CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK ZAŁATWIć

Data: 2010-04-08 09:34:08
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK ZAŁATWIć

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7742285,Zabic_imama.html

ajednak tego KAGIEBOKI niezrobiły....

Jak myślita, mioł GUWNOWARTE imformacje, abo "bohatyra" dopiro po 90-tym grać
poconł...?

Data: 2010-04-08 03:18:14
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 09:34, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7742285,Zabic_imama.html

ajednak tego KAGIEBOKI niezrobiły....

Ale mu dwóch synów zamordowali. Widocznie znali go na tyle dobrze żeby
wiedzieć, ze to dla niego będzie gorsze niż śmierć. Btw. płacą ci
chociaż za beblanie takich bredni na grupie czy robisz to z głupoty?
J-23
PS Pułkownik Kukliński- NASZ bohater, wasz zdrajca

Data: 2010-04-08 13:24:02
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

J-23
PS Pułkownik Kukliński- NASZ bohater, wasz zdrajca

"WAS"...!?

- toznacy, CYJ...?

Data: 2010-04-08 17:26:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 12:18, Hans Kloss pisze:
[...]

Gratuluje Hans bohatera i idola. Nawet nie wiedziałem że idolami skrajnej prawicy są drobni krzywoprzysięzcy.

A z tymi synami to masz  pewność że zostali zamordowani?

Data: 2010-04-08 14:11:13
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 17:26, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Gratuluje Hans bohatera i idola. Nawet nie wiedziałem że idolami
skrajnej prawicy są drobni krzywoprzysięzcy.

Dotrzymać przysięgi chamom, skurwysynom, mordercom, bandytom albo
komuchom (na jedno zresztą wychodzi) jest zbrodnia milion razy gorszą
niż ją nieopatrznie złozyć. Zadziwiające nota bene jak mentalność
komucha jest zbliżona do mentalności esesmanów czy nsdap-owców- dla
nich tez wierność przysiędze (nieważne w jak złej sprawie złożonej)
miała największą wartość. Przeczytaj sobie zresztą "Potop", tam też
Kmicic wierność Radziwiłłom na rany Chrystusa przysiągł.

A z tymi synami to masz  pewność że zostali zamordowani?
Nie , coś ty. Najnowsze badania dowodzą że obaj pośliznęli się na
mydle i tak jakoś upadli nieszczęśliwie...
J-23

Data: 2010-04-09 13:59:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 23:11, Hans Kloss pisze:
[...]

Wiesz Hans ze ta zdradziecka gnida przy każdym kolejnym awansie klękała i całowała sztandar na który później napluł?

Nawet nie próbuj porównywać patrioty Kmicica, który został podstępem zmuszony do złożenia przysięgi do zdrajcy za garść srebrników Kuklińskiego.

A z tymi synami to masz  pewność że zostali zamordowani?

Nie , coś ty. Najnowsze badania dowodzą że obaj pośliznęli się na
mydle i tak jakoś upadli nieszczęśliwie...
J-23

Mógłbym przedstawić parę bardzo prawdopodobnych scenariuszów ich śmierci, ale nie zrobię tego ze względu na szacunek dla nic niczemu niewinnych zmarłych. I tak z pewnością wiele wycierpieli za życia mając za ojca takiego tatusia.

Data: 2010-04-09 15:44:08
Autor: Hans Kloss
On 9 Kwi, 13:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Wiesz Hans ze ta zdradziecka gnida przy każdym kolejnym awansie klękała
i całowała sztandar na który później napluł?

Bohater pułkownik Kukliński honor owego sztandaru, jako jeden z
nielicznych prylkoskich oficerów, ratował. Pokazał że nie wszyscy
zawodowi żołnierze tzw "ludowego" wojska polskiego są zdrajcami narodu
i kraju, wysługującymi się sowieckim zbrodniarzom za miskę kaszanki...
Cześć Jego pamięci.
J-23

Data: 2010-04-09 15:05:10
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpksj0$gei$3news.onet.pl...
[...]

Wolisz takich jak Jaruzelski co jak przysięgli ZSRR to są wierni do śmierci?

--
stevep

Data: 2010-04-10 00:29:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-09 15:05, cirrus pisze:
[...]

Zdrada jest dla mnie jedną z najbardziej obrzydliwych rzeczy.  I nie ma znaczenia kto zdradził i w jakiej intencji. Dla mnie taki osobnik pozostanie kanalią na zawsze... Oczywiście mówię tu o zdradzie świadomej.

Data: 2010-04-10 11:46:06
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpo9oo$hbu$1news.onet.pl...
[...]

Masz racje dochowanie wierności okupantowi z ZSRR to najwyższa forma zdrady.

--
stevep

Data: 2010-04-08 10:16:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 09:34, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Przestań baco, kto by na likwidowanie małego szpicelka chciał wydać chociaż grosz?

Data: 2010-04-08 11:11:24
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> poconł...?

Przestań baco, kto by na likwidowanie małego szpicelka chciał wydać chociaż grosz?

Taksem tes myślołem...
- niedość, ze imformacje, wture Hamerykonom dostarcoł i dostarcył niebyły wincyj
warte, niźli takie, jak np wiela razy sem Kiscak bonkaśmierdzoncego puścił, jak
siem pozondnej grochuwy wojskowej nażarł i wturom "wiewiurom" siem Urban
interesowoł, jaksem dobze łokowity podpił...
Potem, coby mu cosik te "wysiłki spiegowskie" wynagrodzić, Hamerykony miskaniem
go "łobdarowały", noi łocywistałocywistość, w Polcce gupielokom rozpozondzenie
wydały, coby zniego "BUHATYRA" zrobiły...

