CHOPYIBABY...!!! - COSIK PRAWDZIWEGO WOM POWIM...!!!

Data: 2010-10-24 22:47:50
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - COSIK PRAWDZIWEGO WOM POWIM...!!!

Ksycycie jedyn na drugiego, wydzirocie siem, łobelgami żucocie,

- aze PIS, ato PEŁO, ato ESELDE, ato jesce wtosik inksy...

Ato wom "majontek narodowy" rozbirajom, ato wom "rułem budujom", ato wom "wolność" łodbirajom, ato wos "zamachujom", ato wos ignorujom, itd, itp...

Cy nieumicie nate zaropiałe gały psejzeć i dojżeć, ze wciongu 20 lot syćkie Poloki jak nie WYROBNIKAMI, to żEBROKAMI łostały...!!!?

Ito nie PEŁO, ESELDE, PIS, ELPEER, cy inksy LEPER winne temu som, ino KAPITULIZM...!!!

To w KAPITALIźMIE inkse Polokuw WYDUTKAŁY....!!!

Ito ROZNA ZAWSE...!!!

DOREMNE żOLE, PRUZNY TRUD...

Conojwyzej mozecie sem powyksykiwać, abo nogami potuptać...

Data: 2010-10-25 08:05:16
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:nphep7-48r.ln1server.linuxfan.de...

[...]

Nie uwierzą...
Należysz, tak jak i ja do wymierającego gatunku, który patrzy trochę dalej niż ekran TV lub monitora.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-10-25 09:37:28
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - COSIK PRAWDZIWEGO WOM POWIM...!!!
Nie uwierzą...
Należysz, tak jak i ja do wymierającego gatunku, który patrzy trochę dalej niż ekran TV lub monitora.

Witoj kumie, witoj...!,

- chmmm..., cheba racjem mos, "nieuwieżom"...
Acogorsa, niesom wstanie całościowo tego rozumem łobjońć...

Psykre tojest, gdy widzem, ze takie terminy, jak napsykład: "Lem", "Tołstoj",
"Freud", "Nowicki", "Niuton", "Platon", "Marks", "Pitagoras", "Sokrates",
"Kiepura", "Napolełon", "Emsztejn", "Davinci", "Picasso", "Schiller", "Fromm",
"Epikur" itd, itp, tym cimniokom NIC NIEGODAJOM...

Łocywistałocywistość, coinksego takie terminy, jak np: "handy"", "komurka",
"icq", "gg", "nk", "bluetooths", "DVD", "GPS", "ABS", "LSD", "hera", "dragi",
"facebuc", "portal" itp - tukej "ŁOCYTANE i DUMNE" ztego som, ze "SYćKO" wiedzom...!

PS - nocuz...,  jus napsełomie 70/80 lot ub. wieku niejaki Snerg-Wiśniewski
łopisywoł takie prymitywne społecności...

Data: 2010-10-25 12:58:28
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:173a.000002ee.4cc533b8newsgate.onet.pl...
[...]

No, chyba że to wyjdzie na PlayStation :)

PS - nocuz...,  jus napsełomie 70/80 lot ub. wieku niejaki Snerg-Wiśniewski
łopisywoł takie prymitywne społecności...

Mam zaległości widzę, mea culpa! Postaram się nadrobić, bo jego twórczość, sądząc z recenzji,  wygląda interesująco :)

Data: 2010-10-25 13:22:02
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> "Epikur" itd, itp, tym cimniokom NIC NIEGODAJOM...

No, chyba że to wyjdzie na PlayStation :)

Cheee..., cheeee....

Mam zaległości widzę, mea culpa! Postaram się nadrobić, bo jego twórczość, sądząc z recenzji,  wygląda interesująco :)

Polecom "Robota"...

PS - a wsumieto bardzo tragicno postać ten Wiśniewski-Snerg...

Data: 2010-10-25 14:34:13
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:173a.00000303.4cc5685anewsgate.onet.pl...
> [...]

Mam zaległości widzę, mea culpa! Postaram się nadrobić, bo jego twórczość,
sądząc z recenzji, wygląda interesująco :)

Już mam przygotowanego, dziś w nocy się z nim zmierzę.
Jest okazja, bo jadę zaraz na Śląsk i tam całą noc jestem on-line :)