CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK Z AŁATWIć

Data: 2010-04-08 03:18:14
Autor: Hans Kloss
CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK Z AŁATWIć
On 8 Kwi, 09:34, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7742285,Zabic_imama.html

ajednak tego KAGIEBOKI niezrobiły....

Ale mu dwóch synów zamordowali. Widocznie znali go na tyle dobrze żeby
wiedzieć, ze to dla niego będzie gorsze niż śmierć. Btw. płacą ci
chociaż za beblanie takich bredni na grupie czy robisz to z głupoty?
J-23
PS Pułkownik Kukliński- NASZ bohater, wasz zdrajca

Data: 2010-04-08 13:24:02
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

J-23
PS Pułkownik Kukliński- NASZ bohater, wasz zdrajca

"WAS"...!?

- toznacy, CYJ...?

Data: 2010-04-08 17:26:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 12:18, Hans Kloss pisze:
[...]

Gratuluje Hans bohatera i idola. Nawet nie wiedziałem że idolami skrajnej prawicy są drobni krzywoprzysięzcy.

A z tymi synami to masz  pewność że zostali zamordowani?

Data: 2010-04-08 14:11:13
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 17:26, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Gratuluje Hans bohatera i idola. Nawet nie wiedziałem że idolami
skrajnej prawicy są drobni krzywoprzysięzcy.

Dotrzymać przysięgi chamom, skurwysynom, mordercom, bandytom albo
komuchom (na jedno zresztą wychodzi) jest zbrodnia milion razy gorszą
niż ją nieopatrznie złozyć. Zadziwiające nota bene jak mentalność
komucha jest zbliżona do mentalności esesmanów czy nsdap-owców- dla
nich tez wierność przysiędze (nieważne w jak złej sprawie złożonej)
miała największą wartość. Przeczytaj sobie zresztą "Potop", tam też
Kmicic wierność Radziwiłłom na rany Chrystusa przysiągł.

A z tymi synami to masz  pewność że zostali zamordowani?
Nie , coś ty. Najnowsze badania dowodzą że obaj pośliznęli się na
mydle i tak jakoś upadli nieszczęśliwie...
J-23

Data: 2010-04-09 13:59:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 23:11, Hans Kloss pisze:
[...]

Wiesz Hans ze ta zdradziecka gnida przy każdym kolejnym awansie klękała i całowała sztandar na który później napluł?

Nawet nie próbuj porównywać patrioty Kmicica, który został podstępem zmuszony do złożenia przysięgi do zdrajcy za garść srebrników Kuklińskiego.

A z tymi synami to masz  pewność że zostali zamordowani?

Nie , coś ty. Najnowsze badania dowodzą że obaj pośliznęli się na
mydle i tak jakoś upadli nieszczęśliwie...
J-23

Mógłbym przedstawić parę bardzo prawdopodobnych scenariuszów ich śmierci, ale nie zrobię tego ze względu na szacunek dla nic niczemu niewinnych zmarłych. I tak z pewnością wiele wycierpieli za życia mając za ojca takiego tatusia.

Data: 2010-04-09 15:44:08
Autor: Hans Kloss
On 9 Kwi, 13:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Wiesz Hans ze ta zdradziecka gnida przy każdym kolejnym awansie klękała
i całowała sztandar na który później napluł?

Bohater pułkownik Kukliński honor owego sztandaru, jako jeden z
nielicznych prylkoskich oficerów, ratował. Pokazał że nie wszyscy
zawodowi żołnierze tzw "ludowego" wojska polskiego są zdrajcami narodu
i kraju, wysługującymi się sowieckim zbrodniarzom za miskę kaszanki...
Cześć Jego pamięci.
J-23

Data: 2010-04-09 15:05:10
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpksj0$gei$3news.onet.pl...
[...]

Wolisz takich jak Jaruzelski co jak przysięgli ZSRR to są wierni do śmierci?

--
stevep

Data: 2010-04-10 00:29:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-09 15:05, cirrus pisze:
[...]

Zdrada jest dla mnie jedną z najbardziej obrzydliwych rzeczy.  I nie ma znaczenia kto zdradził i w jakiej intencji. Dla mnie taki osobnik pozostanie kanalią na zawsze... Oczywiście mówię tu o zdradzie świadomej.

Data: 2010-04-10 11:46:06
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpo9oo$hbu$1news.onet.pl...
[...]

Masz racje dochowanie wierności okupantowi z ZSRR to najwyższa forma zdrady.

--
stevep

CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK Z AŁATWIć