CHOPYIBABY...!!! - DOBRE, PRAWE I SPRAWIEDLIWE TO POKOLINIE JPII JEST...

Data: 2010-03-29 09:35:05
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - DOBRE, PRAWE I SPRAWIEDLIWE TO POKOLINIE JPII JEST...

Naprowdem ich wzniosłych i piknych zecy nas NOJWINKSY I NOJMONDZEJSY CHOP
POLOK-PAPIOż, wtury zminił łoblice tego Swiata, w swojich naukach wyucył...

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7700647,Kucharz_i_stolarz_gwalcili_i_mordowali_siekiera_i.html

Ciesem siem łokrutnie, ze takiego Łocieca i takom Psysłość Narodu momy...!

To nietoco spokojne, uconce siem, abo pracujonce nudnawe modziki w PERELU....

Data: 2010-03-29 09:46:10
Autor: Piotr
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00000fbb.4bb05829newsgate.onet.pl...

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7700647,Kucharz_i_stolarz_gwalcili_i_mordowali_siekiera_i.html

To nietoco spokojne, uconce siem, abo pracujonce nudnawe modziki w PERELU....

Znowu głupoty pieszesz. Co jest, masz okres?
http://niniwa2.cba.pl/kakolewski_antyczlowiek.htm
Piotr

Data: 2010-03-29 10:09:14
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
>

> To nietoco spokojne, uconce siem, abo pracujonce nudnawe modziki w > PERELU....

Znowu głupoty pieszesz. Co jest, masz okres?

Jakie gupoty PIETROSKU...!?

- cytojo POKOLINIEJPII jezem, cyco...!?
- abo cytojo tak piknie, sprawiedliwe i bogobojnie ułozony jezem...!?
- abo cytojo tak wspaniałe cyny, jakte modziki JPII wycyniom...!?

Wis pseca, ze dzieciok PERELU jezem i takie wzniosłości nałuk JPII som mi łobce...

Data: 2010-03-29 12:41:56
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Polok_Prawdziwy napisał:

[...]

No tak, ty się nie dałeś złapać... No chyba, że napiszą w GW i w TVn powiedzą, że trzeba się przyznawać - wskażesz wtedy miejsce zakopania zwłok? Czy tylko się przyznasz...?

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-03-29 13:50:31
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

No tak, ty się nie dałeś złapać... No chyba, że napiszą w GW i w TVn powiedzą, że trzeba się przyznawać - wskażesz wtedy miejsce zakopania zwłok? Czy tylko się przyznasz...?

SŁABE....

PS - musis siem troseckem z MYćLINIO podciongnońć, to swojom "ymtelygencjem"
poprawis...

Data: 2010-03-29 13:56:43
Autor: Piotr
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00000fc3.4bb0602anewsgate.onet.pl...

> [...]

Wis pseca, ze dzieciok PERELU jezem i takie wzniosłości nałuk JPII som mi łobce...

Łee...
Słabe...
Na bezczelność i  tupet to sobie żonę bierz.
Piotr

Data: 2010-03-29 14:03:43
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - DOBRE, PRAWE I SPRAWIEDLIWE TO POKOLINIE JPII JEST...
Łee...
Słabe...

PLEGIAT siem to nazywo Pietrosku...!!!

- niestać ciem nanic wincyj...!?

--

CHOPYIBABY...!!! - DOBRE, PRAWE I SPRAWIEDLIWE TO POKOLINIE JPII JEST...