CHOPYIBABY...!!! KRAKUW, WROCŁAW, ZUSy NFZ I INKSE żONDY PLAJTUJOM....

Data: 2011-11-15 20:10:51
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! KRAKUW, WROCŁAW, ZUSy NFZ I INKSE żONDY PLAJTUJOM....

- a nase GUPIELOKI wiecnie POLCKA, PETRYJOTYZM, ŁOREŁ, SMOLEńCK, ATEN TO BEBLOŁ, ATAMTEN TO BEBLOŁ....

Coza podziubany Norud...!!!

Dockejciesem jesce zedwa, abo tsy miesionce, jakwos NAZBITYPYSK zrobut powyciepujom, atych wasych EM-tsy, albo -śtery łopolić i łopłacić nibedziecie mogły ina żebry pujdziecie...

PS Ciesy mieto łokrutnie, bo sametego chciałyście - WOLNOść, KAPITULIZM I DEMOKRACYJO...

- wciongu 20-tu lot KAPITULNIE wos WOLNYMI zrobiły... (ZE SYćKIEGO...!!!)...

Data: 2011-11-15 20:47:17
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

[...]

===================

Hah , Witej Kumie !!!  Wiory niedos , hany Womduś był !!  Psylecioł dopieroco
s Neapolu !!!  W Katemandu beł , wylozł na seść kilomertów ponadpoziom morcki,
psepinkne zdjemcia dzisiej pokazywoł , no i cosikmy psy tym łokowitki połkneli.
Ale , pedzieć Ci musem , psepinkne tereny tam majom..  S tego co mi łopedzioł
, ludziska nazbyt niebogate som , ale cołkiem inkse łod tych Perlamentazystów
, co nom pierdolom , ze zanos i ku nom tak ciencko zapierdalajom za te marne
dutki ...  Dogadalimysiem s Wondusiem , na Wiosnem polecymy razem do Neapolu ,
Mąt ewerysta sdobywać niebedymy.. Wonduś pedzioł , ze ino psygotować siem
nawyprawem tsa !!!  Powyzej 4km , juz potsebne som butle s tlenem. Powyzej 5km
wymagane som inkse butle ...  Ambitny jezem , pseto rozpocynom trenowanie łod
5km !!!

MH

Data: 2011-11-15 20:51:26
Autor: MH
[...]

===============

AHA !!  Wyboc , Kumie zek Ci niełodpedzioł mtre.. , merta... , metrymorycnie
na Twuj post , ale scezepowiedziawsy , to te syćkie beblania ło dutkach
kierych syćka te kiere beblajom , a niemajom - WDUPIE MOM !!

MH

Data: 2011-11-15 21:12:23
Autor: MH
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a): > > - a nase GUPIELOKI wiecnie POLCKA, PETRYJOTYZM, ŁOREŁ, SMOLEńCK, ATEN TO > BEBLOŁ, ATAMTEN TO BEBLOŁ....

> [...]

na Twuj post , ale scezepowiedziawsy , to te syćkie beblania ło dutkach
kierych syćka te kiere beblajom , a niemajom - WDUPIE MOM !!

==========

Hahh , psesyćka roschodzi mi siem ło takich CIULUW , co syćkich psezywajom łod
destrug... , dezi.. , de(KURWA_JAKOSIK-TOM)infrormatorów..  Ciomgle ten
łobersrator na syćkich jakosik tak ksycy i pluje siem.. Som juz niewim.. Łoco
mu siem roschodzi , ochujał chop cyco ??!!
MH --

Data: 2011-11-15 22:51:47
Autor: Polok_Prawdziwy

===============

[...]

Boto śMIERDZONCO ŁONUCA KACAPSKO jezd...!!!!

Data: 2011-11-16 11:30:24
Autor: MH
 MH wrote:

> [...]
> Łoco mu siem roschodzi , ochujał chop cyco ??!!

Boto śMIERDZONCO ŁONUCA KACAPSKO jezd...!!!!

Coracja , toracja Kumie...

MH

--

CHOPYIBABY...!!! KRAKUW, WROCŁAW, ZUSy NFZ I INKSE żONDY PLAJTUJOM....