Dlo KAGIEBOKUW i uwcesnej polityki Kuklińcki musioł być łokrutnie
małowartościowym śmieciem, bo inacej....

Data: 2010-04-08 13:13:18
Autor: matusm

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00001468.4bbd9dbcnewsgate.onet.pl...
> [...]

Dlo KAGIEBOKUW i uwcesnej polityki Kuklińcki musioł być łokrutnie
małowartościowym śmieciem, bo inacej....

Smiecie to sie podniecaja zabojstwem jego  synow,bo matoly  intelektualne
smiecie mialy  zbyt krotkie rece na Kuklinskiego,,, chociaz do chwili obecnej,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 17:24:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 13:13, matusm pisze:

Smiecie to sie podniecaja zabojstwem jego  synow,bo matoly  intelektualne
smiecie mialy  zbyt krotkie rece na Kuklinskiego,,, chociaz do chwili
obecnej,,,,,,

Mógłbyś  jakoś w miarę zrozumiały sposób wyjaśnić o co ci chodzi?

Data: 2010-04-08 17:46:09
Autor: matusm

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpksiv$gei$2news.onet.pl...
[...]

Oj jej sory ,,,,w przenosniach zapatrzylem sie w plemiera z dziadkiem  z wermachtu

Łopatologicznie to wyglada tak,
ze KGB z satelitami  nie mogac dosiegnac bohatera Kuklinskiego, w zemscie odegralo sie na jego najblizszej rodzinie,zabijajac jego dwoch  synow.

Innymi slowy , mentalna zdolnosc interpretacji
okolicznosci zdarzen pozwalala jedynie potomkom azjatow  na strzal w potylice
bezbronnej osobie.
O honorze wrecz rycerskich pojedynkach intelektualnych nie bede pisal bo trzeba miec komu pisac o wartosciach inne niz te przyniesione na sznurkach pepeszy soldatow CCCP

Tawarisz PONIAL !!!!! jest jak jest bo ciagle,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 18:01:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 17:46, matusm pisze:
[...]

Tylko nie towarzysz. Ale już pojmuję o co ci chodzi, i uważam że jesteś miłośnikiem literatury "Fantasy".  Wywiad/kontrwywiad który się mści na kimś, - na byłym zdrajcy który co miał do sprzedania to już dawno sprzedał... Dobre sobie. Tak to robią gangsterzy a nie ludzie wywiadu.

Data: 2010-04-08 18:30:35
Autor: matusm

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpkukn$mvc$1news.onet.pl...
[...]

Chm,,,,,Kodeks Broziewicza ,,,,pomarzyc dobra rzecz  ,ale prosze trzymac umiar.
Miedzy zydokomuchami ,tylko gangsterka spod pewexu w cichym zaulku ulicy.

Sprzedawnie informacji i przydatnosci agentury
jest zalezna od szybkosci dzialania najwazniejsze przydatnosci informacji

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-09 13:59:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 18:30, matusm pisze:

[...]

"Zuzanna lubi je tylko jesienią" - "przesyła ci świeżą partię".

Data: 2010-04-08 22:52:29
Autor: Polok_prawdziwy
matusm wrote:

Innymi slowy , mentalna zdolnosc interpretacji
okolicznosci zdarzen pozwalala jedynie potomkom azjatow  na strzal w
potylice bezbronnej osobie.

Azjatom...?

- a cyś ślepy nagały, cyco...!?

Niewidziołeś tego...!?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7742285,Zabic_imama.html

Data: 2010-04-08 17:23:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 11:11, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No jasne że chodziło o oddźwięk propagandowy tej zdrady Kuklińskiego niż o jakieś jego informacje.

Data: 2010-04-08 13:10:09
Autor: matusm

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00001456.4bbd86f0newsgate.onet.pl...

[...]

No faktycznie,,to jest bulwersujace ze oficjalnie nawoluje sie do popelnienia morderstwa bez cywilizowanego procesu,,,gdzie "Prawa Czlowieka"????Tylko imperialisci moga tak postepowac

Odnosnie Kuklinskiego to w ramach odwetu zabito mu dwu synow aby wykazac  ze ciagle bedzie,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 13:27:15
Autor: raff
[...]

No tak wlasnie wyglada frustracja komuszka oderwanego od koryta.

Baco, byles tylko w PZPR czy pracowales w SB ?

R.

Data: 2010-04-08 13:28:39
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK ZAŁATWIć

No tak wlasnie wyglada frustracja komuszka oderwanego od koryta.

Baco, byles tylko w PZPR czy pracowales w SB ?

W ADISABEBIE...

Data: 2010-04-09 06:09:38
Autor: HaMMeR
On 2010-04-08 13:28, Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Jako rezydent, czy asystent tegoz...?

Data: 2010-04-09 09:09:25
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK ZAŁATWIć

> W ADISABEBIE...

Jako rezydent, czy asystent tegoz...?

Jako WIRAżKA...

--

CHOPYIBABY...!!! - KUKLIMSKIEGO TES MOGŁY TAK ZAŁATWIć