CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!

Data: 2009-11-18 10:41:38
Autor: Antenka
CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!
On 18 Lis, 12:05, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
konsultowołem siem znasym wioskowym znachorem i psechologiem, niejakom
Hachulskom Giniom, wtura łokrutnie wiela mondrych ksionzek łoglondała, jak za
psontackem w Ucelni pracowała, i srogom wiedzem medycnom posiado...

Łopedziołem jej łostatnie zachowania niejakiej AMTENKI-MOHERKI z grupy łokrutnie
mondrych cowiekuw PESPE

Jak pedziołem, ze AMTENCE zacenło siem wydować, ze jakiesik Wycieruchowskie i
Poloki_Prawdziwe nałokrongło suksełalnie nagabywać jom pocenły i psesto straśnie
jej bogobojne zycie w cnocie, wieze i świntości zakłuciły, tomi wte słowa
łodpedziała:

- typowe łocekiwania MARYN krutko psed psekwitaniem - w "centrum
zaimteresowania" chcom być, a jus nicego zaprezemtować sobom niemogom....!

PS - nocuz...
- wiezem Gini, bo jus niejednom diegnozem stawiała...

Odezwał się stary zramolały cap, co się musi viagrą wspomagać i do
znachorki lata po smarowidła na tego maluśkiego, co by na baczność
chciał stanął jak chce owce molestować!

Antenka

Data: 2009-11-18 20:59:21
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Odezwał się stary zramolały cap, co się musi viagrą wspomagać i do
znachorki lata po smarowidła na tego maluśkiego, co by na baczność
chciał stanął jak chce owce molestować!

Tak siem dzieje AMTENO-MOHERO ino tym, wture dokościoła lotajom i
świntobliwe zycie uprawiajom...

Jak siem comiesionc łobcom molestuje, tosiem kukaraca piknie ćwicy...

CHOPYIBABY...!!! - CHEBA AMTENKA PSEKWITANIE PSECHODZI...!!!