CHOPYIBABY...!!! - DOBZE, ZEGO UNIEWINNIŁY...!!!

Data: 2010-01-06 15:02:13
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - DOBZE, ZEGO UNIEWINNIŁY...!!!

- bo wtoby nom dzisioj, psy tak wielgim świncie MSEM śWINTOM, KOMUNIEM
PSENOJśWINTSOM i NOJśWINTSE ŁOFIAROWANIE (dutkuw łocywistałocywistość!)
wyprawił...!?

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article38180/Ksiadz_pedofil_nie_pojdzie_do_wiezienia.html

Data: 2010-01-06 15:37:14
Autor: MH
[...]

Racjem mumie mos !!  Wydawo misiem , ze temu tyz nicego niezrobiom :

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article334739/Ksiadz_dotykal_i_calowal_12_latke.html

MH

Data: 2010-01-06 15:52:44
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - DOBZE, ZEGO UNIEWINNIŁY...!!!

Chaaa...!!! - witoj Kumie...!!!

- powim ci świezom nowinem - piknom Marynem psez imternat znowuz poznołem...!!!

Krakuska z samiuśkiego Krakowa...!!!

I cycory wielgachne mo i źgać chce jej siem łokrutnie...!!!

Puł godziny bezpserwy prawiła mi zejom straśnie pomindzy paluchami swendzi...

Wkońcu spatołem siem jej, pomindzy wturymi, noto mi łodpedziała:

- pomindzy paluchem wielgim lewej nogi, a paluchem wielgim prawej...

Zrozumiołem pryntko - psy nojblizsej łokazji umuwiły mysiem, zejom, dlo zelzynio
śwondu, pomindzy paluchami skrobać bedem...

Ciesem siem, ze w Wojtyjowskich regionach bezeceńctwa uprawiać bedem, boto i
psystojniej i świńciej bedzie...

Data: 2010-01-06 18:11:28
Autor: MH
[...]

Dyć to swintm prawdom jez , ze w Karolkowych rejunach ślizgać siem posparce
gzechem niejez. Raz zem siem w tamtych rejonach tez ślizgoł po Łukrajnce , to zem zazajutz w polu STUWKEM znalozł ... Znacy siem , PONBUCEK ucynił mi
refundowanie !!

MH

--

CHOPYIBABY...!!! - DOBZE, ZEGO UNIEWINNIŁY...!!!