CHOPYIBABY...!!! - JUS WIM, CEMU NIEWTURE NA PREZYDEMTA SIEM PCHAJOM...!!!

Data: 2010-05-31 15:51:17
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - JUS WIM, CEMU NIEWTURE NA PREZYDEMTA SIEM PCHAJOM...!!!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7955939,Wybory_2010__Majatek_kandydatow__Kaczynski_oszczedny_.html

JEZUSICKUśWIEBODZICKI I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEPSEMOLESTOWANO

- ino 110 tysiency dutkuw za cołkie zycie PSYKRUTKI sem usporowoł...!!!

Ito pomimo, zesiem nienapodwurku wychowoł...!

Tojo w łostatnich tsech miesioncach blisko 200 tysiency dutkuw na afta wywaliłem
- na nowom furem dlomnie, bom starom straśnie naśniegu łopukoł, a psy łokazji
Marynie tes śterykułka łodnowiłem, bo miłościfrancuskiej robić mi wincyj
niechciała...
Teroskito i cycorami dzińnie psedemnom fyrtele wywijo i mołośćfrancuskom micyni..

Noto siem wcale niedziwiem, iz niedość, ze WADZOM bybyć chcioł, toi KAPITULISOM
MAJENTNYM stać siem musi, coby wstydu POLOKOM ten BIDOK I NENDZOż niepsynosił...

PS - Powidzcie mi chopy, coto za MENSKO POKRAKA żYCIOWO, wturo za 40 lot
(zawodowo aktywnych!) ino 110.000 dutkuw uskłodała...!?
To pseca som: 110.000 : 40 = 2.750 dutkuw za rok...!!!

NENDZOż..., NENDZOż... i jesce roz NENDZOż...!!!

Data: 2010-05-31 16:10:50
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - JUS WIM, CEMU NIEWTURE NA PREZYDEMTA SIEMPCHAJOM...!!!

- ino 110 tysiency dutkuw za cołkie zycie PSYKRUTKI sem usporowoł...!!!

==============

ŁOMATKOPSENAJŚWIENTSA !!!  A co by było kiejby Marynem i dziecka jeze mioł. Dyć
nato hań dutków tsa łozyć !!! Znacysiem CO ?! Kot mu to syćko psezera ?!

U mnie Kumie biuro łokrutnie zaloło i tyz niemamrocem gupot , pomocy łod zondu
nie kcem , zeswoich łodremontujem kiej cosik łobeschnie.

Straty łokrutne som , ale w dupie to mom...

MH

Data: 2010-05-31 16:39:47
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Chaaa, włosno Maryna to jesce nic wielgiego, bo uzytecnom, jak mito kiedysik
pedziołeś, być moze, ale łobce Maryny co kostujom...!!!

A zabawy, a zloty, a komferencje, a wypady naryby i inkse impezki...!

Dotego cotygodniowe łodkazanie łorganizmu dochodzi...!

Noi łocywistałocywistość, PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE...!

Bopseca potakim imtensywnym zyciu zawodowym łokrutnie śmiertelne gzechy siem mo
i ino pielgzymowanie najasnomgurem psed piekłem wiecystym uratować cowieka moze...

Ten nas psysły prezydemt, to cheba cołkie zycie ino rencnom drezynkom jeździł i
w rencnik, abo inkse pseścieradło łobciroł...

U mnie Kumie biuro łokrutnie zaloło i tyz niemamrocem gupot , pomocy łod zondu
nie kcem , zeswoich łodremontujem kiej cosik łobeschnie.

Straty łokrutne som , ale w dupie to mom...

Niespodziewołbym siem tego, pseca natakiej fajnistej groni chałupkem posiados...!?

Ale fakt, tak ta nasa zimia łopadami psesionkninto była, ze wystarcyło zedwa
razy pochopsać, a cowiek pokostki wewodzie stoł...

Ale roboce spsenty uratowołeś...?

Data: 2010-05-31 17:00:53
Autor: MH
[...]

Syćko bez to ze łodrenowanie chałupy juz za ciulika rady sem dać niemogło..

Syćkie spsenty roboce zem łodratowoł.

Ino teroski cekom kiej w sejmie modły ło słonecko pocyniom , coby syćko
sybciusieńko łobeschło.

MH

--

CHOPYIBABY...!!! - JUS WIM, CEMU NIEWTURE NA PREZYDEMTA SIEM PCHAJOM...!!!