CHOPYIBABY...!!! - JESCE COSIK ŁO GRYPIE...

Data: 2009-11-06 14:26:01
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - JESCE COSIK ŁO GRYPIE...

- cobyniebyło, to faktycnie cosik tukej NAśWIATOWOM SKALEM śMIERDZI....!!!

Ten Miemiec, wturego suchom Maranem 2 tydnie molestować musiołem dosyło mi
niekiedy bardzo mondre cytadła, cobym dokstałcać siem mugł.

Niedowno psysłoł mi "DIE ZEIT" kaj wycytołem, ze Miemce (znacysiem ich zond) JUZ
JESINIOM 2008 roku komtrakty na dostawy scepionek na tom świńckom grypem
podpisały...!!!

Ino cosik mi tukej niepasuje, bo tom grypem DOPIRO W KWIETNIU 2009 łodkryły...!!!

http://fakty.interia.pl/raport/swinska-grypa/news/who-wirus-tzw-swinskiej-grypy-to-glowny-szczep-na-swiecie,1392957

--

CHOPYIBABY...!!! - JESCE COSIK ŁO GRYPIE...