CHOPYIBABY...!!! - KUNIEśWATA MI MINOŁ...!!!

Data: 2012-12-21 23:05:59
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - KUNIEśWATA MI MINOŁ...!!!

- takmysiem wcoraj z Jontkiem tego kuńcaświata łobowiały, ześmy śtery wielgie flase łokowity wybornej, ślicnie pendzonej, łoba łobaliły...

Adyć...!!!
- koło 24:00-ej zawitoł ten kuniecświata unos...

Takmi siem cimno wgałach zrobiło, a ślicnie wgłowie grać pocenło, żem cheba nazmartwychwstanie donieba ulecioł...

Kolepołednia dobiro nazimiem wylondowołem inanowe zycie zmartwych powstołem...

Ale cotoza zycie - łepetynem dowiecora mi rozrywało...
- teroski dopiro dosiebie potym końcuświata dochodzem...

Data: 2012-12-22 08:10:55
Autor: Stachu Chebel
CHOPYIBABY...!!! - KUNIEśWATA MI MINOŁ...!!!
On 21 Gru, 23:05, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
- takmysiem wcoraj z Jontkiem tego ku ca wiata obowia y, ze my tery
wielgie flase okowity wybornej, licnie pendzonej, oba obali y...

Ady ...!!!
- ko o 24:00-ej zawito ten kuniec wiata unos...

Takmi siem cimno wga ach zrobi o, a licnie wg owie gra pocen o, em cheba
nazmartwychwstanie donieba ulecio ...

Kolepo ednia dobiro nazimiem wylondowo em inanowe zycie zmartwych
powsto em...

Ale cotoza zycie - epetynem dowiecora mi rozrywa o...
- teroski dopiro dosiebie potym ko cu wiata dochodzem...

Pedzieć Ci kcem, ze my s Wondusiem łokrutnie wiele końcuw śwjota juzek
mieli. Kiej tylko nase gupielokowate Maryny siem uspokojom, robiemy
nastempny Koniec Swjota. S Łukrajnkami łocywistałocywistość!! Nas
wjoskowy frater psyłobjecoł psytargoć zesobom zakomnicem zakomnom!!
Pedzioł, ze udzieli nom syćkim piknego rozgzesenia nakoniec śwjota.

Data: 2012-12-22 08:25:24
Autor: Stachu Chebel
On 22 Gru, 17:10, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
> [...]

wjoskowy frater psyłobjecoł psytargoć zesobom zakomnicem zakomnom!!
Pedzioł, ze udzieli nom syćkim piknego rozgzesenia nakoniec śwjota.

Hah!! Jeze pedzioł, ze ta zakomnazakomnica piknie udziela rozgzesenia
i namascenia!!

Data: 2012-12-23 00:18:40
Autor: Polok_Prawdziwy
Stachu Chebel wrote:

> [...]

Pedzioł, ze udzieli nom syćkim piknego rozgzesenia nakoniec śwjota.

Hah!! Jeze pedzioł, ze ta zakomnazakomnica piknie udziela rozgzesenia

Toci cudowny pimgwin, znacysiem,ZAKOńGROMNICA ;)...!
- jesce mie żodno nierozgzesała, apsytym maściła...

Tocizazdroscem...!!!

- bedem musieć znowym rockiem dociebie zawitać Kumie....

Ale dobierymysem taki termin, coby was frater lokalny ztom ZAKOńGROMNICOM na dyskursy dociebie zawitoł...

Mozemy jakiś maluśki światakoniec psytym łobalić, ale łocywistałocywistość, psedtym rozgsesone być musymy...

Data: 2012-12-22 20:44:13
Autor: inz. Jaskiniowy
W dniu 2012-12-21 23:05, Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

jo ślonski górol ale łokowity z górolym normalnym sie napijym;)

--
Chujnia z grzybnią, z patatajcem.

Data: 2012-12-23 01:10:11
Autor: Stachu Chebel
On 22 Gru, 20:44, "inz. Jaskiniowy" <0sparta...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ale cotoza zycie - epetynem dowiecora mi rozrywa o...
> - teroski dopiro dosiebie potym ko cu wiata dochodzem...

jo lonski g rol ale okowity z g rolym normalnym sie napijym;)

--
Chujnia z grzybni , z patatajcem.

No dyć serdecnie prosimy!! Okowitke momy wedle najstorsych receptur
wyrabjanom. I w gałach siem po nij nieściemnia!!

Data: 2012-12-25 01:31:44
Autor: Polok_Prawdziwy
inz. Jaskiniowy wrote:

[...]

Witomy..., witomy...
- dołokowitki zawse zaprosomy...!!!

Tojezd nos jus tsech tukej
- jo, muj kum Hebel Stasiu i teroski Ty byś zawitoł...

Ino wyboc nom, tetułować prywatnie zwycajuw nimomy i tego emżyniera wdoma ostawić musis...

- mozemy ciem ziminio mianować...

Alem rod, ze jesce jedyn wśrud pespowych lebruw nachopa prawdziwego wyglondo...

zdrovim, zdrovim...

CHOPYIBABY...!!! - KUNIEśWATA MI MINOŁ...!!!