - damą nie można być
wobec wszystkich.

JAMDRYSIE...
- niełobchodzi mie, co ztom Marynom wyprawios i jak jom psytym zwies...

Ale NAMIŁOść Emgelsa, być łobiektywnym i nierub Ciżemki ze skarpety...!!!

Data: 2009-11-20 13:07:58
Autor: Jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Ależ baco!! Ja jestem jak najbardziej obiektywny.. Nic nie próbuję upiększać, ani koloryzować.

Data: 2009-11-20 06:22:40
Autor: cirrus
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Zgoda, dla ciebie damę charakteryzuje język z rynsztoka.

--
stevep

Data: 2009-11-20 00:15:49
Autor: Antenka
On 20 Lis, 06:22, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:he433t$dk7$1news.onet.pl...

> [...]
> wobec wszystkich.

Zgoda, dla ciebie damę charakteryzuje język z rynsztoka.

Ciebie natomiast,  tak jak każdego POpaprańca, charakteryzuje podwójna
moralność i kolesiostwo, tym razem kolesiostwo grupowe - na psp.
Skończ z tymi morałami, bo osaba taka jak ty nie ma moralnego prawa
wypowiadania się w tej kwestii. Najpierw wyjmij kłodę drewna ze
swojego oka, a potem się wypowiadaj o innych. Nawiasem mówiąc - jesteś
wyjątkowo upierdliwy.

Antenka

Data: 2009-11-20 13:11:13
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

[...]

Ja oceniam Damę wg. jej zachowania w stosunku do mnie i do normalnych ludzi. Normalnych tzn. tych którzy jej nie prowokują..

Data: 2009-11-18 15:13:57
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he0m47$rfg$1news.onet.pl...
zbig pisze:
[...]

Czytając niektóre jej posty to raczej inteligencja inaczej.

--
stevep

Data: 2009-11-18 19:45:12
Autor: Jadrys

zbig pisze:

[...]

To są tylko odpowiedzi dostosowane do poziomu..

CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!